Lillestrøm - Odd, 08.05.17 kl 1900 - Åråsen Stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • occean-fan!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 751

Vi har en godt gjennomført spillestil, der vi i større grad skaper mer og slepper til mindre enn motstanderen. Det er det ingen tvil om. Vår spillestil fremstår også ekkel for motstanderne vi møter. Gutta har full innsats og man kan se at de kriger. Det vi mangler er åpenbart uttelling. En av de spissene vi har kommer garantert til å komme på en liten streak og putte noen mål. Men jeg ser ingen som kan putte 10+. Derfor er det kun kvalitet det går på. rett og slett. noe vi selvfølgelig kunne hatt om vi prioriterte annerledes på overgangsmarkedet. ( Der jeg synes det er gjort mye rart ). Allikevel må vi jobbe med de som er her, selvom det er frustrende å være supporter med slike kamper som idag.

Kommentar

• Tjodleif
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2017
      • 856

7-2 i sjanser ifølge nrk.

Kommentar

• Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

Vi har henta en midtstopper fra amerikansk 3.div, for å bruke han som spiss de siste 2 minuttene hver kamp. Vi henter en spiss som er blant topp-scorerne i Tsjekkisk liga for å sitte på benken. Vi har tidenes dårligste LSK-spiss i stallen, og han starter hver jævla kamp. Vi har hatt 200 cornere på 7 kamper, og putta ett mål. trist!

Kommentar

• brune stakkeland
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2012
          • 895

Med en occean på laget hadde vi faenmeg putta fem idag

Kommentar

• Stan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 1094

Ohi gikk gratis fra LSK til Jerv..

Kommentar

• Fjeller'n
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 905

Det er som å se en ulykke i sakte film.
              Når vi brenner sjanse etter sjanse, skjønner du hva som kommer.
              Når Occean byttes inn får du den endelige bekreftelsen.
              "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• heidar
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2131

Utrolig at vi ikke scorer.

Ellers er det bra trøkk, men lite kvalitet offensivt. Positivt at vi slipper til Odd lite, skaper bare litt trøkk etter at Malec går ut.

Håpløst at Knudtzon har Occean på corneren der. Pent av Occean å ikke feire
                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Dole
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 1634

Erlandsen er velsignet ærlig i intervjuet etter kampen. Dette går kun på (mangel på) kvalitet.

Kommentar

• McGuffy
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 5102

Opprinnelig skrevet av forzafugla!

Var virkelig ikke meninga å kritisee Arne ingentakrikk og Malec. Gikk jo virkelig bra idag. Vi får prøve det samme igjen neste kamp
                    Hvordan i svarte kan du si at Arne ikke har en fotballfilosofi? Ryk og reis! Vi styrer kampen mot Odd i 70 minutter. Vi taper matchen på dårlig bevegelse i boks, og fryktelig unøyaktighet på den siste tredjedelen av banen.

Forøvrig skaper vi nesten null niks og nada etter at Malec går ut.

Kommentar

• McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5102

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                      Dette er den verste sesongen i min tid som LSK-supporter. Faen meg blytungt. Malec skal ha sin del av skylden for å brenne på åpent mål, men Arne må ta mye skyld han og når han setter fuckings Erling til å markere Occean. HVA I HELVETE?!
                      Hvor gammel er du? Husker kanskje ikke Mads Damm, Tom Sadeh, og Paul Obiefule?

Kommentar

• GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                        Vi har en godt gjennomført spillestil, der vi i større grad skaper mer og slepper til mindre enn motstanderen. Det er det ingen tvil om. Vår spillestil fremstår også ekkel for motstanderne vi møter. Gutta har full innsats og man kan se at de kriger. Det vi mangler er åpenbart uttelling. En av de spissene vi har kommer garantert til å komme på en liten streak og putte noen mål. Men jeg ser ingen som kan putte 10+. Derfor er det kun kvalitet det går på. rett og slett. noe vi selvfølgelig kunne hatt om vi prioriterte annerledes på overgangsmarkedet. ( Der jeg synes det er gjort mye rart ). Allikevel må vi jobbe med de som er her, selvom det er frustrende å være supporter med slike kamper som idag.
                        Vil du også hevde vi har et skikkelig oppspillspunkt som på noen måte tar det tilbake til de berømte røttene med typer som Mjelde? Hva med kvaliteten på innlegg/dødball? Når man er så avhengig av å utnytte bredden, og sjelden/aldri skaper sjanser på andre måter, som å byggge opp angrep bakfra og spille seg igjennom midten, er kvaliteten på sjansene overall gode nok? Og hvem er det faktisk som kommer til dem?

Hvorfor starter vi nok en hjemmekamp med lua i hånda? Se på laget direkte etter baklengsen i dag, det er nærmest total apati og oppgitthet. Der og da tapte laget denne kampen. Det mangler kvalitet i helt avgjørende deler av spillet, dette er et lappeteppe av en stil de fleste har lite annet enn et romantisk forhold til. Det mangler to helt vesentlige ting for å få denne stilen til å fungere og være effektiv: et godt oppspillspunkt og vinger/kanter med innleggsføtter. Det er ingen Mjelde, Schiller eller Strand å se.

Kommentar

• Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4666

Opprinnelig skrevet av McGuffy

Hvor gammel er du? Husker kanskje ikke Mads Damm, Tom Sadeh, og Paul Obiefule?
                          Joda, husker dessverre alle disse. Forskjellen er at vi den gang var tvers gjennom rævva, mens vi nå leverer gode kamper, men gang etter gang står igjen med null og niks. Frustrerende og deprimerende på en helt annen måte.

Kommentar

• McGuffy
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 5102

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Joda, husker dessverre alle disse. Forskjellen er at vi den gang var tvers gjennom rævva, mens vi nå leverer gode kamper, men gang etter gang står igjen med null og niks. Frustrerende og deprimerende på en helt annen måte.
                            Ok. Hvordan kan du da kalle dette for "Dette er den verste sesongen i min tid som LSK-supporter" ?

Kommentar

• Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4666

Ok. Hvordan kan du da kalle dette for "Dette er den verste sesongen i min tid som LSK-supporter" ?
                              Jøss, det var da voldsomt... forklarer jo hvorfor.

Kommentar

• Funchaloe
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2011
                                • 511

Helt fortjent tap. Vi har sjanser i massevis - mange flere enn Odd - men vi fortjener å tape når vi er så til de grader inkompetente foran mål. Malec bommet på åpent mål. Skal ikke gå an fra den posisjonen, all tid i verden til å finjustere siktet.Erling hadde heller ikke en bra dag, jobber og jobber men får ikke til noe. Når også da Odd scorer et skikkelig pissmål som SKAL kunne unngås, da er det ikke mye håp. Dommeren var full i dag, og på tribunen var det mildt sagt fryktelig labert.

Inkompetanse foran mål (*hosthark*Malec), pissmål i sekken, elendig dommer, elendig på tribunen. God natt.

Jeg kan faktisk legge til en positiv ting. Forsvaret, og spesielt midtstopperne, var bra kampen gjennom.
                                Custodes
                                Contra o futebol moderno!

Kommentar

• HolterKanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 1603

Sitter med samme følelsen selv. Det er faktisk verre å være bedre enn motstanderne, men å tape kamp etter kamp, enn det er å tape kamper fortjent
                                  ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Funchaloe
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2011
                                    • 511

Opprinnelig skrevet av HolterKanaris

Sitter med samme følelsen selv. Det er faktisk verre å være bedre enn motstanderne, men å tape kamp etter kamp, enn det er å tape kamper fortjent
                                    Det her var et fortjent tap.
                                    Custodes

Kommentar

• Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3501

Opprinnelig skrevet av Serbern
                                      Vi har henta en midtstopper fra amerikansk 3.div, for å bruke han som spiss de siste 2 minuttene hver kamp. Vi henter en spiss som er blant topp-scorerne i Tsjekkisk liga for å sitte på benken.
                                      Oppsummerer det meste egentlig.

Legger man også til at vi legger oss med 11 mann bak ballen når Odd har ballen for å kjøre kontringer på hjemmebane mot det svakeste bortelaget i Eliteserien, så får man som fortjent.

Kommentar

• Funchaloe
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2011
                                        • 511

Marius Amundsen banens beste?
                                        Custodes

Kommentar

• ynnor
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 857

Vi har 4 spisser og hvertfall de tre som har spilt i det siste er så evneveike foran mål at det blir komisk. Alle jobber bra og spiller med hjertet men de er jo ikke gode nok. Tror vi må omskolere noen av de andre,Matthew ,Mikaelsen feks. for de andre scorer ikke om de er alene på banen. De treningene jeg har sett viser det samme. Skal du score mål på høyeste nivå må du ha det i blodet og gjøre de rette valgene i boksen. Våre spisser stemmer blankt

Kommentar

Working...