Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kamptråd: Kristiansund - Lillestrøm, Lørdag 13. mai kl 18:00, Kristiansund Stadion
Matthew og Udoji må på topp. De har spillerforståelse. Hva våre andre offensive spillere har aner jeg ikke.
Funfact fra kommentatoren at Sportsklubben ikke har skårt i førsteomgangen i sesongen 2017.
Sug mæ.
Jeg tror du må legge vekk tanken på at Matthew skal spille på topp. For det første er han den eneste kreative spilleren vi har. Så skal vi overhodet få noe etablert angrepsspill så må Matthew være regissøren på midtbanen. For det andre, hvis han skulle spilt på topp, hvor mye ballkontakt tror du han ville fått da - spesielt med vår spillestil?
Jeg tror du må legge vekk tanken på at Matthew skal spille på topp. For det første er han den eneste kreative spilleren vi har. Så skal vi overhodet få noe etablert angrepsspill så må Matthew være regissøren på midtbanen. For det andre, hvis han skulle spilt på topp, hvor mye ballkontakt tror du han ville fått da - spesielt med vår spillestil?
Alderi!
Blir det falsk 9er eller offensiv 10er? Det jeg i hvertfall ser for meg er at han fortsatt er en tilrettelegger, bare at høyere i banen. Og det er derfor jeg også vil ha Udoji inn. Han er den eneste spissen i troppen som har vist noen form for smartness som kan matche/spille på lag med Matthew.
Kommentar