Hvis Karlstrøm er god nok for Norge er smultringen verdens beste keeper. Holdt på å sende Molde ut av cupen med 2 gavepakker
Landslagskanaris
Collapse
X
-
-
MHC kommer til å ende opp med 150+ landskamper. Kommer til å få flere mesterskap med Haaland, Ødegaard, Edh og co👍 3Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
👍 5Kommentar
-
Etter å ha imponert på Equinor Talentleir 2022 er Daniel Skaarud og Espen Caspersen Knudsen tatt ut på G15-laget som skal møte Østerrike i slutten av april. Blink på første forsøk for våre to gutter der altså!👍 5Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Eskil i dagens artikkel i RB:
– Det var ikke helt tilrettelagt for oss som ikke spilte. De to treningene jeg har hatt med LSK nå etter jeg kom tilbake vært bedre enn det jeg har hatt på de drøye to ukene med landslaget. Jeg fikk trent en del på egen hånd, men jeg føler nesten at jeg kommer tilbake i dårligere form.
Kommentar
-
Eskil i dagens artikkel i RB:
– Det var ikke helt tilrettelagt for oss som ikke spilte. De to treningene jeg har hatt med LSK nå etter jeg kom tilbake vært bedre enn det jeg har hatt på de drøye to ukene med landslaget. Jeg fikk trent en del på egen hånd, men jeg føler nesten at jeg kommer tilbake i dårligere form.
Så da blir det jo klassisk NFF det med Edh her
👍 2Kommentar
-
Var ikke det hovedpunktet i Ada Hegerbergs konflikt med landslaget også? Hun mente hun ble en dårligere spiller av å være med på landslaget kontra treningshverdagen i Lyon.👍 2Kommentar
Kommentar