Ifeanyi Mathew
Collapse
X
-
👍 4Kommentar
-
Dersom han blir ut sesongen, så er ingenting mer gledelig, til tross for at han hadde en til han å være svak kamp i dag. Utfordringen for Mesfin blir å finne et nytt anker til neste år siden både Mathew og Kairinen vil være borte da.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
-
RB: Mathew forlenger kontrakten ut 2020
https://www.rb.no/avslo-milliontilbu...s/5-43-1339412
Ifeanyi Mathew avslo bedre vilkår i Aalborg for å bli i LSK ut sesongen og hjelpe klubben opp igjen. Er spesielt god kompis og mye sammen med Marius Amundsen, og veldig glad for at han er tilbake i klubben.
1. august kunne han ha gått til flere utenlandske klubber som Bosman-spiller - og tjent mye mer penger. Men i dag forlenget Ifeanyi Mathew (23) kontrakten med LSK til å gjelde ut 2020-sesongen.
gilbert👍 4Kommentar
-
Edit: Jeg tror vi må se på komponering av midtbane og fordeling av arbeidsoppgaver mellom alle på laget. Tempoproblemene/evt. mangel på vilje i returløp i laget blir ofte avslørt på overganger imot.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Matthew gjør jo feil han også. Men ikke i nærheten av like mange som de fleste andre spillerene gjør. Med forbehold om at vi ikke egentlig har sett Kairinen spille en kamp i anker-rollen så våger jeg påstanden om at denne seriestarten hadde sett vesentlig styggere ut uten Matthew.
Stort sett har han ro til å holde på ballen og spille den et eller annet fornuftig sted, sånn at vi ikke mister den hele tiden. Vi har vel ikke hatt en spiller med den evnen siden Johan Andersson (som jeg virkelig savner).
Når det er sagt skulle jeg også gjerne sett Matthew fremover på banen, forutsatt at det finnes noen som kan ta over den ankerrollen Matthew har nå. Basert på de første kampene skulle jeg gjerne sett Matthew og Kallevåg i de to indreløper-rollene.👍 2Kommentar
-
Ikke direkte defensivt, men siden det ser ut til å bli mange kamper i powerplay er jeg opptatt av at bakerste mann på midtbanen har kontroll på ballen og blikk for spillet. Med litt jevnere kampbilder hadde jeg kanskje sett annerledes på det, men når etablert spill minner meg om håndball så vil jeg ha en playmaker som "midtback".👍 1Kommentar
-
Matthew gjør jo feil han også. Men ikke i nærheten av like mange som de fleste andre spillerene gjør. Med forbehold om at vi ikke egentlig har sett Kairinen spille en kamp i anker-rollen så våger jeg påstanden om at denne seriestarten hadde sett vesentlig styggere ut uten Matthew.
Stort sett har han ro til å holde på ballen og spille den et eller annet fornuftig sted, sånn at vi ikke mister den hele tiden.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Kommentar