Kippe for Norge

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3208

    #21
    Jeg bet meg spesielt merke i, og gledet meg over, følgende tekst i VGs melding:

    "Lillestrøms Frode Kippe får fornyet tillitt , mens Vålerenga-duoen Thomas Holm og Ardian Gashi ryker ut"

    gilbert

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      #22
      Opprinnelig skrevet av gilbert
      Jeg bet meg spesielt merke i, og gledet meg over, følgende tekst i VGs melding:

      "Lillestrøms Frode Kippe får fornyet tillitt , mens Vålerenga-duoen Thomas Holm og Ardian Gashi ryker ut"

      gilbert
      Hehe :lol:

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #23
        Får håpe at Mifsud kommer med i troppen til Malta også, så blir dte muligens noen 'artige' dueller.

        På den annen side er det vel dumt om Mifsud blir skadet... :wink:
        Knurr...

        Kommentar

        • hoyt
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 2850

          #24


          KIPPE HAR ALDRI VÆRT I BEDRE FORM
          -Nøyer seg ikke med privatlandskamper lenger.

          Frode Kippe har fem landskamper så langt i karrieren. Alle har vært privatlandskamper mot lag i Midt-Østen med ligalandslag.

          Nå er han endelig med når alle de beste er tilgjengelige.

          - Det er utrolig artig å være her når alle de beste er med, sier Frode Kippe til Dagbladet.no.

          - Du får nye impulser og utvikler deg hele tida når du trener med nye spillere.


          Ser lenger
          Og selv om Kippes sjette landskamp også blir av privat karakter, nærmer det seg en kamp som faktisk betyr noe. Og Kippe vil veldig gjerne ha en plass i troppen mot Moldova også. Da må han overbevise Åge Hareide i løpet av samlingen på Malta.


          - Jeg er innstilt på å spille kampen mot Malta, men Åge vil nok spille som han skal gjøre mot Moldova, så vi får se om jeg er med fra start, smiler Kippe.

          - Men jeg har veldig lyst til å være med mot Moldova.


          Skal slå Malta
          Den høyreiste stopperen vet han har duellkraften og farta som skal til for å lykkes på landslagsnivå. Det som teller framover er først og fremst å holde seg skadefri. Og å overbevise sjefen om at han er god nok med ballen i beina også.


          - Jeg har aldri vært i bedre slag enn det jeg er nå, sier Kippe.

          - Og jeg har tro på at jeg skal gjøre en god figur mot Malta.

          Landslagsmotstanderen i morgen er ikke av gigantene i fotballverdenen. Akkurat det er Kippe klar over også, men som alle andre som er under Hareides vinger vet han at treninga mot Malta er viktig og riktig. Fordi det egentlig bare handler om å stå best mulig rustet til å slå Moldova i mars.

          Derfor betyr det litt å banke Malta også.

          - Det er et lag vi absolutt bør slå. Alt annet enn det er for dårlig, sier han.

          Får han det som han vil er han med blant de elleve som løper ut på Ta'Qali stadion fra start også.
          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
          - Nosa

          Kommentar

          • Kølla Riisa
            Seniormedlem
            • Jun 2004
            • 1021

            #25
            Ja, for Frode Kippe han er en fugl! Nei dette var bare veldig hyggelig, to store repotasjer idag om Kippe er bra.
            Lillestrøm trenger absolutt all den oppmerksomheten de får nå, den er gull verdt.
            Regner med at Stabæk sin Inge Andre Olsen er å se i gul bekledning før uken er omme.
            Da kommer vi til å få et knalltøft forsvar med en rask, sterk bakre firer.
            Og forhåpentligvis en stabil god keeper bakerst som skaper trygghet.
            Dette blir bra!

            Kommentar

            • Fridtjof
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2005
              • 2120

              #26
              Jeg klarer ikke å la være å påpeke det jævlig innlysende faktum vi alle bør være klar over...

              KIPPE HAR FLER LANDSKAMPER ENN HAGEN \/
              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

              Kommentar

              • Christer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 388

                #27
                Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                Jeg klarer ikke å la være å påpeke det jævlig innlysende faktum vi alle bør være klar over...

                KIPPE HAR FLER LANDSKAMPER ENN HAGEN \/
                men hagen har spilt en kamp(er)? som betyr noe da.. skottland borte er vel det samme som alle kampene til kippe for landsen

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #28
                  hvorfor er du så sikker på at olsen kommer? hvorfor er dere andre også så sikre på at olsen kommer? noen som vet noe vi andre ikke vet?
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • Kølla Riisa
                    Seniormedlem
                    • Jun 2004
                    • 1021

                    #29
                    Jeg vet desverre ikke noe som dere ikke vet om Olsen-saken, er det noen her som sitter på info så vennligst fortell og del med oss andre.
                    Men min magefølelse er veldig god og den slår sjeldent eller aldri feil ut.

                    Uansett, blir spennede å se om Frode får spilletid mot Malta.
                    Jeg håper og tro han starter, leverer han varene da er jeg relativt sikker på at han også starter mot Moldova i mars.

                    Det er jo faktisk sånn at kampen om midstopperplassen på landslaget er veldig åpen nå. Begge de gamle travhestene Berg og R. Johnsen er jo borte vekk.
                    Det eneste som står igjen av rutine er jo Lundekvam. Plassen ved siden av han slåss nok Erik puse-Hagen, vår klippe Kippe og Soma om.
                    Per dags dato er Kippe og Hagen på lik linje tror jeg, men spiller Frode en god kamp imorgen er plassen hans.
                    Og da kan den bli det i en del år fremover. :P

                    Kommentar

                    Working...