Nye spillere?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1260

    #41
    Opprinnelig skrevet av biggie

    http://www.vg.no/sport/fotball/elite...ga/a/23958102/

    Merker at jeg blir veldig frustrert og irritert! Er så frekt å trene med LSK og så signere for søpla!
    Og hva skjer med closing egenskapene til Bjarmann og co?
    Penger er nøkkelordet.

    Kommentar

    • Klimtkongen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2014
      • 422

      #42
      Var en tid da det ble sett som et steg opp å gå fra søpla og hit. Den tiden er forlengst forbi dessverre.

      Kommentar

      • Gjest

        #43
        Opprinnelig skrevet av fredpet76

        Penger er nøkkelordet.
        Jeg hørte akkurat et intervju av han i forbindelse med at han er klar for søpla. Og han eier ikke en millimeter med ydmykhet. Han framstiller seg som Guds gave til fotballen.

        Rett og slett et ekkel spiller som jeg er glad for at vi slipper å ha i klubben.

        Kommentar

        • armykanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 742

          #44
          Ingen som tenker på at Deila er trener der? Keita hadde vel sine beste opplevelser under han?

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3396

            #45
            Ifølge RB skal de ta en vurdering på om Agyiri får kontrakt eller ikke. De melder også at de skal vurdere kontrakt til Reo-Coker. Avgjørelsen blir tatt i løpet av helga. Jeg antar da at Luke Moore er uaktuell.

            Kommentar

            • Gjest

              #46
              RB skrev av avgjørelsen skulle tas i løpet av helgen. Noen som vet hva de bestemte seg for??

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2558

                #47
                Opprinnelig skrevet av biggie
                RB skrev av avgjørelsen skulle tas i løpet av helgen. Noen som vet hva de bestemte seg for??
                Morgendagens RB melder ingen nye spillere inn før vinduet stenger. Er ikke økonomisk handlingsrom slik jeg forstår det. Sportslig utvalg har heller ikke kommet med spillere og forespørsel om penger til signering.

                Det virker rett og slett som at budsjettet er tømt. Nedgangen i økonomiske rammebetingelsene for sport må ha vært stor.
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5099

                  #48
                  Men det presiseres også at spillere uten kontrakt, som Reo-Coker og Agyiri, kan hentes utenfor vinduet.
                  Last edited by McGuffy; 28.03.2017, 12:21.

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3501

                    #49
                    Ser ikke helt behovet for Reo-Cooker jeg da. En morsom type som skapte en sak eller to mens han var her, men kvalitetsmessig tror jeg ikke han tilfører så veldig mye basert på siste man så til han i alle fall. Spesielt fordi den sentrale midtbanen vår faktisk ser ganske så sterk ut, og har brukbar bredde i mostetning til de andre andre lagdelene.
                    Hvis Bonke er henvist til benken, så er den sentrale midtbanen vår betydelig bedre enn i fjor, og vi har en veldig god Eliteseriespiller på benken.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3396

                      #50
                      Etter at Kolstad dro på lån har vi vel strengt tatt bare tre sentrale midtbanespillere, i mine øyne manko på én. Krogstad, Mathew og Bonke. Skader og karantener kommer, hva gjør vi hvis to av spillerne er ute til en eller flere kamper? Rafn sentralt?

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3208

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av LS89
                        Etter at Kolstad dro på lån har vi vel strengt tatt bare tre sentrale midtbanespillere, i mine øyne manko på én. Krogstad, Mathew og Bonke. Skader og karantener kommer, hva gjør vi hvis to av spillerne er ute til en eller flere kamper? Rafn sentralt?
                        Andre alternativer er Henrik Loholt Kristiansen, som er et stort talent og sentral midtbanespiller, men selvsagt et litt uprøvd kort på dette nivået iallfall i start-11'ern, og Brenden, som har mer erfaring, men heller ikke er et like godt alternativ som Kolstad var. Trolig er dette den posisjonen en nå ser mest etter nye spillere til.

                        gilbert

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2382

                          #52
                          Som tidligere nevnt blir det neppe nye spillere før vinduet stenger, men spillere uten kontrakt (Agyiri, Reo-Coker) faller utenfor denne regelen. Og kan signeres hvis de
                          blir funnet gode nok. Står det i RB+

                          Kommentar

                          • Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2558

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av McGuffy
                            Men det presiseres også at spillere uten kontrakt, som Reo-Coker og Agyiri, kan hentes utenfor vinduent.
                            Stemmer det, men de som håpet på en ny spiller før vinduet lukkes - kan roe helt ned.

                            Det er en åpning for det som du sier, men prosessen er litt mer avansert utenfor overgangsvinduet. Henta jo en høyre back for to år siden på den ordningen.
                            Sint og tverr på felt N

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3501

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av LS89
                              Etter at Kolstad dro på lån har vi vel strengt tatt bare tre sentrale midtbanespillere, i mine øyne manko på én. Krogstad, Mathew og Bonke. Skader og karantener kommer, hva gjør vi hvis to av spillerne er ute til en eller flere kamper? Rafn sentralt?
                              Udoji har vel også spilt mye sentralt etter hva jeg forsto? Er vel historisk sett mer en offensiv sentral midtbanespiller enn ving og spiss som vi ser ut til å benytte han mest i?

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3459

                                #55
                                Med mindre vi får tilbud om en spiller som utvilsomt går rett inn og forsterker første-elleveren, så tenker jeg det er greit å spare midlene til sommervinduet. Da har vi en bedre forståelse for hvilke posisjoner som må forsterkes, og vi har fått første runde med skader som må erstattes. Lettere å se de konkrete behovene da fremfor å forsøke å tette potensielle hull på forhånd.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4591

                                  #56
                                  Og ut av det blå kommer en Skoda på oppløpssiden:

                                  http://www.lsk.no/nyheter/den-tsjekk...gnerte-for-lsk

                                  Hva tenker vi om dette? Høyreist tsjekker kan vel fort minne litt i overkant mye om Malec? Noen som følger ligaen der borte og har sett fyren?

                                  Kommentar

                                  • Kjøttkaka
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2012
                                    • 314

                                    #57
                                    Han ligger på tredjeplass på toppskårerlista i hvert fall. 10 mål på 20 kamper for laget som ligger på 11. plass. Det er slett ikke verst, selv om alle målene kom i høst. Så vidt jeg forstod av "google translate"-tsjekkisk, så var fyren aktuell for Kina i vinter også. Ser slett ikke verst ut!

                                    Kommentar

                                    • mats
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 621

                                      #58
                                      Arne sa i magasinet at det enda kan komme spillere inn, noen som vet hva og hvem?

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3396

                                        #59
                                        Nettavisen sin livefeed: Svar fra Bjarmann på spørsmål om Reo-Coker skal fortsette å trene med klubben og om overgang kan være aktuelt: - Skal ikke trene mer. Vi avskriver ingen, siden vi fremdeles har én plass ledig på kvoten for spillere utviklet i utlandet.

                                        Deadline day-oppdatering fra LSKs sportssjef Torgeir Bjarmann: - Stille i dag. Vi fortsetter å holde øye på markedet for frie spillere når markedet lukker. Det er som regel der vi henter spillere uansett, skriver Bjarmann i en sms.

                                        Kommentar

                                        • Joha
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 314

                                          #60
                                          Blir vel ikke flere nye spillere nå da ikke før sommervinduet åpner

                                          Kommentar

                                          Working...