Herregud som Eurosport melker den dødballsituasjonen.
Kamptråd Stabæk - LSK lørdag 3 juni kl.18.00
Collapse
X
-
-
-
Humre humre Som tidligere nevnt vi har en god trener og vi har gode nok spillere til å overleve, Arneball funker ikke når vi bare spiller Arneball, men ikke glem at denne treneren har mange flere kort å spille med. Vil bare si til alle negative om den saken støtt opp om laget og treneren, alt som er feil ligger hos styret og det begynte med Fjøra. Dette var en fin forestilling, og vi gleder oss til fortsettelsen, det var heller ikke spes overraskende at vi skulle ta poeng mot RBK vi pleier heve oss. Nå er neste viktige kamp VIF de så gode ut i dag men alt for mye små spill med alt for små spillere med mye flaks, nå har gutta fått litt selvtillit, og de er usedvanlig godt trent. Jeg ønsker at dette forumet skal ha hovedfokus på å støtte våre stolte fugler, ikke pisse på alt de synes er feil fordi vi ikke spiller i CL. Det kommer nok etterhvert skal dere se bare vi holder et positivt fokus. Etter dagens forestilling er det nok en god stund til jeg skriver noe i nedrykkstråden,
Gutta ser bra ut nå og positiv energi avler energi type positiv. Takk LSK for alt dere gir for drakta som er hellig!👍 4Kommentar
-
Deilig å kjenne seg igjen i 100 % av det treneren sier etter kampen. Det har jeg ikke nødvendigvis gjort med foregående trenere. Tenker spesielt på at han så at det defensive egentlig ikke holdt mål i dag.
Edit: for å ikke feilaktig havne i negativsekken - jeg er alt i alt kjempefornøyd med kampen selv om vi slapp til for mye. Deilig med er lag som alltid tar over mer og mer i 2. omgang. Godt trent gjeng!gravinho👍 3Kommentar
-
Honnør også til Skoda når han kommer inn. Solid.👍 3Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Fra nyhetstråden:
– Synd LSK ikke så det
– Jeg har alltid følt at jeg er spiss. Det var synd LSK ikke så det. Samtidig kunne jeg også vært tydeligere og sagt fra. Det viktigste var å få en fast rolle. Jeg ble skjøvet rundt på midtbanen og spilte på begge kantene, offensiv midtbane, sentral midtbane og defensiv midtbane. Det ble jo noen kamper ut av det, men jeg ble aldri mer enn ok. Jeg kunne aldri bli skikkelig god i LSK, sier Omoijuanfo til Romerikes Blad.
Jeg holder på det jeg har hevdet hele tide: Jeg liker Ohi, men han er altfor treig og begrenset for internasjonal fotball.👍 1Kommentar
-
"Neste viktige kamp er viking, fordi det er neste kamp"
Ja det er riktig og det er fort gjort den kampen vi går på en blemme, de var veldig gode mot RBK borte og det blir en tøff match. Uansett vil det etter min menig være greit å leve med mye bare vi slår VIF om ikke lenge, fordi det vil gi en ny boostKommentar
-
Nei, Erling skal ikke ut på kant igjen, Arne! Han skal ha kortest mulig vei til mål og ikke vase rundt oppover langs krittet og ha for mye tid med kula. Send Maliks hjem og ha øya på stilk etter en ving/kant. Og Haakenstad er høyreback i LSK og ingenting annet! Og Udo er selvskreven på dette laget og har en egen kjemi med Erling vi har sett helt siden Haugesund-kampen. Hvis ikke noe av dette rotes med ender LSK på trygg plass uansett hva du finner på ellers.👍 4Kommentar
-
Spissene får skryt:
Erling Knudtzon var bare én av tre spisser som LSK-trener Arne Erlandsen var fornøyd med lørdag.
– De første 20 minuttene var vi meget gode. Erling og «Udo» var sterke på topp for oss. Det var det beste jeg har sett av «Udo» etter at han kom til oss. Også (Michal) Skoda var god da han kom inn. Han viser at han er en god spiller. Vi har begynt å se det på treningene også, sier Erlandsen.
👍 2Kommentar
-
Vi kan pælme Malec og Ajeti, og bruke lønna deres på noen som holder mål. Bra i dag. Riktig spisspar. De beveger seg bra og strekker motstanderen gjennom hele kampen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
Kommentar