Kamptråd Stabæk - LSK lørdag 3 juni kl.18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2912

    #81
    Opprinnelig skrevet av trigz
    Vi kan pælme Malec og Ajeti, og bruke lønna deres på noen som holder mål. Bra i dag. Riktig spisspar. De beveger seg bra og strekker motstanderen gjennom hele kampen.
    Malec kan vi trygt takke for god innsats og ønske alt hell og lykke videre i karriera. Ajeti håper jeg vi gir ett år (halvannet) til. Jeg tror han har et utviklingspotensial som spiss. Gi ham tid til å ta nivået. Den alvorligste bøygen tror jeg er ham selv, og jeg tror Arne er mannen til å gi fyren ryggraden som trengs.

    Nå har vi Erling og Udo som fungerer. imens kan vi vente et år eller så på Ajeti og Tobias Gran. Og ingen av de har så åpenbart videresalgspotensial at det blir salgsmas med en gang de skårer et mål eller tre. Og kanskje det kan komme en ny afrikaner eller en junior på sikt som kan utfodre dem.

    Kommentar

    • Tjodleif
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2017
      • 854

      #82
      Opprinnelig skrevet av Smiley
      "Neste viktige kamp er viking, fordi det er neste kamp"
      Ja det er riktig og det er fort gjort den kampen vi går på en blemme, de var veldig gode mot RBK borte og det blir en tøff match. Uansett vil det etter min menig være greit å leve med mye bare vi slår VIF om ikke lenge, fordi det vil gi en ny boost
      Kampen mot RBK var vel i Stavanger, men ja, de var gode, men det er lenge siden. De har ikke vært no tess i det siste

      Kommentar

      • Smiley
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Feb 2009
        • 26

        #83
        "Kampen mot RBK var vel i Stavanger"
        Ja riktig my bad Men de er faktisk ikke håpløse, og vi har en lei tendens til å ikke opptre korrekt mot såkalt håpløse

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4377

          #84
          Endelig begynner vi å sette sjansene og også få som fortjent. Dette laget er ikke så dårlig som tabellen har vist. Deilig seier! Vi har en tydelig spillestil og gutta gjennomfører den. Bare vi setter mulighetene så er vi leie å slå!
          ..................

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2912

            #85
            NRKs reporter var på fylla i går, og så ting andre ikke fikk med seg under kampen. Eller omvendt.

            "
            KAMPENS STJERNER:

            *** Arnold Origi Otieno (LSK)
            God kamp i mål. Han gjør flere avgjørende redninger på store muligheter.
            ** Simen Rafn (LSK)
            Løper mye og bidrar godt med en presise dødballer. Ett mål og en målgivende.
            * Erling Knudtzon (LSK)
            To nye mål av den raske spissen. Alltid farlig i bakrommet.

            Lillestrøm vinner 3-2 over Stabæk på Nadderud etter en underholdende kamp. Lillestrøm tok tidlig ledelsen ved Knudtzon. Stabæk var passive i forsvar i perioder og ble straffet hardt i de situasjonene de ikke klarte å klarere eller vinne avgjørende dueller i egen boks. Stabæk scoret rett før og like etter pause. På 2-1 så det lovende ut for hjemmelaget, men de rotet i forsvar som Lillestrøm utnyttet. Gjestene forsvarte seg disiplinert og kjempet seg til seier i kveld. Origi var meget god i mål for Lillestrøm og hadde flere avgjørende redninger på de mange sjansene til hjemmelaget. Lillestrøm tar med seg tre viktige poeng og tar et steg opp på tabellen. Vi takker for følget og ønsker alle en fin lørdagskveld.

            "

            Nei, Origio var ikke banens beste, og Rafn var heller ikke en av de. Erling var kanskje en av tre, men Bonke og Mathew gikk glatt uttapå alle i går. Referatet gir inntrykk av at Stabæk presset og at Origi vant kampen for oss. Bullshit. Bortsett fra noen minutter før og etter pause, eide vi kampen.

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3338

              #86
              Kan nevne at Adegbenro, kanskje Eliteseriens beste spiller ikke spiller mot oss i neste (karantene).

              Kommentar

              • Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

                #87
                Ikke på europlayer ennå, synd. Men det riktige sjansebildet ser ut til å være 9 - 6. Vi gir for mye bakover. Kjeppe rører seg lite sakta og Simen hvorfor sover du...
                Allikevel, man blir jo forelska i et sånt hardtarbeidende lag. Se på Rafn, som ikke ruver, men er med og avgjør.

                Kommentar

                Working...