Eneste negative i går er at vi nok en gang havner under. Ellers en veldig solid bortekamp der vi er "på" fra start og gjør en profesjonell jobb. Vi var det laget fra Eliteserien med tøffest motstand, og tar oss relativt enkelt videre. 4 nye kasser gir nok ennå mer selvtillit i laget. Ser antydninger til at spillere slipper seg mer løs nå. Fremhever SKM, Mathew og Bonke spesielt etter denne kampen.
Cupen 2017
Collapse
X
-
gjensyn med Stabæk i kvarten 10år etter hansen til Legenden. Isolert sett 2 lag som er jevnbyrdige ville jeg sagt før sommeren, men usikker med Bonke ute av bildet og nye spillere inn. Tar litt tid å få satt laget skikkelig igjen. Stabæk gode mot Aafk. Men cup er cup, vi har hjemmebane og kan fint vinne kampen. Spennende trekning!Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*👍 1Kommentar
-
-
Årets kamp, årets mulighet. Står om semifinale. Her er det bare å planlegge, få alle mann og mus på kamp på Åråsen.👍 1Kommentar
-
Morsomt å se Kristiansund rævkjøre blåkveitene på Røkkeløkka. 0-1, kunne vært 0-4. Björn med den beste sjansen med et silkemottak Petter Werni verdig. Likevel er jeg ikke veldig skremt av det Kristiansund leverer.
Og der blei det straffe, gitt!Kommentar
-
Gi meg Molde på Åråsen. Semifinale-tapet i 2013 må revansjeres.Kommentar
-
Er det lov å drømme om cupfinale mot enga? Etter at de har havna midt på tabellen så kan vi knuse håpet dems om europa neste år på ullevaalKommentar
-
Hvordan er dette med kvalifisering til Europaligaen? Får taperen av cupfinalen den plassen om Rosenborg vinner serien og cupen, eller evt om lag nr 2-3 i serien vinner cupfinalen? Svaret på det påvirker sterkt hva jeg ønsker av trekning i semin.Kommentar
Kommentar