Get in!!!
Rosenborg BK - Lillestrøm SK, lørdag 15:30
Collapse
X
-
-
Dette er umulig dagen å klage på. Solid gjennomført kamp av gutta hvor alle jobber knallhardt. Synd at vi ikke skaper mer, men borte mot Rosenborg er ikke en kamp jeg forventer vi skal dominere.
Som Kippe sier i post match-intervjuet: – Vi er fullt på høyde med Rosenborg.
Forøvrig det svakeste RBK-laget jeg har sett. Sier mye om kvaliteten på Eliteserien at dette rælet leder.👍 1Kommentar
-
-
👍 1Kommentar
-
Faen så deilig. Frykta et revansjesugent bartefolk etter at Tromsø ødela 16. mai festen, så det kunne fort blitt stygt i dag. Føler at gaven fra Kippe satte Mike Jensen helt ut allerede før start. Mannen var jo en skygge av sitt vanlige jeg.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Mike Jensen er hele motoren i laget, uten han i form er RBK ganske ordinære. Den andre dansken vil alltid være en humørspiller du aldri kan stole på. Jensen lot jo også være å spille igjennom Helland på blank i første, heldigvis for oss.Kommentar
-
Snart på tide å lage en målkavalkade av Frodes mål på Lerkendal! Kan ikke være mange spillere som har puttet i så mange forskjellige kamper på Læærkjendal...👍 2Kommentar
Kommentar