Har Fjørtoft sovna?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

kan nå håpe at Christoffer Andresson viser litt lsk vett og skader Mr. Iversen... og han hadde blitt ute resten av sessongen
    LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• RuneK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 861

Opprinnelig skrevet av Do'h
      Var det ikke no snakk om at LSK skulle slanke A-lags stallen til 15 mann eller no? syns jeg skumleste no slikt i vg...

Uansett... Er det noen som vet hvor mange spillere som har gått ut/inn ifra fugla? Syns nå vi bare mister og mister.
      Etter det jeg vet er det 22 Spillere i stallen som er det rette tallet

Inkludert 2-3 lærlinger

Rune K
      Støtt FuglaTifo
      Kontonr: 6201 05 41919

Kommentar

• Gyras
        Medlem
        Hoffnarr
        • Nov 2003
        • 62

Interessen for eliteserieklubbene i fotball øker også utenom den norske seriesesongen. Rosenborg er mest omtalt.

Syntes denne linken passet godt her.

Ikke bare det at det er lite transferspekulasjoner, men jeg syntes også det skorter litt på blesten rundt klubben generellt. Når vi til de grader er lite attraktive ovenfor mediene, så er det på tide å gjøre noe. Ikke minst med tanke på rekrutteringen av nye tilskuere i klubben.

Noen i klubben som bør våkne litt?

Kommentar

• Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

gyras: har mekka tråd om det der. sjekk den.
          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6102

En av tidenes fiaskoer i norsk fotball reiser hjem uten å ha spilt et eneste minutt seriefotball.

Vi er veldig fornøyd med å ha løst to problemer på en måned. Emille Baron fikk vi noe for, Romanus Orijinta måtte vi betale for, sier Fjørtoft

Fjøra sover ikke, han utretter store ting. Han har i løpet av bare en måned solgt tippeligaens beste keeper til spottpris og betalt en spiller ut av kontrakta si. God grunn til å være fornøyd med detta. Om han nå selger kippe og erstatter han med IAO har han fått utretta meget i løpet av kort tid.

Kommentar

• trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7134

Ingen tvil om at Fjørtoft tenker i nye baner i forhold til drift av en toppklubb. Der andre klubber (iddioter) bruker flere millioner på å kjøpe nye spillere, bruker Fjøra (glupingen) flere millioner på å bli kvitt spillere.

Jeg kan bare gjenta meg selv her, dette kommer til å bli en lang, jævlig sesong. Jeg er omtrent helt overbevist, med mindre Uwe er et større geni enn jeg tror. Fjøra har i hvert fall bevist sin genialitet ettertrykkelig nå, føler jeg...
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• pondus73
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 612

Er det mulig!!!!
                Makan til sutring og pessimisme skal man lete lenger etter, selv min depressive og senile mormor virker jo lystig i forhold til mye av det folk klarer å lire av seg her inne!

Hva får folk til å tro at det som gjøres i klubben kun er Fjørtofts ideer?? Jeg tror neppe han gjør noe uten å ha klubben i ryggen. Det er vel ikke ukjent at det har vært en del grums rundt Baron både på og utenfor banen. Det er vel heller ingen statshemmelighet at Orjinta heller ikke har vært den flittigst brukte, og det sikkert av veldig gode grunner, i LSKs kamper.
                Jeg vet at Baron til tider var en veldig god keeper, men det var han ikke alltid, og hans holdninger og mangel på trening kan neppe ha vært til inspirasjon for spesielt mange på laget. Når det gjelder Müller som er hentet inn tror jeg ikke han i det lange løp er noen dårligere keeper enn Baron. Jeg har selv sett han i to kamper og han har i allefall overbevist meg om at han er en god keeper!
                Orjinta er nok en god fotballspiller, det viser jo merittene hans, men han har jo overhode ikke klart å overbevise noen her om at han er god nok til å kunne brukes i eliteserien. Selv har jeg ikke sett han, men utfra de rapportene jeg har lest har han ikke vært til å stole på i den defensive biten, og det er jo tross alt en forsvarsspiller han er.

La oss i det minste gi Fjørtoft en sjanse før vi slakter jobben hans. Jeg sier ikke at jeg er overbevist så langt, men jeg må nå si at jeg synes han fortjener litt mer ro og tid til å jobbe med å få klubben i våre hjerter opp i toppen av norsk fotball der vi hører hjemme!!!!
                Man kan vel ikke si at de spillerene han har hentet til klubben så langt akkurat er noe å skamme seg over!
                ------eLSKe-------

Kommentar

• fredpet76
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 1267

Jeg kan bare gjenta meg selv her, dette kommer til å bli en lang, jævlig sesong. Jeg er omtrent helt overbevist, med mindre Uwe er et større geni enn jeg tror. Fjøra har i hvert fall bevist sin genialitet ettertrykkelig nå, føler jeg...
                  Hvorfor gidder du å komme med disse usakelige elendige kommentarene her? Fortell heller mora di hva dun synes, hun bryr seg sikkert mer. Nesten hver gang du åpner kjeften så kommer det drittkommentarer, der alt alltid er så ille.

Kommentar

• HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6102

Er da ingen vits i å reagere så voldsomt fordi folk er litt urolige for lsk sin insats på overgangsmarkedet i vinter? Man trenger ikke å være helt blind og positiv og hyle til alle som er mindre positive selv om man støtter klubben. Når kampene kommer støtter alle her klubben og håper på seier, det er det som er viktig, ikke at alle ser på alt med roserøde briller.

Men de fleste her synes vel det er helt greit at fjøra er godt fornøyd med å ha kvitta seg med to spillere, noe som vel ikek er så komplisert.

Selv er jeg ikke spesielt negativ, hadde håpa på litt bedre dekning på midten, men vi har en god nok stall til å kunne hevde oss. Tror ikek vi får noen store signinger i år, men vi klarer oss sikkert uten. Men at jeg ikke ser utrolig negativt på neste sesong betyr ikke at alle andre må rose alt som har noe med lsk å gjøre i skyene for at jeg ikke skal syte over hvor fælt de syter og sammenligne dem med familiemedlemmene mine.
                    Synes heller ikke trigz har vært pessimistisk i så mange innlegg.

Kommentar

• pondus73
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 612

Det handler ikke nødvendigvis å skulle rose alt som har med LSK å gjøre, heller det å faktisk ha litt tro på de som er ansatt for å gjøre en jobb som er best mulig for LSK. Det er ikke sikkert at vi som ikke er i den innerste sirkelen i klubben har oversikt over alt som skjer mellom ledelse og spillere?!
                      Jeg er heller ikke fornøyd med stallen vår, men det hjelper neppe å sutre og være så veldig misfornøyd heller. Det er ikke veldig mange klubber som har hentet de store forsterkningene, og det er fortsatt to måneder igjen.
                      Desperate handlinger er sjeldent det beste så derfor setter jeg pris på at man ikke bruker penger i vilden sky bare for å kunne si at vi har henta så mange spillere.

La oss sammen støtte og hjelpe klubben videre sånn at vi i løpet av kort tid igjen skal sitte med gull på Åråsen!
                      ------eLSKe-------

Kommentar

• HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6102

Jeg synes lsk har gjort noen bra signinger før sesongen slutta, men at de er litt rolige på markedet i vinter. De bør ikke være fornøyd før de har henta en midtbanespiller/høyreving.
                        Men om dere mener man skal la være å klagre for å ikke ødelegge stemninga mener jeg at innlegg om senile bestemødre og "usmakelige innlegg" ødleggwer mye mer. Kommenter meninger ikke personer som skriver innlegg.

Kommentar

• fredpet76
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 1267

Min mening er at hvis man kun har som intensjon å skrive hvor dårlig ditt og datt er, og ikke komme med noe mer konstruktivt enn det, ja da kan man heller si det til mora si fremfor å lufte tankene med oss.

Kommentar

• fredpet76
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 1267

Min mening er at hvis man kun har som intensjon å skrive hvor dårlig ditt og datt er, og ikke komme med noe mer konstruktivt enn det, ja da kan man heller si det til mora si fremfor å lufte tankene med oss.

Kommentar

• Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

Som en uavhengig supportergjeng kan man ikke forvente å få vite alt som foregår i LSK. Ulempen er da at dersom man ikke kjenner noen som kjenner noen, så får man ikke vite noenting. Inntrykket av at ingenting skjer kan da fort feste seg, og for de av oss som brenner for klubben kan det dermed se ut som om serien 2005 starter med et LSK-lag som på papiret er svakere enn det som endte på 7. plass i fjor. Klart det er frustrerende!
                              Men selv om jeg har forståelse for at enkelte er misfornøyd, så synes jeg det er å dra det litt langt å bli så misfornøyd at det kan se ut som om man er i ferd med å ta en Bondevik. På den annen side bør hver og en få lov til å kunne gi utløp for noen av sine frustrasjoner uten at svarene behøver å bli helt usaklige, kanskje?
                              Knurr...

Kommentar

• ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

Jeg tror at vi foreløpig skal ta dette helt med ro..vi har fått inn en ung spiss, magnus myklebust, en ok spiller bak,Rambekk, + at vi har fått inn en GOD keeper. Skjønner ikke hva alle stresser med vil gjerne se en spiss, og midtbane til jeg også (regner med at vi får IA), og gjerne før det er igjen 1 uke til sesongstart, men jeg er sikker på at det kommer til å skje mye i februar, og at vi har signa 2 spillere (IA Olsen, og en til), innen utgangen av februar. Husk at det er igjen 2 mnd, og at det internasjonale vinduet nå er stengt.

INGEN, av vi her på forumet har PEILING på hva som skjer på Lsk-Kontoret. Vet ikke om det pleier å stå på lys der, men jeg har gått forbi der vær dag nå ved 21.00 tiden, og lyset står på.

For alt vi vet kan vi signe en spiller om en time. Ikke noe å skrike om, selvom vi trenger nye spillere. La oss være litt positive nå, også tar vi heller flere nye spillere som en bonus!

Kommentar

• trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7134

Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                  Hvorfor gidder du å komme med disse usakelige elendige kommentarene her? Fortell heller mora di hva dun synes, hun bryr seg sikkert mer. Nesten hver gang du åpner kjeften så kommer det drittkommentarer, der alt alltid er så ille.
                                  LSK har jobba i et halvt år for å skaffe kvalitetsforsterkninger, og oppnådd zilch. I tillegg står vi uten backup i midtforsvaret. Myklebust er helt ubeskreven på toppnivå, og dessuten bare 18 år gammel. Er han stjernespissen det har vært snakk om? Nå er Baron borte til fordel for en keeper på ettårskontrakt (noe som betyr at, dersom han spiller like bra utover foråret som han gjorde for Odd i fjor høst, kan han skrive under for en ny klubb 1. juni slik at LSK må finne en ny klassekeeper igjen foran 2006), og klubben har brukt sikkert en drøy halvannen mill på å bli kvitt Orjinta.

Ovenfor enhver voksen person eller seriøs organisasjon er kritikk på sin plass der det er noe å kritisere, ros likeså. For øyeblikket er det veldig mye man kan kritisere ved måten klubben forbereder seg på en ny sesong på. Uwe gjør helt sikkert en kjempejobb, men det er ikke sikkert det i seg selv holder så lenge stallen faktisk blir tynnere i løpet av vinteren både i antall og bredde.

Hadde du noen argumenter, lillegutt? Dette ble mange vanskelige ord for deg, kan jeg tenke meg. Kanskje du kunne lære deg å skrive korrekt norsk før du åpner kjeften din selv neste gang, luringen? Du er jo så uten argumenter at det er pinlig.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• fredpet76
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 1267

Ovenfor enhver voksen person eller seriøs organisasjon er kritikk på sin plass der det er noe å kritisere, ros likeså. For øyeblikket er det veldig mye man kan kritisere ved måten klubben forbereder seg på en ny sesong på.
                                    Hva vet du om hvordan det jobbes på Åråsen? De jobber sikkert døgnet rundt, men med begrensede midler så kan de ikke bare hoste opp den ene spilleren etter den andre. Det laget vi har nå er mer enn bra nok til å hevde seg, men Fjørtoft &co er også klar over at man må trenger et par nye for å ta det siste steget opp.
                                    Du er jo en kritikk i seg selv, og som jeg har sagt før så bør du henvende deg til mora di når du har noe på hjerte, for nok en gang kommer det bare fjås fra deg.

Kommentar

• Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

På en måte har dere rett begge to. Bare så synd at det ikke kommer klart frem mellom all dritt-slenginga. :roll:
                                      Knurr...

Kommentar

• Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2602

Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Ingen tvil om at Fjørtoft tenker i nye baner i forhold til drift av en toppklubb. Der andre klubber (iddioter) bruker flere millioner på å kjøpe nye spillere, bruker Fjøra (glupingen) flere millioner på å bli kvitt spillere.
                                        Før du begynner å kritisere folk for staving og antyde at de er idioter så bør du selv kunne stave idiot ellers blir det hele idiotisk.

Det er for øvrig lite interessant å høre på folk som slenger usakligheter etter hverandre.
                                        Ferdigskåra

Kommentar

• ON
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3639

Opprinnelig skrevet av Kimito
                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Før du begynner å kritisere folk for staving og antyde at de er idioter så bør du selv kunne stave idiot ellers blir det hele idiotisk.

Det er for øvrig lite interessant å høre på folk som slenger usakligheter etter hverandre.
                                          Enig med Kimito, fortsett intern kranglinga dere imellom på pm, eller gi faen i å slenge dritt.

Kommentar

Working...