Sorry, men jeg klarer ikke slippe dette med Matthew på kanten fordi vi har sett slike ting fungere dårlig for mange ganger før, ja til og med nesten bidra til å ødelegge karrierer, slik Kind Mikalsen fikk oppleve som midtstopper under Arne. For ikke å snakke om hva vi har drevet med på backplassene over flere år og trenere. Jeg kan allerede nå se for meg krigstypene mot Matthew for hvor dårlig han er på kant, det som var stammen i laget over to år, mens de ansvarlige igjen slipper unna. Det hadde vært noe helt annet hvis LSK, Mesfin og Lennartsson gikk ut og proklamerte at man har en genial plan med Matthew på kant og at vi kan bare glede oss, men den komplett tafatte opptredenen til Mesfin på Deadline-sendinga i går, der han som sportssjef (en fullstendig meningsløs tittel i LSK) skyver alt sportslig ansvar over på Lennartsson, bør sette en støkk i oss alle. Det var Lennartsson som burde vært på den sendinga, i det minste.
Jeg håper virkelig jeg tar feil, at Matthew ikke blir helt anonym og løpende imellom der ute, Men som allerede skrevet, vi bør ha sett dette for mange ganger før til å tro på mirakler. Han kan forhåpentligvis selv bidra til å å la oss få slippe dette med en kanonkamp sentralt mot Brann.
Jeg håper virkelig jeg tar feil, at Matthew ikke blir helt anonym og løpende imellom der ute, Men som allerede skrevet, vi bør ha sett dette for mange ganger før til å tro på mirakler. Han kan forhåpentligvis selv bidra til å å la oss få slippe dette med en kanonkamp sentralt mot Brann.
Kommentar