Lillestrøm - SK Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #61
    Dommerjævel ass, hans feil alt sammen. Soleklar offside på 0-1, Arne er fredet.

    Kommentar

    • occean-fan!
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 730

      #62
      tror vi må belage oss på nedrykk å begynne med kampfiksing for å få tilskuere på stadion. Alle betalende tilskuere får innside tips om hvilke motspillere man skal ha på fantasy gjeldende runde.

      Kommentar

      • Bukkenbruse
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 515

        #63
        Fatter ikke hva Arne tenker på. Jeg er i utgangspunktet tilhenger av hans måte å spille fotball på, men det går jo ikke med de mannskapene han sender utpå. Det er prekær mangel på duellstyrke i egen boks og kantene og backene mangler innleggsføtter. Vi har ingen som klarer å kaste inn på 5-meteren og vi har udugelige oppstillinger på lange kast og offensive frispark og cornere - her har jo klubben noe å lære av de fleste 4.divisjonslag. Er utrolig skuffa over det vi fikk presentert i dag!

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #64
          Arne traff med Leicester-sammenligninga da. Vi er Leicester anno 2017. Med Ranieri.

          Kommentar

          • Trønderkanari
            Medlem
            Møteplager
            • Aug 2004
            • 84

            #65
            Som Aston Villa supporter i 30 år, har jeg en stygg tanke hvor dette ender. Etter gode år, gikk Villa til å berge nedrykk år etter år, før det endte hvor det måtte ende tilslutt.
            Er redd dette kan skje her også...

            Kommentar

            • brune stakkeland
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2012
              • 894

              #66
              Rafn spilte bedre idag enn tidligere i år - kom seg tilogmed til en brukbar avslutning, Ajeti, Knudtzon og Matthew viste offervilje og innsats, alt annet var ganske bedritent i andre. Liker at PMO slapp innpå og. (Prøver veldig hardt å være positiv nå)

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7097

                #67
                Glem det jævla gnålet om Malec, han spilte iallfall en god førsteomgang. Haakenstad, derimot. Fy faen så dårlig han er. Begge backene våre suger, og midtstopperne fungerer ikke sammen i det hele tatt. Den ene av dem er den ene venstrebacken vi har i stallen, og han holder den eneste lederen i stallen på benken. Forklar meg logikken i det laguttaket!
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • vermu
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2008
                  • 1729

                  #68
                  På de siste fem år er det kun mot RBK i 2015 vi har vært mer sjanseløse på Åråsen. Dette er virkelig bekymringsfullt. Vi spiller med 10 gråstein + 1 sort diamant (som heller ikke var god i dag). Spillersigneringene i år har vært nær helbom. Forsterkninger må inn.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7097

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av vermu
                    På de siste fem år er det kun mot RBK i 2015 vi har vært mer sjanseløse på Åråsen. Dette er virkelig bekymringsfullt. Vi spiller med 10 gråstein + 1 sort diamant (som heller ikke var god i dag). Spillersigneringene i år har vært nær helbom. Forsterkninger må inn.
                    Vi hadde jo sjanser. Vi hadde iallfall fire store sjanser som jeg husker, men vi har INGEN målscorere i stallen!
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • vermu
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2008
                      • 1729

                      #70
                      Ja, vi skapte noe sjanser, men spillemessig - spesielt i 2.omg var vi totalt underlegne Brann.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7097

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av vermu
                        Ja, vi skapte noe sjanser, men spillemessig - spesielt i 2.omg var vi totalt underlegne Brann.
                        Enig. I andre omgang var Brann soleklart best. Det bunner ikke i annet enn at spillerne ikke er gode nok. Vi har signert drit, og følgen er at vi har et dritlag. Jeg kan ikke fatte og begripe at klubben så for seg at dette laget skulle havne rundt midten av tabellen. Det tekniske og taktiske nivået er så lavt at man får lyst til å klore ut øynene, det eneste de har er god kondis. Det er helt for jævlig. Vi har ikke nubbsjanse til å berge plassen hvis disse 11 skal utpå uke etter uke.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • brune stakkeland
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2012
                          • 894

                          #72
                          Vi har ikke signert dritt, men sjansespill.
                          Haakenstad, Melgalvis, Rafn, Krogstad, Ajeti, Brenden er alle spillere som KAN ta nivået, men ingen av de har gjort det hittil. Haakenstad og Krogstad har levert ca som forventa, ingen har levert over forventa, og resten litt under forventa.

                          Udoji og Skoda derimot var forholdsvis etablerte og de burde vi kunne forvente mer av.

                          Kommentar

                          • fjacob82
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 1507

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                            Vi har ikke signert dritt, men sjansespill.
                            Haakenstad, Melgalvis, Rafn, Krogstad, Ajeti, Brenden er alle spillere som KAN ta nivået, men ingen av de har gjort det hittil. Haakenstad og Krogstad har levert ca som forventa, ingen har levert over forventa, og resten litt under forventa.

                            Udoji og Skoda derimot var forholdsvis etablerte og de burde vi kunne forvente mer av.
                            Synes ikke Krogstad har gjort seg bort. En av spillerne du nevner jeg faktisk tror har størst utviklingspotensiale. Viser tegn på god innlegsfot og offervilje.
                            Skod og Udoji ble vel henta inn nærmest dagen før 1.runde, så villig til å gi de litt tid før jeg feller dom over dem. Men Udoji synes jeg virker ålreit, og tror kanskje han og Skoda på topp kunne vært bra.

                            Brenden kan også bli bra, men da må han få spilletid, og akkurat nå så er det krise og man må få poeng så lite tid til utvikling nå.
                            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                            *Brasseberget*

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3210

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Vi har signert drit, og følgen er at vi har et dritlag. Jeg kan ikke fatte og begripe at klubben så for seg at dette laget skulle havne rundt midten av tabellen. Det tekniske og taktiske nivået er så lavt at man får lyst til å klore ut øynene, det eneste de har er god kondis. Det er helt for jævlig. Vi har ikke nubbsjanse til å berge plassen hvis disse 11 skal utpå uke etter uke.
                              Vi har ikke signert drit, og vi kan absolutt havne rundt midten av tabellen - men det fordrer at Arne bruker spillerne der de er best, og ikke viderefører tradisjonen fra de siste årene og konsekvent bruker spillere i feil posisjoner.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7097

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av G-Man
                                Vi har ikke signert drit, og vi kan absolutt havne rundt midten av tabellen - men det fordrer at Arne bruker spillerne der de er best, og ikke viderefører tradisjonen fra de siste årene og konsekvent bruker spillere i feil posisjoner.
                                Har vi noen gang hatt et par mer ubrukelige backer enn klovnene vi har brukt hittil? Nei, det har vi ikke, og de har skylda for nesten samtlige sjanser Brann skapte i går. Hvem skal score målene for oss? Hvem skal være ballvinneren på midtbanen? Hvorfor spiller høyrebacken Rafn venstre midtbane? Vi var en million mil unna i går. Det blir ikke bedre den neste måneden, når lagene kommer i god kampform og serien setter seg. Få opp øynene. Vi fremsto som et OBOS-lag i en cupkamp i går. Sju-åtte av spillerne holder ikke nivået. Jeg har aldri sett et dårligere LSK-lag på mine 35 år på Åråsen.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3210

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av trigz

                                  Hvem skal score målene for oss? Hvem skal være ballvinneren på midtbanen? Hvorfor spiller høyrebacken Rafn venstre midtbane?
                                  Der har du essensen i problemet, og det kan vi nok være enige om.

                                  1) Godt spørsmål.
                                  2) Bonke
                                  3) Komplett uforståelig å misbruke en av Norges beste backer slik.

                                  Kommentar

                                  • holmiz
                                    The kjøkken-kanariz
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6064

                                    #77
                                    Feil spiller på feil plass og alt for store åpne rom, manglende kommunikasjon og null selvtillit.
                                    Kort oppsummert: LSK er like ræva pdd som det nye forumet.
                                    Hilsen Anders

                                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                    Kommentar

                                    • brune stakkeland
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2012
                                      • 894

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av trigz

                                      Har vi noen gang hatt et par mer ubrukelige backer enn klovnene vi har brukt hittil?
                                      Jesper Westerberg. Dan Anton.
                                      Og Frode Kippe var heller ikke noe vakkert syn på backen.


                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        #79
                                        Nå tror jeg folk må stappe en finger i slusa og roe seg litt ned. Ja, Melgalvis har hatt litt startvansker, men alt tyder på at han har egenskapene som skal til for å bli en habil back på dette nivået. Det tar tid å bli vant med nivået og tempoet i TL, og enkelte tellefeil må man nesten regne med. Haakenstad hadde en tung dag mot Braathen som hadde en av de dagene som gir alle norske backer dårlige dager, men har vært tildels svært god før det, og har allerede tatt nivået. At vi savner Kippe som sjef bak er helt åpenbart, og alle bak lider under dette. Jeg tipper vi hadde ligget på mellom 4 og 6 baklengs om han hadde vært kampklar. Krogstad har vært god med c-momenter i tre av fem kamper, og har åpenbart potensial til å bli en bærebjelke i mange år. Han fortjener tillit, men mtp at vi ikke har venstrekant og trenger de defensive egenskapene hans bør Bonke inn på midten og Fredrik ut i fri rolle på vk. Jeg ville også kjørt inn Ajeti på topp igjen. Han har egenskaper vi savner som førsteforsvarer og aggrospiss med både teknikk og fysikk, og minner litt om en Marcus Pedersen i miniatyr. Han og Malec viste i vinter at de kan score mål, og bør få muligheten til å reetablere samspillet. Per nå tror jeg det er vår beste mulighet til å få vekk snerket så ketchupen renner i mål og ikke alle andre steder.

                                        Vi var best i 52 minutter mot laget som ble nummer to i fjor. Vi var overlegne mot både Molde og Haugesund, og Color Line Stadion er Belzebub Park for oss. Vi er aldri gode der, og om noen hadde forventet noe derfra er de naive og irrasjonelle.

                                        Vi trenger bare litt flyt for å komme oss helskinnet gjennom denne sesongen, og når det skjer kommer vi til å sitte igjen med konturene av et godt lag med mange spillere i posisjon til å virkelig heve seg i andre sesong i Eliteserien. Fatt mot, bitches!
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        Working...