Erling ass.
Lillestrøm - SK Brann
Collapse
X
-
👍 6Kommentar
-
Vi vet Erling mangler sluttprodukt, spesielt som ving. Er ikke han som skal score målene, og der umiddelbart finner man et stort problem laget har med denne oppstillinga. Den eneste bekrefta målscoreren vi har i laget sliter benk.Kommentar
-
Selv Alex Ferguson hadde klart maks 8. plass med dette laget. Spillerne har rett og slett ikke gode nok individuelle ferdigheter.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
ser ikke helt det store hos udoji. forventer at vi bort mot sogndal går ut i følgende formasjon :
Origi
Amundsen Kippe Antonijevic
Bonke
Knudtzon Krogstad Matthew SKM
Malec - AjetiKommentar
-
Kommentar
-
Og åssen skal dette bedre seg med Arne som trener da? Hvor var disse kritiske spørsmålene da alle sugde av hverandre og skulle tilbake til røttene? Til og med det klarer jo ikke denne udugelige gjengen som styrer klubben. Null mål på over tretti cornere, et udugelig oppspillspunkt, bare for å nevne to ting.Kommentar
-
Billige og dårlige spillere som kom til fugla før sesongen,betyr høyere lønn til Erlandsen og Bjarmann,Resultatene virker ikke lenger å ha noen betydning på Åråsen,kun profittKommentar
-
Når Viking selger Samuel, så er det dem vi må ta i tillegg til Kristiansund. Sandefjord har en målskårer og frontfigur i Kastrati og en innsats som gjør dem vanskelige IMO.Kommentar
-
Ikke bare mangler vi tekniske ferdigheter men vi er jo puslete. Uten å nevne navn så er det et par spillere som virkelig har hatt en voldsom dalende kurve.
Organisasjonsmessig går vi fullstendig opp i liminga når vi kommer under. Blottlegger oss totalt på kantene.Kommentar
-
Dersom vi blir kvitt Arne og erstatter han med en kompetent trener har vi fort en bedre sjans ved at vi vil starte med den beste troppen og ikke tømmerstokk Malec.Kommentar
-
Amundsens evne til å dunke ball formålsløst er så latterlig symptomatisk for dette laget under Erlandsen på egen hjemmebane. Og så lurer folk på hvorfor vi ikke får resultater i tillegg. Det eneste som raser raskere nedover enn det LSK gjør på tabellen er verdien til klubbens eneste salgsobjekt.Kommentar
-
-
👍 1Kommentar
Kommentar