Lillestrøm - Sandefjord, 2.april 15:30.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4563

    #41
    Dette er så viktig!

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9464

      #42
      Hadde trua hele tia! Satt 140,- på H rundt det 70 min. Ble 1190,- tilbake.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        #43
        Må nok jobbes mer med spillet i ukene framover. Men godt å se at Arne lykkes med brute force når ting ikke flyter som det skal. 3 lyktestolper i boksen siste 15.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #44
          Gøy å høre intervjuet med en butthurt Kastrati etter kamp. Akkurat som det skal være. Håper vi får mange sånne i år.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9464

            #45
            Opprinnelig skrevet av andersmm
            Gøy å høre intervjuet med en butthurt Kastrati etter kamp. Akkurat som det skal være. Håper vi får mange sånne i år.
            Cringete type der han ikke kan regla

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4563

              #46
              Alle kommer til å HATE oss i år. Herregud som jeg gleder meg! Takk, Arne <3

              Kommentar

              • GB
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 332

                #47
                Går det ann å få til en twitterstorm mot Bohinen? Hvordan han alltid står fram som fail-play forkjemper men tydligvis har liten innvirkning på egne spillere. Burde være mulig å få presset han til å svare på noe slikt. Men skjønner at sandefjordspillerne synes det var deilig å ligge på ekte gress og den fantastiske matta vi har.

                Kommentar

                • Avon
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2011
                  • 267

                  #48
                  Veldig deilig med 3 poeng på overtid, men prestasjonen må opp en god del hvis dette laget skal unngå nedrykksstriden. Veldig lite kreativitet i angrepsspillet. Trenger en som kan styre midtbanen ved siden av matthew, slik at han kan brukes mer offensivt. Skuffende at klubben ikke har prioritert å finne en slik spiller, savner Johan. Jeg ser helst at Kippe flyttes inn igjen som midtstopper og SKM på back eller kant slik at han brukes offensivt, der har han mye å gi. Synes Haakenstad var mest positiv av de nye spillerne, veldig offensiv innstilling, blir spennende å se hvordan han klarer seg defensivt mot ligaens bedre kantspillere. Udoji har noen spennende kvaliteter, men vil nok trenge tid før han kan prestere jevnt.

                  Forsvaret klarte seg greit, men sandefjor spilte på veldig lav risiko etter scoringen, neste kamp mot molde vil nok gi svar på hvor godt forsvaret egentlig er. Fernandes klarte seg også greit, men jeg tror Origi har høyere toppnivå.

                  Kommentar

                  • dollyholly
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2007
                    • 965

                    #49
                    Drit i det. Ble 3 poeng i serieåpningen. Ikke akkurat dagligdags!

                    Kommentar

                    • dollyholly
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2007
                      • 965

                      #50
                      Fotballguden ønsket å gi LSK en bursdagsgave!

                      Kommentar

                      • Rune
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 1229

                        #51
                        Typisk åpningskamp dette, bortsett fra at det ikke ender 1-1. De ti siste minuttene var som å skru tida tilbake 20 år. Møljefotball som LSK til slutt greier å utnytte. Ikke noe å satse på langsik, men et effektivt våpen på slutten av kampene.

                        Skoda gjorde en fin figur. Dunker til i første duell, viser frem en god skuddfot, skårer på sin andre sjanse og er svært delaktig i vinnermålet. Legg til ellevill feiring foran KFL etter utlikningen og vi har en kulthelt på gang. Simply clever.

                        PS. Folk må slutte å løpe inn på banen asså. Situasjonen med Erling er stygg, men la spillerne ta seg av knuffinga.
                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3210

                          #52
                          Erling var et strålende forbilde, og de to som kom inn på topp løftet oss mange hakk. Skoda er en instant favoritt hos meg!

                          Kommentar

                          • Xavi
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 1275

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Rune

                            PS. Folk må slutte å løpe inn på banen asså. Situasjonen med Erling er stygg, men la spillerne ta seg av knuffinga.
                            Trur det var en litt overivrig ballgutt. Legende!
                            Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                            Anders, Tidligere styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Trondeo
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3062

                              #54
                              Er så ufattelig deilig å tenke på alle de som valgte å gå når stillingen var 0-1 og 1-1. Takk takk!

                              Kommentar

                              • WAK
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 967

                                #55
                                Er det mulig å se RB Studio etter kampen i reprise uten RB + ?

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #56
                                  Herlig seier, vanvittig viktig, men hva faen var kampplanen?? Helt siden Matthew kom har jeg mast om at han må brukes for alt han er verdt, men hva legger man opp til mot en soleklar dumpekandidat på hjemmebane? Utrolig nok klarer han likevel bli dagens kanarifugl, på tross for Arnes åpenbare ønske om ikke å bruke det han kan tilføre, å strø pasninger og å vende spillet, omtrent som den eneste kanarigule utpå der. Dette må tas tak i, det er rett og slett uholdbart. I dag møter vi et lag som knapt har mer enn to store sterke stoppere å stille opp med, og så er det akkurat de to vi spiller gode, og ikke en eneste gang prøver vi spille oss ut bakfra.

                                  Stort pluss dog med vår nye nigerianer på topp og Skoda, begge to flere klasser bedre enn Ajeti og Malic. En helt annen bevegelighet og evne til å holde på ball. Det gir håp, men ta for guds skyld tak i det vi gjør med ballen i laget, det ligner faen ikke grisen. Uavhengig av seriestart. Var det forresten like mye kaos foran andre innganger som det var foran inngang 6?

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    #57
                                    Elsker at vi konsekvent spiller opp langt og gir faen i ballbesittende drittspill bakerst. Det er det som er LSK, ikke tikitakatull som vi har prøvd å emulere i årevis. Elsker det.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • OlaG
                                      Oversetterdrone
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 912

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                                      Erling var et strålende forbilde, og de to som kom inn på topp løftet oss mange hakk. Skoda er en instant favoritt hos meg!
                                      Veldig enig, begge de offensive byttene økte energien i spillet. Klart, ikke i nærheten av hvordan det begynte å koke på Åråsen når Kippe kom inn, men bra uansett

                                      Kommentar

                                      • vermu
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2008
                                        • 1729

                                        #59
                                        LSK - Sandefjord 2-1. Målsjanser (VG) 4-1. Skudd på mål 5-3. Cornere 7-0. Ballbesittelse 55-45.
                                        Og Eurosports Eirik Korens poeng etter kampen: Storbæk 3p. Kastrati 2p. Mathew 1p. Er du helt nisse??

                                        Kommentar

                                        • Rune
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2008
                                          • 1229

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av vermu
                                          LSK - Sandefjord 2-1. Målsjanser (VG) 4-1. Skudd på mål 5-3. Cornere 7-0. Ballbesittelse 55-45.
                                          Og Eurosports Eirik Korens poeng etter kampen: Storbæk 3p. Kastrati 2p. Mathew 1p. Er du helt nisse??
                                          Og disse poengene brukes til hva, egentlig? Driter litt i hva Erik Koren mener om kampen.
                                          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                          Kommentar

                                          Working...