Lillestrøm SK - Haugesund, søndag kl. 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tjodleif
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2017
    • 856

Helt fantastisk utrolig at vi har 0 poeng på disse to kampene, men fy flate så dominerende vi har vært. Knudtzons måltørkevirus er tydeligvis smittsomt og har spredd seg i laget, men det må da finnes en motgift. Dette spillet er da bare nødt til å føre til mange seire i år.

VG:
    13-3 i sjanser
    22-9 i avsluntninger
    Børs, sum 11 spillere 50-60 (?!)

Kommentar

• GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

For Erling handler det ikke først og fremst om noen måltørke, det handler mye mer om å bruke farten hans til det beste for laget. Slik det er nå løper han ifra resten og har ikke ferdighetene til å klare å gjøre noe selv med ballen. På den måten har vi sløst vekk en rekke klare muligheter i de to siste kampene.

Kommentar

• G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3263

Rafn gjorde en god figur i dag, klar stigning fra sit, kommer til å bli bra.

Kommentar

• LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3410

Kjedelig for Ajeti som allerede er nr 4 i spisskøen, og appåtil også bak Kippe og Antonijevic når vi skriker etter mål. Greit vi skal pumpe lagt når Kippe kommer inn, men hvorfor får ikke Ajeti prøve seg i dag?

Kommentar

• Nosferatu
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 763

Forståelig nok er det ingen som har giddet å lage spillertråd for Melgalvis ennå, så jeg tar det her: jeg var nysgjerrig på ham før sesongen, men så langt ser han rett og slett ut som en splitter ny Skogseid. Som sin forgjenger er han for treig både i bein og hode, og et klart svakt punkt i laget - da blir man lett delaktig i baklengsmål, som Skogseid var - til gangs! - i fjor. Dessuten: husker jeg feil, eller drev ikke også Skogseid og latet som han om kunne kaste innkast så langt at det var vits i å prøve? For av alle jævla ting å være halvbra på, altså. Det er helt meningsløst.

Avslutningsvis, og litt mer useriøst: hver gang det fremheves at Melgalvis er "bra og viktig sosialt i spillergruppa" eller tilsvarende, klarer jeg bare å høre "hel ved". Med alt det innebærer.
            Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.

Kommentar

• Jannis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 266

Håper vi virkelig IKKE signerer ny kontrakt med Malec, fatter nå hvorfor bartene ikke ville ha han. GUD så TREIG han er....

Kommentar

• GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

Hva om offensive Haakenstad med høyrebein faktisk kan starte på høyrebacken og ha en aldeles ypperlig sikring i Erling? Tror det kunne gjort underverker for mye offensivt, ikke minst evnen til våre spisser å komme seg inn i boks og foran kassa.

Kommentar

• Wanker
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 637

Opprinnelig skrevet av Nosferatu
                  ...Som sin forgjenger er han for treig både i bein og hode, og et klart svakt punkt i laget - da blir man lett delaktig i baklengsmål
                  Svakt press på første scoringa, var ikke Ronaldo han skulle stanse. Har ikke alle baklengsmåla kommet etter feil på hans side, eller husker jeg feil?

Jeg har tvilt meg til at Arnold bør være førstekeeper, på tross av enkelte blemmer. Toppnivået hans er høyere.
                  På andre scoringa hang ikke Udoji med i det hele tatt, tror ikke han er helt klar for 90 min ennå.

Som GIF sier, ville det ikke være en fordel med Haakenstad på høyreback? Kippe inn i midten (om han holder en kamp, da), Simen K på venstresida for gode innlegg
                  Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                  Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• Wanker
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 637

Opprinnelig skrevet av Jannis
                    Håper vi virkelig IKKE signerer ny kontrakt med Malec, fatter nå hvorfor bartene ikke ville ha han. GUD så TREIG han er....
                    Det verste er jo at han er en åpenbaring sammenliknet med i fjor...
                    Men jeg tror jo faktisk han kan score noen mål, om vi får til dette med innlegg og timing av løp i boksen.
                    Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• Rune
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2008
                      • 1229

Jeg må innrømme at jeg er litt imponerte, jeg. Hvis noen hadde sagt at dette LSK-laget skulle overkjøre Molde og Haugesund så jævlig tilbake i januar hadde jeg tatt det for fleip. Selv om man kan stille spørsmål ved en del av disposisjonene til Arne, så er det liten tvil om at vi endelig har en trener som i hvert fall har litt peiling på hva han driver med. Det er jo OK.
                      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• tilt
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2007
                        • 813

Enig Rune! Vi har jo vært dritbra i de to siste kampene. Ser at folk har starta sutringa og begynt å plassere enkeltspillere i gapestokken allerede, men gi da for pokker gutta litt tid her. Vi vinner ikje ES i år heller men dette laget sånn vi spiller og fremstår nå rykker ikke ned. Vi kommer til å plukke mange poeng fremover. I fjor skapte vi jo nesten ikke sjanser men ble redda av Friday og enkeltmannsprestasjoner. Vi spiller med en plan, og selv om alle veit hva den er klarer de ikke å stå i mot. Dette ordner seg!
                        livet er en gamp for de som ikke kan si k
                        https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2131

Lenge siden jeg har sett en så massiv dominans på Åråsen. Bra!
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Funchaloe
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2011
                            • 511

Opprinnelig skrevet av tilt
                            Ser at folk har starta sutringa og begynt å plassere enkeltspillere i gapestokken allerede, men gi da for pokker gutta litt tid her.
                            Enkeltspillere fortjener gapestokk på Lillestrøm Torv etter deres elendige opptreden i dag.

Custodes
                            Contra o futebol moderno!

Kommentar

• Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2962

Vi har ikke gapestokker her. Men det må være lov å uttrykke frustrasjon over at treneren konsekvent starter kampene med en spiller (Malec) de færreste ser kvalitetene hos, og holder på benken en spiller (Skoda) i kampform som har demonstrert målfarlighet på et bunnlag i en liga som er veldig mye bedre enn Eliteserien. I tillegg til at noe som viser seg vellykket hver gang – nemlig å flytte SKM på venstre kant – fremdeles ikke er førstevalget. Jeg er overbevist om at stakkars Rafn er en utmerket fotballspiller, bare ikke som venstre kant. Melgalvis skal jeg ikke tjate noe mer om, selv om brorparten av målene imot har kommet fra hans side, og han har harr svake involveringer hver gang. Jeg tror på at han kan spille på seg nok rutine og kompetanse til å bli en god ES-spiller i løpet av sesongen, håper bare at det ikke koster for mange baklengsmål. Og han har vært positiv i de offensive involveringene, sjøl om ikke alle innleggene treffer medspillere. Og Fernandes – vel, nå bør det kanskje være duket for Arnold? Han har fått ni skudd på seg som han har måttet stoppe på disse tre kampene, seks av dem har gått inn. Et av de var ikke engang et skudd.

Kommentar

• caLitri
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 634

Opprinnelig skrevet av G-Man
                                Rafn gjorde en god figur i dag, klar stigning fra sit, kommer til å bli bra.
                                Whaaaat? han bidrar jo ikke med noe som helst. løper rett opp mot kanten. går seg fast. mister ballen hver gang! helt korrekt tatt av til pause og håper vi slipper å se han i start 11ern neste match.
                                Gi alt, stå på LSK

Kommentar

• lsk_rob
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Mar 2016
                                  • 140

Opprinnelig skrevet av LS89
                                  Kjedelig for Ajeti som allerede er nr 4 i spisskøen, og appåtil også bak Kippe og Antonijevic når vi skriker etter mål. Greit vi skal pumpe lagt når Kippe kommer inn, men hvorfor får ikke Ajeti prøve seg i dag?
                                  Enig, en dårlig omgang mot Sandefjord og siden ikke fått spilt overhodet. Hvis det skulle vært fremgangsmåten skulle Rafn aldri ha startet de siste 2 kampene, og Fernandes vrakes til neste kamp, for å sette det litt på spissen... Han viste mye bra i pre-season, håper virkelig han får det ut i seriespill. Uansett hvem som spiller, håper virkelig det løsner ordentlig foran mål snart, er så lei av å ligge under hver eneste kamp og måtte jage...

Kommentar

• Playboy1
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 2192

Enige med flere her ...

tror de beste endringene vil iallefall være inn med Origi og Kippe.
                                    ut med med Megalsvis,Rafn og Fernades.
                                    Haakenstad på høyre back og SKM på venstre back.
                                    Udoji eller Ajeti på venstre kant.

Stakkars Ajeti , kanskje vår beste spiller i oppkjøringa , har fått 1 omgang foreløpig i serien.
                                    Om Udoji brukes på kant , så prøv gjerne Ajeti sammen med Skoda. Nå bør benken være neste for Malec !

Selv uten poeng , så har det vært mye posetivt siste 2 kamper .
                                    men siden poengene har uteblitt , må det likevel forandringer til.

Kommentar

• KanariLance
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • May 2006
                                      • 59

Jeg også er frustrert over at vi sitter igjen med 0 poeng på de to siste kampene, men jeg er enig med de her inne som ser lysere på situasjonen nå enn ifjor.
                                      Egentlig skal det jo være klin umulig å ikke score i de siste matcene, og igår var det jo bare et lag på banen i andre omgang.
                                      At Haugesund får et på slutten lå jo i kortene ettersom vi ikke klarer å putte, til tross for 400 sjanser.
                                      Svakt av Fernandes på den siste, men første scoringa er han sjanseløs på. Har sett matchen i reprise, og ballen flikker innom Kind, og endrer såpass retning at den blir utagbar.
                                      Rafn spilte seg veldig opp, ingen tvil om det, og jeg syns han var okay idag. Litt mer bekymringsfullt er det at alle måla kommer på Melgalvis sin side. Han etterlater seg for store rom, og er altfor sent oppe i press. Når det er sagt, bidrar også han positivt, og jeg tror at med erfaring kommer han til å bli en glimrende høyreback for oss.
                                      Men jeg er også litt forundra over Erlandsens disposisjoner. Få inn Kippe i midten og sett Mikalsen på venstre back, flytt Haakenstad opp på venstre kant. Ja han er høyrebeint, men har vel uttalt at han trives best på venstre.
                                      Og med den lille tida Antonijevic fikk, syns jeg vi fikk se en spiller som har mye å by på til tross for størrelsen.
                                      Jeg vil også ha inn Ajeti fra start, da Udo ikke holder 90 enda.
                                      Malec er for tung, og jeg skjønner ikke helt hvorfor han får så mye spilletid. Han var god i første dog, men veldig svak i andre.
                                      Og jeg mener vi ble snytt for en straffe da Rafn blei felt.
                                      Alt i alt ser jeg lysere på fremtiden for Fugla enn på lenge, men nå er det jævla viktig å vinne i Aalesund. Gjør vi det, er vi back on track.
                                      Og fortsetter dette spillet, er vi jo nødt til å score snart, og det ganske mange også. Håper på en slik en ketchup-effekt...
                                      FORZA FUGLA
                                      I med og motgang, vi er Lillestrøm!
                                      FUGLA FOR LIFE!

Kommentar

• Gjest

Opprinnelig skrevet av Funchaloe
                                        Enkeltspillere fortjener gapestokk på Lillestrøm Torv etter deres elendige opptreden i dag.
                                        Enkeltsupportere fortjener det mer..

Kommentar

• Gjest

Opprinnelig skrevet av Rune
                                          Jeg må innrømme at jeg er litt imponerte, jeg. Hvis noen hadde sagt at dette LSK-laget skulle overkjøre Molde og Haugesund så jævlig tilbake i januar hadde jeg tatt det for fleip. Selv om man kan stille spørsmål ved en del av disposisjonene til Arne, så er det liten tvil om at vi endelig har en trener som i hvert fall har litt peiling på hva han driver med. Det er jo OK.
                                          Er helt enig! Det ble skapt et fantastisk trøkk. Og det var kun ørsmå marginer som gjorde at det ikke ble mål til fugla. Og hadde de fått et, så hadde det gitt enda mer energi og enda større sjangser for en eller flere mål til. Jeg er veldig imponert over hva som har blitt prestert så langt. Hvis samme mengde energi og guts blir lagt for dagen framover, så blir det mange mange poeng, og en kamp langt oppe på tabellen.

Kommentar

Working...