Har Fjørtoft sovna?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7097

    Har Fjørtoft sovna?

    Det har vært tre måneder med prat om hvor godt prosessen med å hente nye spillere går. Fjøra forteller at klubben har full kontroll på alt og bla-bla-bla. Nå har det plutselig blitt veldig stille, men jeg ser ingen indikasjoner på at noe er i ferd med å skje. Det er 6. januar og både RBK- Brann og Vålerenga har styrka lagene sine betraktelig allerede.

    Så jeg spør: Hva skjer? Blir det med praten eller er det faktisk nye spillere på gang? Jeg er mer enn litt bekymra over mangelen på nyheter på transferfronten.

    Noen?
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #2
    LSK-ledelsen har sagt at de skal hente en ny spiss, de har nå "jobbet i det stille" i over ett år, men ingenting har blitt gjort.

    I fjor hadde Sundgot en usedvanlig god uttelling + at en midtbanespiller scoret tosiffret, denne midtbanespilleren er nå borte og en erstatter er heller ikke hentet inn.

    Det mest skremmende er at de ikke kommer til å hente en erstatter på hørekanten på midtbanen der johan petter winsnes gjorde livet gladere for tippeligaens venstre-backer i 2004 sesongen.

    Andresen gjorde heller ikke noen kanonsesong fra sin midtstopperplass, men han er jo lokal romeriking så han er vel vernet. -Skal LSK ha et topplag har man ikke råd til å la lærlinger fast i 11'ern.

    Er det slutt på den tiden LSK hadde ambisjoner om å ta gull?
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • Vestfold Kanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Oct 2004
      • 4583

      #3
      Penga har vel ikke styrket laget sitt nevneverdig: Jalland og Panzer er solgt og Ivers forsvinner vel mest sannsynlig. skiri, Ishi fra aik og hulsker inn.

      Mister de da Iversen synes jeg de klart har svekket laget.

      Brann takler neppe forventningspresset?


      Fugla har allerede hentet hjem et cupgull i tyskland \/

      I år så tar vi alt!!


      Født Lillestrøm-Er Lillestrøm-Dør Lillestrøm
      LOUD
      PROUD
      ULTRA

      Kommentar

      • Do'h
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 1891

        #4
        Var det ikke no snakk om at LSK skulle slanke A-lags stallen til 15 mann eller no? syns jeg skumleste no slikt i vg...

        Uansett... Er det noen som vet hvor mange spillere som har gått ut/inn ifra fugla? Syns nå vi bare mister og mister.
        LSK FOR GULL 2006

        Kommentar

        • Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

          #5
          Synes det går ann å smøre seg med litt mer tålmodighet... Bedre at man bruker tid på å vurdere mange spillere, og til slutt henter den/de man mener er beste alternativ i forhold til pris, spillerstil og ferdigheter, enn å bare hente inn spillere i hui og hast. Er sikker på at vi får se hvertfall 2 nyeklassespillere i løpet av neste par månedene.

          Men hvis vi ikke har fått en eneste forsterkning innen mars, da begynner også jeg og bli utålmodig...

          Kommentar

          • ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

            #6
            Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
            Penga har vel ikke styrket laget sitt nevneverdig: Jalland og Panzer er solgt og Ivers forsvinner vel mest sannsynlig. skiri, Ishi fra aik og hulsker inn.

            Mister de da Iversen synes jeg de klart har svekket laget.

            Brann takler neppe forventningspresset?


            Fugla har allerede hentet hjem et cupgull i tyskland \/

            I år så tar vi alt!!


            Født Lillestrøm-Er Lillestrøm-Dør Lillestrøm
            Da tar vi serien og cupen i samme slengen, så tar vi The treble! 8) :lol:

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #7
              Pust gjennom nesa!
              Ledelsen gjorde den aller beste forsterkningen foran 2005-sesongen for ett halvt år siden, da det ble besluttet at Rössler skulle overta for Arne E.

              Og dersom Fjørtoft bare hadde sovet på jobben, så tror jeg nok at han hadde fått sparken, eller i det minste en kraftig advarsel. Vi er fortsatt ikke kommet lenger enn til 7. januar. Og vi bør vel ikke bli overrasket om LSK kommer hjem fra Tyskland med flere spillere enn de hadde da de dro?
              Knurr...

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #8
                Opprinnelig skrevet av Do'h
                Var det ikke no snakk om at LSK skulle slanke A-lags stallen til 15 mann eller no? syns jeg skumleste no slikt i vg...

                Uansett... Er det noen som vet hvor mange spillere som har gått ut/inn ifra fugla? Syns nå vi bare mister og mister.
                Ned til 15 mann du, det er litt av en tropp, ikke rom for mye skader der i gården isåfall
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • Do'h
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 1891

                  #9
                  eller kanskje det var 18... Jeg skuleste sa jeg jo =P Men altså... Vi er langt ute i januar og snart sessong start og det jeg IKKE har nå er tålmodighet. husk at spillern (E!!!!) må få spille med fugla... Nytter ikke komme med ny høyre beck 2 dager før sessongen begynner å bruke han.
                  LSK FOR GULL 2006

                  Kommentar

                  • Rawe
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Mar 2004
                    • 60

                    #10
                    Begynner å bli nervøs for stallen.... Hver dag som går ser jeg gode og ikke alt for dyre spillere dra til erkefiender. Nilsson fra AIK til ODD. Ishizaki fra AIK til VIF! Gindheim også til VIF. Andresen til Brann og Ødegaard til RBK. Synd ikke LSK fikk noen av disse, vi kunne trengt dem ihvertfall :roll:
                    eLSKer

                    Kommentar

                    • Vestfold Kanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Oct 2004
                      • 4583

                      #11
                      Rart det der, at folk hauser opp aik spillere som om aik var et europeisk topplag.. Mener å huske at Solna-klubben rykka ned i fjor :lol: Hva skal vi med spillere som har spilt laget sitt ned en divisjon i en serie som er dårligere enn vår egen tippeliga?

                      Enga er kjøpekåte, men nå har de mista nesten hele sentral-linja fra i fjor: Panzer, Jalland og snart Ivers.

                      Tipper Uwe, Halle, Fjøra osv snekrer sammen en bra stall til neste sesong!

                      Vi har fått Myklebust( ikke Arild nei...) som putta på en hel masse mål i fjor. Rambekk som er en meget solid forsvarsspiller. Muller som i mine øyne er Like god som Baron.

                      I tillegg tror jeg Uwe, Halle osv. kommer til å få det beste ut av spillere som Kasey, Koren, Mifsud osv.



                      Vi er stolte, stolte LSK
                      Oss kan ingen andre lag i Norge slå
                      Vi skal kjempe, kjempe og sloss
                      Helt til siste mann har falt, ja Lillestrøm det er oss.

                      Gammal slager
                      LOUD
                      PROUD
                      ULTRA

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7097

                        #12
                        Izzy som har gått til Vålerenga er god, tro meg. Hvis han blomstrer kan han bli en viktig mann for VIF. Og at Jalland var en del av sentrallinja til VIF i fjor kan vel diskuteres, han satt stort sett på benken. Selvom det er herlig at Hagen er borte ser det strengt talt mer og mer ut som om Iversen blir i VIF, og da *har* dem et bra lag.

                        Rambekk er ok, Müller har vel fortsatt til gode å bevise at han er stabil over lengre perioder (dessuten har han bare en ettårskontrakt, hva er det for noe?!). Myklebust tror jeg blir bra om to-tre år. Vi kan ikke stole på at en attenåring skal sørge for medaljer i år.

                        Vi mangler i mine øyne minst en høyreving, muligens en spiss og antakelig en sentral midtbanespiller før vi kan være å regne med i medaljestriden. Ikke mine ord, dette har Uwe selv sagt...
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7097

                          #13
                          ... og to sekunder etter at jeg sendte det innlegget var jeg på VG og leste dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262054

                          Faen.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            #14
                            Drit nå i om søpla har sikra seg den kvisete trønderen ett år til. Han knekker beinet eller noe alikevel :lol:

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7097

                              #15
                              Det er sant som det er sagt, livet blir mye lettere å leve hvis man bare flåser og prater tull. Fint om noen som er i stand til å gi et saklig svar kan rekke opp hånda neste gang.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • vaadahl
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Feb 2004
                                • 156

                                #16
                                Nå har Trond fredrik Ludvigsen blitt fristilt fra Hertha Berlin.Jeg vet at alle mine ønsker går i vasken,men for siste gang.KJØP den mannen så har vi en glimrende høyreving,men snart leser vi vel at Brann har kjøpt enda en forsterkning.KOM IGJEN FJØRA hvis at det er no guts i deg
                                Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  #17
                                  Behøver jo ikke å kjøpe han når han er fristilt..gi gutten et par hundre ferske tusenlapper, i sign on fee, og en ok lønn så tenker jeg at det faktisk ikke er umulig..en god spiller, men har aldri fått potensialet sitt helt ut. Hvor er kilden om at han er fristiltt?

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    #18
                                    Les vg.no

                                    Kommentar

                                    • LSK-supp.
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 1023

                                      #19
                                      Han er vel uaktuell uansett, da LSK-ledelsen mener at de ikke trenges noen forsterkning på kanten.

                                      Vi har jo allerede en kvalitetsspiller ved navn Johan Petter Winsnes på den plassen. Men han kan jo fort bli solgt til en utenlandsk storklubb, så det er kanskje greit å ha en erstatter klar.
                                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                      Kommentar

                                      • jove
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2004
                                        • 476

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                        Vi har jo allerede en kvalitetsspiller ved navn Johan Petter Winsnes på den plassen. Men han kan jo fort bli solgt til en utenlandsk storklubb, så det er kanskje greit å ha en erstatter klar.
                                        :lol: :lol: :lol:
                                        Forza LSK

                                        Kommentar

                                        Working...