Stefan Antonijevic
Collapse
X
-
Jævlig deilig å se denne spilleren glede seg med laget, bla etter goalen i kveld. Mannen får 1 min her og 2 min der men ingen sure miner.👍 9 -
Virker som en kjernekar! Etter en av treningene denne uka tok han seg tid til noen minutter med et miniputtlag (eller hva det heter nå for tiden).
Om han ikke er av de største stjernene, eller utmerker seg i spill på små flater, så tror jeg uansett gutta syntes det var stor stas.
Om han ikke får spille når både Frode og Simen sliter med skader, må jeg virkelig lure på dømmekrafta til de som signet ham for to år...Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.👍 3Kommentar
-
Virker som en kjernekar! Etter en av treningene denne uka tok han seg tid til noen minutter med et miniputtlag (eller hva det heter nå for tiden).
Om han ikke er av de største stjernene, eller utmerker seg i spill på små flater, så tror jeg uansett gutta syntes det var stor stas.
Om han ikke får spille når både Frode og Simen sliter med skader, må jeg virkelig lure på dømmekrafta til de som signet ham for to år...👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Gikk stort sett bra i dag, synes jeg. Får han noen flere minutter/kamper tror jeg vi har en veldig habil reserve for Frode.Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.👍 1Kommentar
-
Sånne taklinger er jo viktige også, det er en del av LSKs DNA. Det er den gamle skolen. Det er dette som er gressfotball. Det er noe vi kan vise oss frem på og få folk til å fortså et naturgress er underlaget skikkelig fotball spilles på. Plastikken har tatt dette ifra oss. Men det krever også en langt større aggresivitet enn det vi får til under Arne. Vi må rett og slett bli mye flinkere på å plage motstanderen, være oppi skoa dems, ikke stå stå to-tre meter unna som standard.👍 1Kommentar
-
Pressavstand har vært et ankepunkt i LSK de sister ti årene, ikke noe som har dukket opp med Arne. Ellers var det deilig å se Stefan gjøre en god kamp.Last edited by MortenA; 01.07.2017, 21:08.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Beviste hvor håpløst laguttaket mot vif var. Dette er akkurat det nivået han har ligget på siden prøvespillet i vinter. Vinner alle sine dueller. Stor rekkevidde. Rydder unna i boksen. Litt keitete med ball, men spilte enda enklere enn vanlig pga debuten fra start. Holder Eliteserienivå i massevis og er en perfekt erstatter for Kippe. Utrolig at Arne ikke har sett dette.👍 3Kommentar
-
Det gikk jo overraskende bra, med unntak av at han skled. Og grunnen til dét ble avdekket i RB:
"Jeg kjøpte nye fotballsko med korte knotter før kampen. Lagkompisene mente at jeg burde bruke lengre knotter, men jeg hørte ikke på dem. Jeg måtte jo bruke de nye danseskoene"
Hvem kjøper nye sko før en kamp? De skal jo spilles inn og kjæles med først! WTF...Hunter S. Thompson:
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Lite taktisk, men er Arne egentlig en hevngjerrig jævel, da?Hunter S. Thompson:
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
Kommentar