Khaled Mouelhi er stor!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Mange av oss så vel Korens arvtager i Kiko etter fjorårssesongen. I spillesystemet nå er han imidlertid avhengig av at andre på midten jobber for fullt for at hans offensive kvaliteter skal kunne komme frem. Når Søgård er på banen ser det nettopp ut til at Kiko får den nødvendige ro fra defensive oppgaver til å virkelig kunne bli med fremover. En Brenne som løper mer og er flinkere til å gjøre seg spillbar vil trolig føre til at Kiko får enda mere rom ved dra med seg flere forsvarere. Hadde brenne vært litt mer obs på å søke rom istedet for å lunte rundt hos motspillerne og stirre på ballen tror jeg kiko virkelig kunne herjet på midtbanen.

Kommentar

• Fuglefar
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2006
      • 202

Sorry Kiko , for alt jeg skreiv om deg. Nå burde all tvil være borte. Jeg har tatt veldig feil, og må ta på meg litt selvkritikk for tidligere ytringer.
      Du viser deg jo som en strålende spiller med passningskvaliteter i superklasse.
      Gleder meg til å se deg utover høsten!!!
      Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

• ketil
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Feb 2004
        • 246

Kiko spilte meget bra borte mot Sandefjord, så dette var på ingen måte årets andre gode kamp fra den kanten.

Kommentar

• hoyt
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 2850

Kiko har gjort mange bra matcher han.
          Den beste etter min mening er newcastle away, der han PISSA på Scott Parker og Emre.

Det som har manglet er stabilitet i prestasjonene hans, noe som har bedret seg i det siste. Får håpe Lyn-kampen ga han selvtillitten han trenger for å spille flere kamper med høyt nivå.
          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
          - Nosa

Kommentar

• vollafugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 978

Hva med Kiesenebner?

Kiko var god i kampen mot Godset, og fantastisk i går. Samtidig minner Nordlie om at han kun har spilt få kamper i sin favorittposisjon og at det tar tid for ham og venne seg til denne rollen. Det er nærliggende å tolke Nordlie dithen at Kiko er vårt selvsagte midtbaneanker,(og ferdig med det).

Det får meg til å lure på utsikter og planer for Kiesenebner. Kan han nærmest avskrives for i år, er han aktuell på andre plasser etc.?

Kommentar

• KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

Kiesenebner kan vist spille indreløper også. Det samme med Kiko. Var litt artig etter 3-0 målet der kiko vippet gjennom OO. Hele benken var i ekstase, mens Kiesen (tror det var han) satt å klødde seg på haka. Han lurte vel fælt på hvordan han skal ta plassen til Kiko nå.

Kiko har aldri fått roen til å få spilt seg ordentlig inn på sentral midtbane før etter at Kasey ble solgt. Det har vært mye ut og inn av laget uansett prestasjon. Noen ganger ble han tatt av etter å ha gjort en feil. Nå som vi har solgt Kasey har han fått tilliten uten stor risiko for å bli byttet ut og det har han vokst på. Det ligner litt på det RBK gjorde i fjor. Solgte Helstad og Johnsen og ryddet vei for Iversen. Ikke alltid det er lurt å for mye konkurranse heller. Skjønt, Kiko vet jo at det er en østerriker på benken også. Hvis han får tllit som frisparkskytter utenfor 16-metern så får vi kanskje se litt av hvert der også?

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

Kiko tapte vel ikke en eneste duell utpå der, og pasningene satt 100 %.
                Herlig å se. Sapara WHO ?
                LSK Norges beste lag

Kommentar

• Gjest

Det burde bli vrient for Kiesenebner å få noe særlig med spilletid i år hvis de som innehar midtbaneposjonene i dag holder seg skadefrie. Kan ikke se for meg annet enn innhopp og spill ved suspensjoner. For Khaled er et midtbaneanker jeg ikke har sett maken til. Espen er uvurdelig, er alltid et uromoment, og er gull verdt (en av de viktigste spillerene på laget). Og Brenne har klippekort på midtbanen, samt at han begynner å komme seg spillemessig. Så eneste som i mine øyne kan få Kiesenebner inn i førsteeleveren er at Tom gjør et dumt valg, eller at han er en fantastisk fotballspiller!

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

Opprinnelig skrevet av biggie
                    Det burde bli vrient for Kiesenebner å få noe særlig med spilletid i år hvis de som innehar midtbaneposjonene i dag holder seg skadefrie. Kan ikke se for meg annet enn innhopp og spill ved suspensjoner. For Khaled er et midtbaneanker jeg ikke har sett maken til. Espen er uvurdelig, er alltid et uromoment, og er gull verdt (en av de viktigste spillerene på laget). Og Brenne har klippekort på midtbanen, samt at han begynner å komme seg spillemessig. Så eneste som i mine øyne kan få Kiesenebner inn i førsteeleveren er at Tom gjør et dumt valg, eller at han er en fantastisk fotballspiller!
                    Evt skader og karantener kan gi Kiesenebner en sjanse til å spille seg inn. Vi har en kanonsterk midtbane nå. Er sjeleglad for at Søgård foår starte kampene. Han er vår viktigste man. Ikke den mest synlige kanskje, men viktigste. Han påvirker resten av laget med den utrettelige jobbinga si.

Å se Mouelhi slå ut i full blomst er pokkern så bra. Involvert i alt.
                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                      Evt skader og karantener kan gi Kiesenebner en sjanse til å spille seg inn.
                      Med forbehold om at han ikke er blitt alvorlig skadet igjen, slik enkelte frykter. Ref tråden LSK 2 - Levanger.

Mvh
                      Gammer`n
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

Kommentar

• musa
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Aug 2007
                        • 21

fantasiks kamp av han po sondag

Kommentar

• MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3569

Med Kiko i den formen han har vist de siste kampene mener jeg at vi heller burde la Kiesenebner bruke god tid til å lege skaden og trene seg opp. Fortsetter Kiko i samme stil utover høsten kan det bli vanskelig å holde på han når overgangsvinduet åpner igjen ved juletider.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Kanarifugl84
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2007
                            • 2319

Når går kontrakten til Kiko ut? Leste et sted at Fjøra og Kiko var i samtaler om ny kontrakt for tiden, men at denne ikke var sluttført ennå. Kontrakt ut 2008-sesongen?

Kommentar

• UFM1
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 2008

Kiko TL's beste?

Etter en vidunderlig kamp mot Lyn, da vi vant 4-0 kom jeg til å tenke på: nå er vel kiko TL's beste spiller, mange kommer kanskje til å stille spørsmålet : hvorfor? men det kan jeg gi deg svaret på. nå gjorde kiko en prakt kamp mot lyn og skårte to mål, og jeg tror får å ikke si vet at han vil fortsette å spille sine beste kamper for LSK! når vi er inne på det, hvem synes at han spilte sin beste kamp i LSK-trøya noensinne mot Lyn (i serien borte)
                              kiko er en dundrene god fotballspiller, og han kan samtidig skåre mål samt legge frispark og straffer, han kan også legge innlegg. Han er rett og slett en heidundranes god Speller.

men personlig så synes jeg brenne også er god!
                              Lillestrøm

Kommentar

• Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

Greit at han har vært god i noen kamper nå men å si at han er tippeligaens beste spiller er litt drøyt å si, er faktisk ikke lenge siden han spillte som tippeligaens dårligste spiller. Men håper for all del at han holder seg å det nivået han har vært på i de 2 siste kampene.

Kommentar

• KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

Han er som alle andre ankere avhengig av bevegelse foran seg. Dersom det ikke er noe bevegelse foran ham, vil han se ut som tippeligaens dårligste. Nå som gutta har begynt å jobbe mer sammen, har han vært kanon.

Kommentar

• ulfpulf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 2511

Jeg så akkurat målene om igjen på http://tv2.no/mini/lsk/
                                    Pasningene til 1-0 og 3-0 er virkelig utrolig følsomme!

Kommentar

• Robin-lsk
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2007
                                      • 1341

mohueli er en drit god spiller han nermer seg mere og mere koren. Fint mål han fra 40 M :P
                                      UFC JUNIORS

Kommentar

• xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                        Jeg så akkurat målene om igjen på http://tv2.no/mini/lsk/
                                        Pasningene til 1-0 og 3-0 er virkelig utrolig følsomme!

Godt å se at det er flere som blir mer imponert over assistene enn det siste målet. At folk snakker om at det er årets mål er uforståelig for meg. Er vel heller en kandidat til årets keepertabbe. Selv jeg skulle klart å treffe mål fra 40 meter. Men vanvittig gøy å se på var det!
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

Godt å se at vi få som mente at det ikke ville være noe problem å slippe Robbie så lenge vi hadde Kiko i bakhånd, faktisk ser ut til å få rett.
                                          Opprinnelig skrevet av xeR
                                          Godt å se at det er flere som blir mer imponert over assistene enn det siste målet.
                                          Det siste målet var vel det minst imponerende av de fire han var innblandet i. Jeg vil også sette straffen foran tabben til Gustafsson.
                                          Knurr...

Kommentar

Working...