Ifeanyi Mathew
Collapse
X
-
Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
Dette sier vi her på forumet hver gang noen begynner å bli for gode. Enden på visa blir sikkert at han selges for 8 mill eller noe, denne gangen også...👍 2Kommentar
-
Forskjellen denne gangen er at han har lenge igjen av kontrakten sin. Det betyr at vi ikke må selge han i sommer for å få penger for han, som dessverre har vært problemet før.CustodesI med og motgang👍 3Kommentar
-
Rb skriver at Matthew kan bli solgt fort fra Åråsen..
Jeg skjønner at han logisk sett er «nestemann ut».. men jeg håper Simon og styret har is i magen!
Vi trenger sårt å beholde han utover høsten, og han blir ikke dårligere..
Så i neste vindu eller til sommeren, men ikke nå..👍 1Kommentar
-
Rb skriver at Matthew kan bli solgt fort fra Åråsen..
Jeg skjønner at han logisk sett er «nestemann ut».. men jeg håper Simon og styret har is i magen!
Vi trenger sårt å beholde han utover høsten, og han blir ikke dårligere..
Så i neste vindu eller til sommeren, men ikke nå.."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor👍 1Kommentar
-
Fikk blomster av Eurosports utsendte i Haugesund. Kåret til månedens spiller i ES. Gratulerer og vel fortjent!👍 10Kommentar
-
Når var det sist vi hadde månedens spiller i eliten? Når var det sist vi hadde den stabile kvaliteten? Må vel være Björn? Er det ingen andre som er fortvilet over hvor lite han får sette sitt merke på den fotballen vi spiller? Vi har overhode ingen plan for å spille vår sentrale midtbane god, de skal bare løpe og være ballvinnere. Vi har rett og slett ikke ballen i laget lenge nok til at Matthew kan vende spillet og f.eks.sette opp spillere som Haakenstad langs kanten. Vi har ingen variasjon overhode i vårt eget spill. Åssen kan dette være godt nok for folk? Vi ser oss fornøyd med å spille statister i hver bidige kamp når vi i realiteten har kvaliteter i laget vi ikke bruker. Enten av redsel, eller rett og slett mangel på kompetanse. Jeg etterlyser ikke 70% ballinnehav, jeg etterlyser det minste tegn på variasjon i måten vi fremstår på.
Fortsetter dette kan vi bare drømme om noen som helst sum for Matthew når han går videre. Og slik har det nå også vært en stund, spillere som går før de har nådd det punktet som hadde gitt oss en sum vi virkelig kunne være fornøyd med. Og det har sine åpenbare grunner.Last edited by GIFKanari; 01.10.2017, 19:29.👍 2Kommentar
-
Når var det sist vi hadde månedens spiller i eliten? Når var det sist vi hadde den stabile kvaliteten? Må vel være Björn? Er det ingen andre som er fortvilet over hvor lite han får sette sitt merke på den fotballen vi spiller? Vi har overhode ingen plan for å spille vår sentrale midtbane god, de skal bare løpe og være ballvinnere. Vi har rett og slett ikke ballen i laget lenge nok til at Matthew kan vende spillet og f.eks.sette opp spillere som Haakenstad langs kanten. Vi har ingen variasjon overhode i vårt eget spill. Åssen kan dette være godt nok for folk? Vi ser oss fornøyd med å spille statister i hver bidige kamp når vi i realiteten har kvaliteter i laget vi ikke bruker. Enten av redsel, eller rett og slett mangel på kompetanse. Jeg etterlyser ikke 70% ballinnehav, jeg etterlyser det minste tegn på variasjon i måten vi fremstår på.
Fortsetter dette kan vi bare drømme om noen som helst sum for Matthew når han går videre. Og slik har det nå også vært en stund, spillere som går før de har nådd det punktet som hadde gitt oss en sum vi virkelig kunne være fornøyd med. Og det har sine åpenbare grunner.Kommentar
-
-
Varsellampene buzza litt når RB helt utifra det blå (og prestasjoner) hadde en eller anna overskrift om ønske om større liga.
Og lampene blei til flomlys i går.
Utifra det inntrykket man har hatt av fyren, må han nesten ha blitt påvirka av en agent eller et eller anna for detta er voldsomt brudd med "typen" Matthew man har "lært å kjenne".
Ser folk ønsker'n dit pepper'n gror. Det har vi ikke råd til. Økonomisk eller spillmessig/poengmessig.
Detta er en case jeg er glad jeg ikke har ansvaret for.Kommentar
-
Det Matthew sier selv er greit nok. Han var sliten, brukte det lille han hadde igjen på å komme seg fri, fikk tunnelsyn og så ikke andre alternativer enn å gå for avslutning. Sånt skjer i fotball og er etter min mening ikke engang noe å tilgi. Irriterende der og da men skrives på kontoen for shit happens og glemmes før neste trening eller kamp.👍 2Kommentar
-
At han ikke ser, er jo selvfølgelig tullprat og unnskyldninger. Men han har gjort en stor feil og ferdig med det. At vi skal benke vår beste spiller (som riktignok ikke har vært så god i år) pga dette er jo helt latterlig. Er det en spiller vi må ha på banen for å unngå nedrykk, er det Mathew.👍 3Kommentar
-
Det er ingenting ved Matthew sine prestasjoner eller valg som tilsier at han setter seg noe høyere enn laget. Han er nok smertelig klar over at det beste han kan gjøre er å levere godt og bidra til at laget vinner kamper. Det hadde heller ikke på noen som helst måte svekket skrytevideoen hans om han hadde avsluttet dirbleshowet sitt med en ferdigscoret assist der, så det er jo helt urimelig å anta at han skal spille helten fordi han ønsker seg til en større klubb og liga da det er nettopp de valgene og vurderingene han gjør i de situasjonen som vinner han den kontrakten. At han ønsker seg bort er jo også naturlig all den tid han er vår desidert beste spiller og blant ligaens (kanskje den beste) midtbanespillere generelt. Noe gode speidere klarer å se selv om han blir dårlig utnyttet i LSK.
Matthew gjorde et feilvalg og er nok klar over det selv, og ikke minst irritert over at han ikke gjorde det riktige valget. Både for seg selv og for laget.
Flytt heller fokuset på han som styrer skuta og som ikke klarer å få det beste ut av en kvalitetsspiller som dette.👍 4Kommentar
-
-
Interessant i se "På innsiden" der Maric og Haakenstad snakket lavt sammen om at Matthew bevisst valgte ikke å spille bedre plasserte Charles pga at Matthew ville bli solgt. Om ikke annet tyder det på mulig dårlig stemning i garderoben.Kommentar
-
👍 3Kommentar
Kommentar