Det er så forbanna utgjort, faen!
Kamptråd Molde - LSK Onsdag 5 april kl.19.00
Collapse
X
-
Fryktelig surt tap, men opptur spillemessig, helt motsatt av forrige kamp. Synes krogstad ser bedre ut nå, tør litt mer. Rafn svak igjen, overrasket om han starter neste kamp. Matthew blir veldig viktig denne sesongen, håper vi får beholde ham en stund. Fortsetter de på dette nivået tror jeg øvre halvdel er mulig, men litt usikker på hvor gode molde er akkurat nå.👍 1Kommentar
-
Selv om det bare var 1 poeng så er det helt jævlig å miste det på noe sånt tull når vi til tider rundspiller Molde.
Skjønner ikke hvorfor Malec får 90+,Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Veldig mye bra spill utpå her, Mathew BB. Krogstad med en kjempekamp. Dessverre mangler dette laget gode kantspillere, Rafn en stor skuffelse.
Men alt i alt meget bra utført kamp. Slike overtidsmål jevner seg ut over en sesong. Laget viser hvertfall at de er supergodt trent. Tror vi kommer til å ta endel poeng borte i år.👍 3Kommentar
-
Arne må ihvertfall få SKM ut på venstrebacken så fort som mulig.
Fikk bare med meg andre omgang i dag, da jeg har bosatt meg i en annen tidssone og disse ukedagskampene havner midt i arbeidstiden. Men det var rett og slett en veldig bra omgang fra vår side. På bortebane, mot et lag som antakeligvis avslutter sesongen blandt de 3-4 beste. Vi speller mye mer ball enn vi gjorde i serieåpningen, og det går fort med bra presisjon. Stort sett overkjøring, og Molde skaper lite utenom gratissjansen de får etter en flau klarering.
Det jeg dog synes vi må få skikk på er spillet på venstresida. Det er urettferdig mot Rafn at han skal behøve spille venstrekant, og i kombinasjon med Haakenstad blir det vanskelig å skape noe særlig fra den kanten. Vi kommer oss ned langs sida, men får liksom ikke forvalta de mulighetene. Jeg ser som sagt gjerne SKM ut på backen og Haakenstad opp som kant. Han har bedre muligheter for å utfordre, men må nok gjøre det mer innover i banen. En SKM som kan komme på overlapp og gi støtte når Haakenstad "går seg fast" ned mot hjørneflagget hadde gitt flere muligheter til innlegg og trykk i boksen. Med spillere som Malec, Skoda og Udo foran mål må vi jo forsøke å svinge inn så mange baller som mulig foran goalen, også fra venstre kant.
Fuck Molde forresten. Plastlag som flyter på flaks og skitne penger."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor👍 6Kommentar
-
Satan så bra vi var i andre-omgangen spesielt, men også helt i starten av kampen. Flere spillere veldig gode; Knudtzon og Matthew i særklasse, synes Krogstad overrasket veldig positivt i andre omgang. Detta blir bra. Arne må ikke gå.runarM👍 4Kommentar
-
Mulig at backdisponeringa henger sammen med et ønske om å være mer kompakte, men det er jo bare så rart at det skjer mot to så kvalitativt forskjellige lag som SIF og MFK. Matthew vår beste igjen, han nærmest aleine gjør at vi kan spille en såpass bra fotball som vi gjør. Udoji hjelper også klart på måten vi fremstår på spillemessig, en kjempesignering.Kommentar
-
Okei, så røyk vi i dag, men det er kun på grunn av ETT siste angrep som vi ikke får avsluttet, og en dårlig klarering av vår venstre kanstspiller.
Jeg har trua!
👍 18Kommentar
-
Absolutt mye positivt . Hadde vi bare
ikke solgt venstrekanten vår for småpenger før sesongen, så hadde dette sett riktig så spennende
ut.nå har vi jo ikke venstrekant. Liten tvil
hvor vi byrde få inn en forsterkning , om vi har råd?👍 1Kommentar
-
En ting til: Dette laget står distansen. Veldig gledelig å se innsatsen som legges ned. Ser ut som gutta er godt trent og orker mer enn motstander, både i dag og mot SF. I dag løper vi og kjemper mer enn Molde gjennom hele andre omgang (som var den eneste jeg fikk med meg) og mot SF holdt vi bra trøkk mot slutten når SF begynte å falle sammen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor👍 3Kommentar
Kommentar