Gleder meg til å se nykommerne. Har ikke fått sett noen av treningsmatchene i vinter så er veldig spent. Særlig på Haakenstad og Ajeti. Men også Fernandes, Melgavis, og ikke minst nysigneringen Skoda, selv om han neppe kommer til å spille.
Lillestrøm - Sandefjord, 2.april 15:30.
Collapse
X
-
-
Jeg har sett hvert spark i treningskampene men har aldri vært mer usikker på hvor vi står. Viktig med en bra start . Få med folk på kamp. Alle bør prøve å få med en ekstra. Flaut med under 10000 på en sånn kamp. Var på Torvet i kveld,LSKlogoen lyste på bakken og veggene. MAGISK. Ikke gledet meg så mye til en helg siden 2007. Dette blir gøy.👍 5Kommentar
-
FY F**N JEG GLEDER MEG TIL SØNDAG!!!! Måtte gutta gå ut i hundre og at vi har en dag der alt går inn, som mot Stabæk i gymsalen!👍 2Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
«Antonijevic ikke klar
Stefan Antonijevic er en LSKs nysignerte spillere som ikke er spilleklar foreløpig. LSK venter på at arbeidstillatelsen skal gå i orden for midtstopperen før overgangsvinduet stenger natt til lørdag.
– Det tar mye lengre tid med arbeidstillatelser utenfor EU enn tidligere. Det er en dag i igjen. Vi får se om det skjer noe, sier Bjarmann.»
Kommentar
-
Det er ikke uten grunn at Knudtzon ligger på 13 plass på adelskalenderen over spillere med fleste seriekamper på øverste nivå gjennom tidene i LSK. Etter denne sesongen vil han være blant topp 7-8! Sterkt!👍 1Kommentar
-
Zone er en av de sterkeste squadplayerne Lillestrøm noen gang har hatt. Han har et par iøyenfallende mangler (målteft og hodespill), til gjengjeld er han en på alle måter intelligent spiller med svært høy arbeidsmoral og disiplin. Hadde bare målteften stått i stil med dette (og hurtigheten), hadde han spilt i en av de store ligaene for lengst. Det er ikke tilfeldig at fem LSK-trenere har ham i førsteelleveren så lenge han er frisk.👍 7Kommentar
-
Like før det smeller nå! Viktig med en god start nå. Ikke noe forbanna Uavgjort mot et drittlag vi "burde" slå👍 2Kommentar
Kommentar