Lillestrøm - Odd, 08.05.17 kl 1900 - Åråsen Stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

Jeg er som regel alltid vel negativ etter tap. Men idag må jeg si vi rett og slett var ganske gode. Defensivt er det sikkert. Vi slipper til 1 1/2 målsjanse og har meget god kontroll. Offensivt så er vi spillemessig ganske bra. Vi skaper trøkk i etablert angrep. Dominerer i perioder sentralt og kommer til flere innlegg. Skaper noen store sjanser som må settes, Men hovedproblemet er at vi har spisser som ikke er gode nok.

De som sier vi kun ligger lavt og slår langt, skjønner ikke taktikken. Vi er blitt flinke til å variere både presshøyde og korte/lange oppspill, samt hurtige overganger.
    Hvem er det som kårer dagens kanarifugl? Krogstad får merkelig nok prisen, da det er gutten ved siden av som dominerer kampen fullstendig. Mathew er jo konge både offensivt og defensivt.

Kommentar

• G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3260

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Det mangler to helt vesentlige ting for å få denne stilen til å fungere og være effektiv: et godt oppspillspunkt og vinger/kanter med innleggsføtter. Det er ingen Mjelde, Schiller eller Strand å se.
      Det første har du så alldeles rett i. Når det gjelder inleggsføtter så viser Rafn stigning kamp for kamp, og har den innleggsfoten vi etterspør, men det hjelper forbannet lite når de spillerne han legger inn til bommer på åpent mål.

Kommentar

• knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9539

Opprinnelig skrevet av ynnor
        Vi har 4 spisser og hvertfall de tre som har spilt i det siste er så evneveike foran mål at det blir komisk. Alle jobber bra og spiller med hjertet men de er jo ikke gode nok. Tror vi må omskolere noen av de andre,Matthew ,Mikaelsen feks. for de andre scorer ikke om de er alene på banen. De treningene jeg har sett viser det samme. Skal du score mål på høyeste nivå må du ha det i blodet og gjøre de rette valgene i boksen. Våre spisser stemmer blankt
        Matthew er mvp og MÅ opp i banen.

Arne får bare svælje stoltheta si eller hva faen det skal stå på. Vi trenger mål.

​​

Kommentar

• forzafugla!
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2008
          • 461

Opprinnelig skrevet av McGuffy

Hvordan i svarte kan du si at Arne ikke har en fotballfilosofi? Ryk og reis! Vi styrer kampen mot Odd i 70 minutter. Vi taper matchen på dårlig bevegelse i boks, og fryktelig unøyaktighet på den siste tredjedelen av banen.

Forøvrig skaper vi nesten null niks og nada etter at Malec går ut.
          Den fotballfilosofien han eventuelt måtte ha hatt, gikk ut på dato i 1990. At vi styrer kampen betyr ikke en dritt når vi taper pga null evne til å avgjøre kampene. Man ser det samme på død-ballene. Og hva går filosofien til Arne ut på? Nettopp å gjøre det samme om og om og om igjen, og håpe på det går bedre. Arne bør sparkes så vi ikke er sikret nedrykk allerede før halvspilt sesong.

Kommentar

• Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1634

Opprinnelig skrevet av Funchaloe
            Marius Amundsen banens beste?
            Rossbach banens klart beste.

Kommentar

• ynnor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 857

Banens beste og mest usympatiske . Vet ikke om noen andre så hvordan han flikka ballen inn på banen på overtid for så og hente den andre ballen for 5 meter.Så gjør han dommer oppmerksom på at det er en ekstra ball på banen. Brukte vel 1,5 min på det også.

Kommentar

• Kristian
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 690

Banens beste og mest usympatiske . Vet ikke om noen andre så hvordan han flikka ballen inn på banen på overtid for så og hente den andre ballen for 5 meter.Så gjør han dommer oppmerksom på at det er en ekstra ball på banen. Brukte vel 1,5 min på det også.
                Så applauderer faen meg fagermo det etterpå. Vanvittig.

Synes vi gjorde en god match i dag, igjen. Synd at vi er vaksinert mot å score mål.

Kommentar

• MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3492

Noen som så kampen på TV som kan referere hva kommentator hadde å si til den manøveren? Er det klareste gule kortet i årets sesong, og bør få et etterspill.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3410

Helt grusomt å se hjørnesparkene våres i går. Ti cornere, eller ti polere rett i hendende på Rossbach..

Kommentar

Working...