Lillestrøm - Sandefjord, 2.april 15:30.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #61
    Må si at både Udoji og Skoda framsto langt mer positive enn de to spissene som startet kampen. Kan ikke forstå annet enn at Udoji i kampform er bankers på dette laget.

    Som andre allerede har påpekt kunne vi kanskje hatt nytte av en venstrefot på venstre side. Det i kombinasjon med at Kippe er tilgjengelig og at han lange slampen av en Serbo-Amerikaner forhåpentligvis snart får arbeidstillatelse sier meg at SKM bør flyttes ut på venstre side.

    Rafn fremstår fortsatt ikke som en åpenbaring, og jeg tror Haakenstad kan komme bedre til sin rett på høyre kant. Så lavt som vi setter presset så kommer han fortsatt til å ha en masse plass fremover i banen for å utfordre når vi vinner ball. Haakenstad gjorde en bra match och viste en del artige detaljer. For min del er det først og fremst hans offensive kvaliteter som er spennende.

    Det store spørsmålstegnet er hva som skjer på sentral midtbane når Bonke er klart igjen. Matthew er nødt til Å spille sentralt, og er så bankers som det kan bli i startoppstillingen. Krogstad er i fin utvikling, men det kan være greit å ha en defensiv maskin på midten for å gi Matthew mer frihet til å slå seg løs framover.

    Med alle mann friske og raske ser dette ut som vårt beste lag:

    -------------keeper-------------
    Aleks-Marius-Kippe-Simen
    Erling-Bonke-Matthew-Mats
    ----------Skoda-Udoji----------
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3449

      #62
      Åpningskamper er alltid leie. Tenkte at det hadde vært tryggere å møte Ålesund eller Tromsø i første kamp fremfor et nyopprykket lag, men det gikk heldigvis bra til slutt. Fantastisk å lese intervjuet med Kastrati etter kampen.

      Savnet Bonke noe veldig der ute. Krogstad og Mathew gjorde greie figurer, men krigeren som trøkket litt til i taklingene manglet. Men kjekspakka fra Hvalfangerbyen var vel lykkelig for det slik de lå strødd utover gresset. Er vel enig i at Skoda og Udoji på sikt vil være vårt beste spisspar ut ifra dagens kamp.

      Når det gjelder midtbanen vår, så tror jeg Mathew-Bonke-Krogstad-Rafn/Mats vil funke best mot lag vi vil presse bakover, mens Erling kommer til sin rett når vi forventer mer bakrom og kontringer. Erling viste vei med stor innsats i går, men teknikken hans holder desverre ikke hele veien inn når det blir små rom.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • nebbjævel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2009
        • 511

        #63
        2. omgangen !! Rørende bra innsats.

        Kommentar

        • tilt
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2007
          • 813

          #64
          Altså. Jeg er veldig glad vi vant. Og det var en episk slutt på kampen, med mye trøkk i boksen og full innsats. Men for å være ærlig vil jeg si at ca 80 minutter av matchen så vi helt jævlige ut. Lange baller opp uten en plan, lite kantspill, få innlegg i boksen, liten kontroll på midtbanen, endeløse frispark fra egen halvdel og lange innkast som gikk rett til et blått hue og småslurvete forsvarspill som bedre lag ville straffa oss for.

          Håper vi klarer å utvikle litt mer eget spill utover sesongen, og så lenge vi vinner skal jeg ikke klage, men kan også se for meg hvilken dommedagsstemning vi ville hatt her inne om det ble tap.

          Håper å se Skoda og Udoji fra start neste kamp!

          livet er en gamp for de som ikke kan si k
          https://twitter.com/#!/KjetiI

          Kommentar

          • Rune
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2008
            • 1229

            #65
            Opprinnelig skrevet av Xavi
            Trur det var en litt overivrig ballgutt. Legende!
            Det var ingen ballgutt. Uansett soleklar straffe til oss. Norske dommere asså. Det er så absurd begredelig.
            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

            Kommentar

            • ynnor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 857

              #66
              Kan noen forklare meg hvorfor ikke det blir straffe når Erling blir dytta inn i skiltet , spilleren får jo gult kort. Det skjer jo helt klart inni 16 meteren og lenge før dødlinja.

              Kommentar

              • fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1507

                #67
                mye rart med den situasjonen hvor erling blir dytta inn i skiltet. Hva skjer med han som storma banen?
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3210

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                  Fantastisk å lese intervjuet med Kastrati etter kampen.
                  Detter har jeg ikke fått med meg. Hva sa han?

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2939

                    #69
                    Eurosport har en helt håpløst dårlig oversikt over sendingene. Noen som veit om kampen går i reprise på noe tidspunkt?

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2370

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av G-Man

                      Detter har jeg ikke fått med meg. Hva sa han?
                      Han sa det eneste LSK hadde å by på var å pumpe ballen inn i og krige i boksen. Noe som i og for seg stemte bra igår.
                      Men så glemte han i skuffelsen at en Sandefjord-spiller lå nede i overtiden og det ga dommeren mulighet for ytterligere tillegg.
                      Han kommenterte dette noe med at han ikke kunne skjønne hvorfor dommeren ikke blåste av før vi putta seiersgållen.
                      Hvis det er dette intervjuet rett etter kampen det siktes til.


                      Kommentar

                      • mrognan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 846

                        #71
                        Totalt 55 sekunder av de tillagte (minimum) 4 minuttene brukte Sandefjord på å ligge nede på gresset og keeper på å ta utspark. Helt fair å legge til 20 sekunder ekstra som gjorde at vi fikk satt inn 2-1. Så kampen i opptak i går kveld og starta stoppeklokka for å se hvor mye de halet ut tida på overtid.
                        Morten

                        Kommentar

                        • WenZ
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Oct 2008
                          • 107

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                          Eurosport har en helt håpløst dårlig oversikt over sendingene. Noen som veit om kampen går i reprise på noe tidspunkt?
                          Helt jævlig! Live TV i bakgrunnen som må akrus av, og nærmest umulig å finne noe av interesse. Håper inderlig det blir bedre..

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3388

                            #73
                            Jeg tok tida på mobilen når uret passerte 90 min. Etter 90:45 legger en Sandefjord spiller seg ned med krampe. Det tar 45 sekunder før han er på beina igjen og spillet settes i gang. Scoringa kom etter 94:20 sekunder, altså helt innenfor tida. Som nevnt tidligere, minimum tillagt tid: 4 min.

                            Kommentar

                            • Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2939

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av mrognan
                              Så kampen i opptak i går kveld og starta stoppeklokka for å se hvor mye de halet ut tida på overtid.
                              Uthalinga på overtid var bare en brøkdel av den totale uthalinga som pågikk i over en time. Somlinga til keeper på utsparkene overgås bare av Arnold O. når han er i humør til det. :-o Og hva skal vi si til de to kjeksene som lå og kosa seg i to minutter på landets fineste gressmatte mot slutten av første omgang?

                              Kommentar

                              • Avon
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2011
                                • 267

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                Eurosport har en helt håpløst dårlig oversikt over sendingene. Noen som veit om kampen går i reprise på noe tidspunkt?
                                Fant dette i hjelp-seksjonen: "Innen ca. to timer etter kampslutt vil du kunne se opptak av alle Eliteserien- og OBOS-kamper. Dette kan variere noe, men du også spole tilbake i direktestrømmen i inntil tre timer hvis du gikk glipp av noe. Kampene fra Eliteserien og OBOS-ligaen vil ligge tilgjengelig hele sesongen...".

                                Har ikke klart å finne eliteseriekampene, ser ikke ut som de er lagt ut ennå, får håpe de blir raskere på dette etter hvert.

                                Er enig i at oversikten over kampene er elendig, måtte lete langt ned i listen over live-sendinger for å finne kampen i går. Om man går til eliteserien under "events" finnes ingen oversikt over kommende kamper, hvor det ville vært mest logisk å ha dem. Også utrolig irriterende at live-tv starter automatisk.

                                Heldigvis har de satt en fornuftig pris, og kvaliteten på selve streamen var grei.

                                Kommentar

                                • kunden
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 2370

                                  #76
                                  Selv Norsk-Tipping hadde ikke oppført Eliteserie-kampene under Sport / Langoddsen / På TV


                                  Kommentar

                                  • Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2939

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Avon

                                    Fant dette i hjelp-seksjonen: "Innen ca. to timer etter kampslutt vil du kunne se opptak av alle Eliteserien- og OBOS-kamper. Dette kan variere noe, men du også spole tilbake i direktestrømmen i inntil tre timer hvis du gikk glipp av noe. Kampene fra Eliteserien og OBOS-ligaen vil ligge tilgjengelig hele sesongen...".

                                    Har ikke klart å finne eliteseriekampene, ser ikke ut som de er lagt ut ennå, får håpe de blir raskere på dette etter hvert.

                                    Er enig i at oversikten over kampene er elendig, måtte lete langt ned i listen over live-sendinger for å finne kampen i går. Om man går til eliteserien under "events" finnes ingen oversikt over kommende kamper, hvor det ville vært mest logisk å ha dem. Også utrolig irriterende at live-tv starter automatisk.

                                    Heldigvis har de satt en fornuftig pris, og kvaliteten på selve streamen var grei.
                                    Dette er vel på web-løsningen? Jeg har Altibox. Der raste det inn en harang med europsportkanaler for noen dager siden. Men jeg finner ikke noen muligheter for å gå tilbake i noen historikk der (som TV2 hadde).

                                    Kommentar

                                    • Avon
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2011
                                      • 267

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                                      Dette er vel på web-løsningen? Jeg har Altibox. Der raste det inn en harang med europsportkanaler for noen dager siden. Men jeg finner ikke noen muligheter for å gå tilbake i noen historikk der (som TV2 hadde).
                                      Ja, no.eurosportplayer.com. Kan ikke hjelpe med altibox.

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5916

                                        #79
                                        Moderatormelding;
                                        Diskuterer vi kampen eller Eurosport nå?
                                        Dette er en kamptråd.
                                        -katta
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        • Tvilling
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 1476

                                          #80
                                          I går kunne vi blitt et dødball-lag. Var jo maaange dødballer. Men da må presisjon og bevegelse justeres. Tommy sa at han savnet at man startet lengre fra målet, for så å komme seg inn i planlagte posisjoner når dødballer taes. (litt fritt gjengitt)

                                          Kommentar

                                          Working...