Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
(LSK–Kristiansund 1-1). Men ingen har tatt noen stilling til Thomas Agyiris framtid på Åråsen.
Ghaneseren med en fortid i Manchester Citys ungdomsakademi kom inn for en skadet Erling Knudtzon rett før pause. Han viste både eksempler på gode ferdigheter, men bar også preg av å ha gått lenge uten å spille kamp.
Kantspilleren aner ikke hva som er planene videre for ham.
– Jeg regner med at jeg kommer til å få beskjed i løpet av helgen. Jeg har i alle fall trivdes veldig godt her, sier han til Romerikes Blad.
LSK-spillerne trodde det ville ta lang tid før de ville slippe ut på treningsfeltet på Vigernesjordet. Men allerede før seriepremieren mot Sandefjord søndag kan kanarifuglene få svært verdifulle gressøkter under fotballskoene.
– Det er bare takke Per Mathisen og Åkrene Mek. som har bidratt slik at vi får skrudd på varmekablene. Det ble gjort fredag. Vi håper og tror vi kan trene der neste uke. Det er klart det betyr veldig mye for oss, sier trener Arne Erlandsen.
Fire norske fotballeksperter har tatt ut sitt talentlag bestående av spillere født i 1997 eller senere. Kun to av spillerne er selvskrevne hos alle: Lillestrøms Ifeanyi Mathew (20) og Odds Rafik Zekhnini (19).
Som eldstemann av alle eliteseriespillerne får Frode Kippe (39) mye respekt. Selv er han sikker på at han ikke vil bli kaptein uten skute denne sesongen.
Klokken to lørdag ettermiddag var Tomas Malec (24) hos kona i Slovakia. Drøyt fire timer senere ble datteren Lenka født. Nå strutter spissen av energi før seriestarten.
Kommentar