1-1 ingen krise. Men prestasjonsmessig er dette begredelig. Ferdighetsmessig er de fleste av spillerne for dårlig. Vi har er problem når Simen Rafn - som står bak 3 av våre 4 sjanser - er vår eneste farlige spiller offensivt. Det spiller ingen rolle hvem at våre 4 spisser vi setter på topp. De er rett og slett ikke gode nok.
Kamptråd: Kristiansund - Lillestrøm, Lørdag 13. mai kl 18:00, Kristiansund Stadion
Collapse
X
-
Forstår ikke hva som går igjennom huet på Bonke i den situasjonen. Veldig lite å vinne i den situasjonen. Når han går inn så hardt så har han jo ingen sjanse til å få kontroll på ballen heller. Idiotisk."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor👍 1Kommentar
-
Uff, dette er bare trist. Vi skaper nok en gang flere sjanser, men det er faen aldri noe trøkk i avslutningsfasen. Altså, det skal ikke mer til en litt flyt foran kassa så er vi faktisk ikke så værst. Spillerene blir selvfølgelig preget av det her, men jeg tror det hadde gjort seg med litt selvtillit - Og det får man ikke etter en seier. Vi må føle på det å vinne 2 på rad så kommer det. Jeg er ikke bekymret før vi er i sommerpause, men vi er nødt til å trøkke inn i huet på spissene våres at de må spille med hjertet utenfor drakta. Så må Arild se litt mer på hva som kan endres i angrepsbevegelsene for at vi skal kunne komme enkelte frem i stede for å sikte på malec hele tiden som stusser helt i blinde. Ajeti virker også helt fraværende på å være beredt når malec stusser den videre, der er jo aldri noen der til å plukke opp ballen.👍 1Kommentar
-
Synes faktisk dette var et greit steg videre. Får vi med oss poeng og scorer et par i den neste kommer det til å bli en veldig annerledes juni. Kristiansund er ikke noen kasteball. De er bra defensivt og har et par ess i Bamba og Qaka, og vi var jevngode/best kampen gjennom. Uavgjort var et rettferdig resultat, og jeg synes både Haakenstad og Rafn fortjener kred. Haakenstad hadde en glipp, men bortsett fra det var han banens beste. Jeg tror vi har back i mange år der. Rafn blir bedre kamp for kamp, ogjeg tror det er noe å hente på at han og Erling bytter side.
Det røde kortet er i verste fall gult, og selv om vi ikke vil få medhold bør den ankes. Han er klart på ball først, og da kan det ikke være rødt, uansett h or mange knotter. Jeg vet at det ikke er populært nå tildags, men jeg syntes det var en deilig og strålende takling.Ni principe ni rey...
D10S!👍 1Kommentar
-
Det røde kortet er i verste fall gult, og selv om vi ikke vil få medhold bør den ankes. Han er klart på ball først, og da kan det ikke være rødt, uansett h or mange knotter. Jeg vet at det ikke er populært nå tildags, men jeg syntes det var en deilig og strålende takling.
Da varmer det nok "fotball-norge konspirerer mot LSK"-hjertene at dommeren selvfølgelig dømmer i dag.
Uansett, greit rødt.
Samma faen om han er på ball da han "utsetter motstander for fare".
https://www.fotball.no/dommer/nyttig...gslinjer-2016/
👍 2Kommentar
-
Så ikke kampen idag, men noen som så noe fremgang? Eller er den sedvanlige stilen til Erlandsen hvor han tar null grep men bare håper ting skal blir bedre enn sist?Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Tror gutta sitter med en ok følelse nå. Nok en match med spolerte muligheter, men 1 poeng hjem gir en bedre selvtillit enn før matchen. Sarp med kun èn seier på de siste fem, så 16 mai drar vi sammen med gutta i land vår andre hjemmeseier. Regner med at alle her inne møter opp!Kommentar
-
Etter kampen i går har jeg ingenting.
Kristiansund var ikke no spesielt, og det vakke vi heller.Kommentar
-
Tror gutta sitter med en ok følelse nå. Nok en match med spolerte muligheter, men 1 poeng hjem gir en bedre selvtillit enn før matchen. Sarp med kun èn seier på de siste fem, så 16 mai drar vi sammen med gutta i land vår andre hjemmeseier. Regner med at alle her inne møter opp!
Vår ene seier på siste 7 er ikke noe mer fryktinngytende enn deres ene seier siste 5.Kommentar
-
Jeg har trodd, og tror fremdels, at vi kommer til å bedre uttellingen vår. Men vi må ta konsekvensen at vi ikke har noen naturlige målscorere og øve desto mer på offensiv samhandling, for der mangler vi mye.
👍 3Kommentar
Kommentar