Landslagskanaris
Collapse
X
-
-
Åh, det har jeg ikke fått med meg, vet du om det er noe langvarig? På en måte bedre at han ikke spiller pga skade enn at grorud nå skulle mene han ikke er god nok, men for hans egen utvikling bør han tilbake på banen snart, han skal jo være foran mads i køen vår men hvis mads nå får en sesong for oss og emil krongler med skade/benk pga storspill fra reserven i grorud vet jeg ikke helt hva emil gjør videre.Kommentar
-
Åh, det har jeg ikke fått med meg, vet du om det er noe langvarig? På en måte bedre at han ikke spiller pga skade enn at grorud nå skulle mene han ikke er god nok, men for hans egen utvikling bør han tilbake på banen snart, han skal jo være foran mads i køen vår men hvis mads nå får en sesong for oss og emil krongler med skade/benk pga storspill fra reserven i grorud vet jeg ikke helt hva emil gjør videre.Kommentar
-
Åh, det har jeg ikke fått med meg, vet du om det er noe langvarig? På en måte bedre at han ikke spiller pga skade enn at grorud nå skulle mene han ikke er god nok, men for hans egen utvikling bør han tilbake på banen snart, han skal jo være foran mads i køen vår men hvis mads nå får en sesong for oss og emil krongler med skade/benk pga storspill fra reserven i grorud vet jeg ikke helt hva emil gjør videre.
Ellers er jeg ikke sikker på om han blir vurdert foran Mads i køen - det var jo tross alt Emil som ble lånt ut. Han har spisskompetanse på igangsettinger, men etter min mening synes jeg Mads ser ut som en bedre allround-keeper.Kommentar
-
Jeg tenker at nettopp det at emil ble lånt ut viser at han står foran mads i køen på åråsen, emil fikk et utlån fordi han ble ansett som altfor god for 2.lag/benkesliting, mens mads fortsatt lå litt bak i utviklinga så han kunne spille annenfiolin for Igonen. Nå gikk jo ingenting som antatt på keeperplass i år da, så akkurat hvor de står pdd i trenerteamets øyne vet jeg ikke, men før sesongen starta hvertfall, og spesiellt før fjorårssesongen starta ble nok emil vurdert som en bedre keeper enn mads slik jeg forstår talentutvikling og lån.👍 3Kommentar
-
Eskil Edh, midtbanespiller som nylig ble tatt ut i U-18, klinte til med denne perlen mot S08 i G19-kamp:
Eskil Edh (18) har slått voldsomt tilbake etter et langt skadeopphold. Først nettet han tre ganger mot Mjøndalen. Så sto han bak en perlescoring mot Sarpsborg.
Netta også tre ganger mot Mjøndalen iflg LSK.no. Virker som et brukbart talent!👍 1Kommentar
-
Eskil Edh, midtbanespiller som nylig ble tatt ut i U-18, klinte til med denne perlen mot S08 i G19-kamp:
Eskil Edh (18) har slått voldsomt tilbake etter et langt skadeopphold. Først nettet han tre ganger mot Mjøndalen. Så sto han bak en perlescoring mot Sarpsborg.
Netta også tre ganger mot Mjøndalen iflg LSK.no. Virker som et brukbart talent!Kommentar
-
Nok en gang virker det som kampen er blitt avlyst, maks uflaks for Mads nå
https://www.eurosport.no/fotball/u21...76/story.shtml👍 1Kommentar
-
Nok en gang virker det som kampen er blitt avlyst, maks uflaks for Mads nå
https://www.eurosport.no/fotball/u21...76/story.shtmlElska þetta félag👍 2Kommentar
-
Corona reisekarantene tenkte jeg ikke på engang. Enig i at nervene har veldig godt av at Mads står bakerst, får ikke i nærheten av en pulsøkning engang når han blir spilt på som bakerste mann, lenge sida sist, Reitmaier kanskje.👍 2Kommentar
-
Kairinen tatt ut i Finlands tropp, Mads tatt ut i U21-troppen.
Hvorfor Botheim blir rangert foran TLO, sliter jeg med å forstå.👍 4Kommentar
-
Er vel for å "være med på samling", vil jeg tro. Liten vits i å spille TLO inn på landslaget nå, i en posisjon som med all sannsynlighet skal okkuperes av Håland til langt etter at karrieren til TLO er over.👍 5Kommentar
Kommentar