Nye spillere?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tjodleif
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2017
    • 854

    Vi trenger venstrebein sårt, og Ringstad er vel ikke helt fremmed for å spille høyere opp i banen?

    Kommentar

    • brune stakkeland
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2012
      • 888

      Opprinnelig skrevet av junior

      Har Stian så dårlige holdninger da? Kan ikke huske noen spesielle episoder på stående fot hvertfall. (Men så er jeg både sulten og lei etter å bli dratt med på møbelrunde rett etter jobb da, så det går noe siruptempo oppe i toppen her nå. )
      Ble kanskje sikta til at LSK var interessert når han gikk til godset, men godset tilbød mer penger. Jeg mener vi trenger venstrebein og Ringstad kan være en spiller vi kan ha i mange år, så ja takk for min del.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Som jeg nevnte i en annen tråd angående SKMs variable spill dette året, så er vi dårlig skodd på venstreback. Om vi kan få inn Ringstad, så har vi en solid eliteseriespiller med god venstrefot, som kan bekle både venstre back og kant i mange år framover. Tror også det er bra for SKM å få litt konkurranse, da han er nødt til å stramme opp sitt defensive spill og slutte med det loket vi har sett i perioder i år. At Ringstad forlot som Bosman og gikk til Godset når han kom tilbake til Norge kan jeg leve med. Nå har han fått sett seg rundt og prøvd litt annet. På tide å komme seg hjem til trygge rammer på Åråsen og fokusere på å levere for LSK i mange år framover.

        Tokstad er også hel ved, og må jo være en spillertype Arne elsker. Også dette en investering i en spiller som kan bidra for LSK på lang sikt. Har vært het på overgangsmarkedet internt i Norge, men ikke så god at en utenlandsk klubb kommer til å kaste penger etter oss for å kjøpe ham løs. Nå vet jeg ikke hvor mye av Bonke-pengene som er tilgjengelig, men om vi kan strekke oss littegrann lenger synes jeg vi skal forsøke. Har ikke vært noen ubetinga suksess i Godset, og det virker ikke som han er rett type for spillet deres. Selv om det nok lå en del prestisje i kjøpet kan det kanskje være lurt å gi slipp på ham mens folk fortsatt er villige til å betale cash.

        Forøvrig oppløftende å se at vi faktisk har noen kroner til spillerkjøp.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2325

          Stian er absolutt en habil spiller. Mangler dog noe fandenivoldskhet.
          Personlig hadde jeg foretrukket Tokstad om valget stod mellom de to.

          Kommentar

          • woody
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 374

            Opprinnelig skrevet av kunden
            Stian er absolutt en habil spiller. Mangler dog noe fandenivoldskhet.
            Personlig hadde jeg foretrukket Tokstad om valget stod mellom de to.
            Enig, heller vilje og guts enn talenter som virker å være "mett"
            woody

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3339

              Noen som har hørt noe mer i dag vedr. Tokstad og Ringstad?

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Opprinnelig skrevet av junior

                Har Stian så dårlige holdninger da? Kan ikke huske noen spesielle episoder på stående fot hvertfall. (Men så er jeg både sulten og lei etter å bli dratt med på møbelrunde rett etter jobb da, så det går noe siruptempo oppe i toppen her nå. )
                Jeg burde nok presisere hva jeg mente der, ja. Og det går på mye av det som er nevnt, metthet og en spiller som etter min mening aldri har kommet i nærheten av sitt potensial. Men selv om utenlandsoppholdet ikke ble noen sukess kan det jo hende han plukket opp noe, men er tvilende. Tokstad er nærmest på andre siden av skalaen og et rent treningsprodukt, vi vet vi får inn mentalitet og proff holdning. En som setter standard på treningene. Nå hevdes det jo at han er et signalkjøp av Flo så her må vi grave dypt, men man bør strekke seg ganske langt, synes jeg.

                Kommentar

                • Oddis
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 2744

                  Opprinnelig skrevet av junior

                  Har Stian så dårlige holdninger da? Kan ikke huske noen spesielle episoder på stående fot hvertfall. (Men så er jeg både sulten og lei etter å bli dratt med på møbelrunde rett etter jobb da, så det går noe siruptempo oppe i toppen her nå. )
                  Kan heller ikke huske noen episoder, men så ut som han var litt lei mot slutten av sin forrige periode hos oss.
                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    Mesfin var på Eurosports deadlineday-dekning nettopp. Sa vel egentlig at det ikke kom til å skje noe særlig før vinduet stenger. Han ringte dog inn fra kontoret på Åråsen, så helt umulig er det kanskje ikke?
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3339

                      DT melder at Ringstad blir i Godset.

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        Opprinnelig skrevet av LS89
                        DT melder at Ringstad blir i Godset.
                        Synes det er en ganske merkelig beslutning fra Godsets side. Høres råflott ut å beholde Ringstad i stallen all den tid Vilsvik og Parr er framfor han i køen.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • Stan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 1075

                          Kan vi fortsatt hente spillere som ikke har kontakt?

                          Kommentar

                          • ketil
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Feb 2004
                            • 246

                            Ja, men kun frem til 10. september. I tillegg må noen ytterligere vilkår være oppfylt. Se mer her:

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3339

                              Silly Season på Twitter: Lyn-kaptein Benjamin Nyheim er suspendert i dagens kamp mot Raufoss 2. Den 26-år gamle midtstopperen skal trene med Lillestrøm fremover.

                              Kommentar

                              • McGuffy
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 5097

                                – Han er best i 1. div.

                                https://www.rb.no/strommen-if/sport/.../s/5-43-566342

                                – Han er fortsatt den beste stopperen i 1. divisjon, uten tvil. Det er en gåte for meg at ingen har oppdaget det før nå, sier Olsen.

                                For forrige uke var nemlig Steinar Strømnes på Lillestrøm-trening, og lukter trolig på en retur til Eliteserien.

                                – Jeg vil jo selvsagt spille så høyt som mulig, så får vi se hva som skjer, sier Strømnes selv.
                                – Akkurat nå har jeg fokus på Strømmen, og på å klare kvalikplass. Det tror jeg vi kan få til.

                                30-åringen har fortid i Vålerenga, men dét står ikke i veien for en eventuell LSK-overgang.

                                – Det er ti år siden jeg var der, så jeg tenker ikke så mye på det. Jeg er ingen Vålerenga-gutt, sier han.

                                Kommentar

                                • LS89
                                  Kamptrådkongen
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2013
                                  • 3339

                                  LSK har i følge RB vist interesse for Ødemarksbakken.

                                  (Åsane - Ull/Kisa 0-3) Kristoffer Ødemarksbakken (21) scoret to mot Åsane. Nå er treneren redd han vil forsvinne.

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    Jadda!! Ødemarksbakken må simpelthen hentes før annet ræl oppdager ham. Stortalent.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    Working...