Sogndal - Lillestrøm 30.04.2017 klokken 1800 - Fosshaugane Campus

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tilt
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2007
    • 813

Helt enig Totti.

Nitrist kamp, men utrolig viktige poeng. Er nok redd det er sånn seierene våre i år vil se ut.
    Odd, Kristiansund borte, Sarpsborg, og RBK de fire neste. Blir ikke mange poeng her er jeg redd, får håpe vi klarer en heldig seier mot KBK, ellers ekstremt små forventninger.
    livet er en gamp for de som ikke kan si k
    https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• zkinny
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2012
      • 322

Opprinnelig skrevet av runarM

Du skal ha ut Erling? Og sette inn? Seriøst, du må begynne å følge med på kampene tror jeg. Vår soleklart mest stabile offensive spiller til nå.
      Haha har du sett pasningene til Erling ??? Ikke kan fyren skytte heller

Kommentar

• Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1480

Opprinnelig skrevet av zkinny

Haha har du sett pasningene til Erling ??? Ikke kan fyren skytte heller
        I går spilte han med kneskade. Han trenger fortsatt mange sjangser på å score.. også i går var det nesten. . Men mål kommer..

Kommentar

• LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3410

Sitter å ser på S08 - RBK. Sjokkerende å se på hvilket nivå Sarpsborg har kommet på under Bakke. En helt annen liga enn det vi spiller på. Tempoet er så ekstremt mye hurtigere, flotte komibanasjonsspill. Vært klart best mot RBK i 2.omgang og mens jeg skriver det utligner de til 1-1.

Kommentar

• Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3501

Opprinnelig skrevet av LS89
            Sitter å ser på S08 - RBK. Sjokkerende å se på hvilket nivå Sarpsborg har kommet på under Bakke.
            Dette startet før Bakke kom til klubben, og han har egentlig bare kommet inn og jobbet videre med det forgjengere startet på. Sarpsborg har jobbet godt og riktig over flere år, og har hentet inn trenere som har videreført stilen til den foregående som har som har gitt en fremgang mer eller mindre hver eneste sesong. Der Brian Deane ikke fikk fornyet kontrakten fordi han krevde mer makt etter å ha levert tidenes beste plassering i Eliteserien for Sarpsborg lar vi trenere få ta kontroll over klubben fra første stund.
            Med andre ord akkurat det motsatte av det vi har holdt på med, der vi starter på nytt hver eneste gang, og ansetter folk uten noen krav til hvordan de skal opptre.

Kommentar

• Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5918

Moderatormelding

Minner om at denne tråden handler om Sogndalkampen. Andre lag diskuteres andre steder.

Stray Cat
              Moderator
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

Working...