Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fantastisk bra fyr. Anton har vist at han holder ok Eliteserie - nivå. Det har tross alt ikke vært enkelt for han å være back-up for Kippe. Har hatt en litt nedadgående kurve, men jeg tror at hvis han får tillit i en klubb, så kan han levere godt over lengre perioder.(Stabæk trenger stoppere) Lykke til Anton!
Her mister LSK mye. Stefan har stort sett gjort en bra figur når han har fått sjansen, gledet seg på vegne av laget som ingen annen, og ikke laget noe styr i media. Skulle gjerne sett han med videre, men ønsker han lykke til videre.
Ekstremt bra fyr og godt likt av alle. Har variert fra ganske solid til helt begredelig, og hvis vi skal ha ambisjoner om noe annet enn nedrykksstrid så synes jeg det er helt greit at han drar videre. Det eneste vi mister her en trivelig kar som er fin å ha i hverdagen, men sportslig er ikke dette noe tap.Nå bør Erik Tobias Sandberg nærme seg førstelaget, og en ny og bedre stopper må inn.
At vi ikke fornyer er forståelig, men synd. Anton har vært en helt fantastisk framifrå squadspiller. Tvers gjennom positiv, pålitelig og ikke minst profesjonell. Alle fotballspillere har mye å lære av Anton når det kommer til holdninger og og forståelse av gruppedynamikk. Vitner om høy intelligens, både sosialt og fotballmessig. Det vil ikke overraske meg det minste om han snart kommer tilbake som en topp trener på høyt nivå.
Kommentar