Rosenborg BK - Lillestrøm SK, lørdag 15:30
Collapse
X
-
Strålende bortekamp mot et antatt bedre lag. I disse kampene føler jeg stilen vår kommer til sin rett, og det er ikke disse kampene som er problemet vårt, da vi er ganske gode på å ligge tett og kompakt på egen banehalvdel og vente på overganger, samt satse på at man skal skape noe på dødball. Kamper der det ikke forventes noe mer enn uavgjort med andre ord. Er derfor på ingen måte overrasket, og spesielt fordi RBK knapt har levert en god kamp siden de slo Brann før seriestart, og faktisk har fått i overkant god uttelling til nå.
Dessverre er det 24-25 kamper der det kreves litt mer av oss, og spesielt i hjemmekampene der motstanderen ofte er fornøyde med det samme sliter vi.
1 bonuspoeng, men det poenget betyr ekstremt lite hvis man ikke går i strupen på Tromsø på hjemmebane i neste kamp og vinner den.👍 6Kommentar
-
Bra kamp av gutta. RBK kom nesten ikke til sjangser, og vi fikk uavgjort på Lerkendal.
Håper dette gir gutta trua på det man holder på med, og gir alt mot Tromsø. En motstander som er nokså lik oss ferdighetsmessig vil jeg påstå, og det bør være mulig å vinne denne. Tar ingenting for gitt, men her er det muligheter for å få noen kamper på rad med poeng. Tror nøkkelen er å holde noenlunde på laget vi startet med idag. Knudtzon og Udoji rett og slett vårt veste spisspar akkurat nå.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*👍 1Kommentar
-
Dette var bonus poeng til LSK kunne fort blitt 3 poeng årsbeste jeg sett av LSK.Det er lagene rundt Lillestrøm bør 3 poenger av håper med uavgjort at selvtiliten til LSK kommer tilbake med poeng mot Rosenborg er muligheter poeng mot resten lagene i tippeligan👍 3Kommentar
-
Jøss! Hva skal du med det ene punktumet?👍 2Kommentar
Kommentar