Khaled Mouelhi er stor!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

Khaled Mouelhi er stor!

Jeg vil gjerne lage en tråd der jeg vil be om unskylding ovenfor Khaled Mouelhi. Det negative jeg har kommet med om han. At jeg har sagt at det er tragisk at vi solgte Wehrman instede for Mouelhi.

Jeg vil benytte sjansen å si at Khaled Mouelhi kan virke som blir mer og mer like Robert Koren, at han blir en spiller vi vil trenge fremover, alt han trengte var tillit.

Unskyld Khaled Mouelhi. Du vil blir STOR!!

PS: Synes fortsatt det var dumt å kvitte seg med Wehrman.
    krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

Oge jeg er en av dem som syns salget av Wherman var greit (om enn kanskje dumt tima), men nok om det.

Kiko i oppadgående form har etter sigende hatt sin beste kamp i vår elskede gule drakt. Stor Takk til deg.

(Trist jeg ikke fikk med meg denne kampen, bryllupsdagen er hellig for min bedre halvdel og hvert sjuende år omtrent kræsjer det med en kamp...)

Jeg har egentlig ikke vært i tvil om am at kiko kunne være i stand til å levere, det jeg er litt mer spørrende til er hvem som går inn på den plassen når Kiko ikke kan spille.

Stå på Kiko, du fortjener litt suksess nå.
    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

Kiko har vært stor i de siste to kampene, og særlig i kveld! Enormt bra

Kommentar

• Stan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 1099

Hvorfor er han ikke med i avstemningen på rundens mål?
        Nok et bevis på at TV2 favoriserer Brann spillere fremfor andre.

Kommentar

• Aspecho
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Dec 2006
          • 163

Opprinnelig skrevet av Stan
          Enig , jeg syns også at Occean sin første scoring burde vært en av "rundens mål"

Kommentar

• JhnY
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 975

Vi må slutte med å skrike "OH OH OH OH" nærmest. Høres ut en gjeng med klanskaller. Slutt med det der med engang!

Kommentar

• gutt94
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2007
              • 3273

de var dårlig av tv2 og ikke ha med 4-0 målet til lsk
              KnutHSolberg

Kommentar

• cyberspud
                Medlem
                Møteplager
                • May 2004
                • 86

Opprinnelig skrevet av JhnY
                Vi må slutte med å skrike "OH OH OH OH" nærmest. Høres ut en gjeng med klanskaller. Slutt med det der med engang!

Men den humringa med melodi liker du eller?"Ååhååhååhååå"
                2004 Lillestrøm

spud

Kommentar

• trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7155

Bevares. Fortsetter Kiko som i de siste to kampene skal jeg spise mine egne underbukser og krype til korset så det ljomer etter. Vanvittig kamp av vår mann i kveld.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• gravinho
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Oct 2005
                    • 240

Vi må heller ikke glemme tidenes tilsynelatende enkleste straffescoring, gla'Eddie var jo finta ned ved høyre stolperot ca. et halvt minutt før straffesparket ble tatt!

Fantastisk kamp av Kiko!
                    gravinho

Kommentar

• KimFL
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1410

Opprinnelig skrevet av Stan
                      Enig. Kiko's mål fra 40 meter burde være en kandidat til årets mål...selv om det egentlig var et innlegg...

Synes også Occeans første i dag burde vært med i kåringa.

KimFL

Kommentar

• Drillo
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Sep 2006
                        • 54

Kan vel nevnes at Tom også sa i intervjuet etter kampen at Kiko også har vært "outstanding" i flere tidligere kamper, det er bare ingen som har sett det... Detta blir bra!

Kommentar

• ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2511

Opprinnelig skrevet av Turgero
                          Vi må heller ikke glemme tidenes tilsynelatende enkleste straffescoring, gla'Eddie var jo finta ned ved høyre stolperot ca. et halvt minutt før straffesparket ble tatt!
                          Spesielt morsomt siden han prøvde å psyke ut Kiko før straffa ved å tørke henda i det vide og brede og gå et par runder inni målet før han stilte seg på streken.
                          Kiko har ikke bare gull i sine føtter, han har is i sin mage også.

Kommentar

• mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

Opprinnelig skrevet av Drillo
                            Kan vel nevnes at Tom også sa i intervjuet etter kampen at Kiko også har vært "outstanding" i flere tidligere kamper, det er bare ingen som har sett det...
                            Uansett hva Tome sier så vil jeg vel kun bruke "outstanding" om de to siste kampene, men det er jo deilig han har en stigende kurve. La oss inderlig håpe han fortsetter slik.

Er vel litt ekstra surt for Bastionen at Mouelhi gjør en stjernekamp nettopp på Tullevål, Fjøra fiksa vel kontrakten hans rett under nesa på Berg & Co.
                            Fugla mot nye høyder

Kommentar

• KanariEngel
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Jun 2006
                              • 154

Opprinnelig skrevet av Turgero

Fantastisk kamp av Kiko!
                              Bror vettu. Ingen er så dårlig at de blir finta ut halvt minutt før sparket, de hadde nok avtalt på forhånd.
                              Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

Kommentar

• MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3574

Kampen i dag var bare deilig. Som jeg har sagt tidligere, Lyn er et lag jeg aldri vet hvor jeg har. Før dagens kamp var jeg usikker på om Lyn stilte med laget som slo Brann 6-0, eller Lyn som tapte 2-0 for Odd. Slik gutta spilte i dag var det uinteressant hvilket Lyn-lag som spilte, de var statister uansett.

Jeg håper de to siste kampene viser hva Kiko kan gjøre med litt tillit. Det eneste aber'et jeg kan se er at vi mister han til utlandet så altfor fort om han fortsetter i samme stil.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• MedlemNR35
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2004
                                  • 905

Synes det er litt rart at trådstarter var så bastant på dette med at K.M var dårlig for så kun noen kamper senere snur helt om og hyller han som en kommende storstjerne.

Det høres nesten ut som supporterene fra et rødt lag i vest det der. sydenbukk og tragedie til helt og suksess på 1 dag!

K.M har over lang tid gitt oss smakeprøver på hans kvaliteter. Ingen tvil at det passet han godt at Kasey forsvant slik at han kunne spille der han åpenbart er best.

Blir en spennende spiller å følge med utover!

Kommentar

• krisruds
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 839

Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                                    Synes det er litt rart at trådstarter var så bastant på dette med at K.M var dårlig for så kun noen kamper senere snur helt om og hyller han som en kommende storstjerne.

Det høres nesten ut som supporterene fra et rødt lag i vest det der. sydenbukk og tragedie til helt og suksess på 1 dag!

K.M har over lang tid gitt oss smakeprøver på hans kvaliteter. Ingen tvil at det passet han godt at Kasey forsvant slik at han kunne spille der han åpenbart er best.

Blir en spennende spiller å følge med utover!

Det er vel ikke det at jeg har sagt Khaled Mouelhi er dårlig, var mere det at han ikke er så bra som Wehrman, at jeg var sykt skuffa over at vi solgte Wehrman istede for Mouelhi.
                                    Går jo også på det som står på forsiden at Mouelhi har stort sett spilt indreløper, han har ikke vært god som indreløper, men nå viser han seg hvor god han kan være som sentral.

Er jo også en tråd hvor jeg ber om unskylding ovenfor han, ser jo nå at jeg har forhasta meg om hans kvaliteter.
                                    krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• bøllefrø
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2004
                                      • 462

To fantastiske kamper som viser hva som bor i Kiko når han får spilt seg inn i rollen. Nå viser han at han har kapasitet til å dirigere spillet like mye fra defensiv midtbane som Koren klarte litt lenger frem.

Hvis denne formen fortsetter, gleder jeg meg til å få besøk av Brann Rosenborg - Sapara: eat Kiko´s shit!

Kommentar

• gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3234

Som jeg nylig skreiv, hasta det med at Kiko (eller Kiesenebner) fylte rollen etter Kasey, og fikk ut potensialet sitt. Som Nordlie sier om salget av Kasey var det dels et salg der en ofra det kortsiktige for det langsiktige. Som kjent vinnes ikke fotballkamper på lang sikt, så det var å håpe at den korte sikta ble veldig kort. Det har lenge vært klart at Kikos potensiale var større enn Kaseys. Det var ikke for ingenting at det ble sagt (da vi snappa ham foran nesa på Lyn) at sånne spillere normalt ikke havner i norsk tippeliga.

Men tilvenninga til norsk spillemåte har tatt tid, og Kiko har bare sjelden fått sjansen i sin favorittposisjon sentralt. Ofte ble han, både i fjor og i år, brukt på venstresida, den plassen på midtbanen han er minst komfortabel med. Fra og med den siste kampen før ferien (borte mot Sandefjord) har vi gradvis fått demonstrert at Kiko både har duellstyrke og kondis til også å være anker og ballvinner, faktisk minst like bra som Kasey, som hadde sin styrke her, men sjelden kondis til mer enn 75 minutter. Det har Kiko (som jeg møtte løpende i egentrening på flomvollen så seint som lørdag), og pasningene er nå langt bedre og mer presise, også fordi bevegelsene foran er bedre enn f.eks. i kampen mot Godset.

Det eneste jeg nå savner (før han kan få 10 på poengskalaen) er at han finner fram den langskuddfoten vi så i de første kampene han spilte i 2005. Det må da være flere enn meg som husker at vi da begynte å fable om den beste skytteren siden Bukken ? Kiesenebner har en slik skuddfot (og blir god å ha neste år), men det har da vitterlig også Kiko. Kiko bygges også opp til å bli frisparkspesialisten, og flere av frisparkene hans i går og i de seineste kampene har vist potensialet også her (fra kortere hold enn 50 meter...).

Hvis Kiko kan fylle rommet etter Koren og Myklebust rommet etter Mifsud (ikke like uforutsigbar, men en bedre lagspiller), da skal det bli mye moro utover høsten.

gilbert

Kommentar

Working...