Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lillestrøm - Odd, 08.05.17 kl 1900 - Åråsen Stadion
Jeg hater å møte odd. Møkkaklubb med dårlige mager som ødela i gulljakta i 2001 og eliteseriens høyeste tetthet av manbuns og andre tåpelige frisyrer.
Håper virkelig Bonke er klar til kamp og at oddspillerne gruer seg til å gå utpå igjen til 2.omgang. Her skal det knokles!
Jeg var på én trening, tidlig i forrige uke, og da så det ut som at han var fit for fight, men jeg vet ikke hvordan det har stått til med ham siden. På den treningen var han på det foreløbige matchlaget i løpet av matchtreningen, sentralt ved siden av Matthew.
11 mann som venter på Eliteseriens dårligste bortelag til nå 15 meter inne på egen banehalvdel. Erlandsen epoke to er i ferd med å bli verre enn jeg noen gang hadde drømt om. Det eneste som kan forsvare dette er at man kjemper helt i toppen av tabellen. Ellers er dette så flaut at jeg knapt har ord.
Haakenstad slår årets soleklare beste innlegg, oppspillspunktet er ikke engang i nærheten av å være klar på den andre enden. Ikke er dette fotball,ikke er det heller Arne-fotball. Skvip.
Kommentar