Billettsalg LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fritz
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2004
    • 1033

    #81
    Opprinnelig skrevet av KFL41
    Er vel kanskje noen bergensere som fikk kjøpt billetter før salget ble fryst?
    Selvfølgelig. Og det vil også være bergensere som får tak i billetter utenom bortefeltet, til tross for at man kjører lukket salg.

    Men: metoden man nå har valgt begrenser dette til et minimum, og vi vil komme så nærme et gult og svart stadion mot SK Brann som mulig. Det er godt å vite.
    Last edited by Fritz; 17.08.2007, 20:46. Begrunnelse: Språklig selvmål

    Kommentar

    • vollafugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2006
      • 978

      #82
      Opprinnelig skrevet av Fritz
      Men: metoden man nå har valgt begrenser dette til et minimum, og vi vil på langt nær oppleve et gult og svart stadion mot SK Brann. Det er godt å vite.
      Ikke for å være kjip, men du mener vel det motsatte?

      Kommentar

      • Fritz
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2004
        • 1033

        #83
        Opprinnelig skrevet av vollafugl
        Ikke for å være kjip, men du mener vel det motsatte?
        Ikke kjipt i det hele tatt - språklige tabber kan få fatale konsekvenser (heng ham, ikke vent til jeg kommer, osv.).

        Jeg går rødmende i skammekroken.

        Kommentar

        • gj
          Seniormedlem
          • Nov 2003
          • 3360

          #84
          Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
          Men at Brann fylte hele kortsia har nok mye med å gjøre at det var Norwaycup den uka kampen ble spilt.
          Det var ganske mange i Brann-trøyer på langsidene også, i fjor. Grunnen så jeg i køen til presseluka før kampstart. Alle sportsjournalister kan kreve gratis inngang på Tippeligakamper, og nettopp denne dagen hadde alle sportsjournalister med Brannsympati i hele Norge kommet til Åråsen - med familie. Selv Jan Åge Fjørtoft måtte hjelpe til i luka med å skrive ut billetter, og en stakkars reporter som faktisk skulle på jobb fikk på nåde lov til å snike i køen to minutter før kampstart...

          Kommentar

          • Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

            #85
            Opprinnelig skrevet av gj
            Det var ganske mange i Brann-trøyer på langsidene også, i fjor. Grunnen så jeg i køen til presseluka før kampstart. Alle sportsjournalister kan kreve gratis inngang på Tippeligakamper, og nettopp denne dagen hadde alle sportsjournalister med Brannsympati i hele Norge kommet til Åråsen - med familie. Selv Jan Åge Fjørtoft måtte hjelpe til i luka med å skrive ut billetter, og en stakkars reporter som faktisk skulle på jobb fikk på nåde lov til å snike i køen to minutter før kampstart...
            Men hvis kampen er utsolgt så hjelper det lite, for da er det jo ingen seter å "gi bort"
            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

            Kommentar

            • Flisby`n
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 312

              #86
              Synes det viktigste argumentet for å dele diadora er glemt i denne debatten.

              LSK henger etter når det gjelder pulikumsoppslutning (basert på potensiale i området). Det er vel nettopp i slike kamper vi må legge til rette for nye potensiele "fastgjengere" på Åråsen. Unger i sin beste alder, en husmor som endelig blei med, gamlingen som tok turen igjen osv osv.. Derfor må vi i slike "selge produktet"-kamper ha så mange billetter som mulig til eget salg!

              Gjør halve Diadora til en "familitribune" for eksempel, hvor far og mor kan ta med seg poden og dattra, og sikre åråsen to nye supportere i lang tid fremover. Det mases mye om at LSK må vise seg mer frem i nærområdet, men det viktigste er vel å fange folk når de er på kamp- og da må de bli gitt muligheten til nettopp det! Vedrørende sikkerheten tror jeg neppe en familietribune ville utøve den store trusselen, og heller ikke den altfor store provokasjonen ovenfor gjestende supportere. Vi er da tross alt ikke i Istanbul...

              Ja til 5%, og jeg åpner herved for en ny organisasjon som støtter dette! La oss for eksempel kalle den T5PC...
              En kjeeempescoring av tommy!!

              Kommentar

              • Arind
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2006
                • 459

                #87
                Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                Men hvis kampen er utsolgt så hjelper det lite, for da er det jo ingen seter å "gi bort"
                Godt poeng ja....
                Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                Kommentar

                • skotten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 1794

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                  Vedrørende sikkerheten tror jeg neppe en familietribune ville utøve den store trusselen, og heller ikke den altfor store provokasjonen ovenfor gjestende supportere. Vi er da tross alt ikke i Istanbul...
                  Nei, mye verre. Vi er Norge, helgefyllas hjemland Fra spøk til revolver. Halve poenget med å ha en familietribune må være at det skal være trivelig å være på kamp. I de fleste tilfeller trenger det ikke gå ut over trivselen, men sjansen for at barnefamilier har hatt en utrivelig opplevelse på kamp tror jeg mangedobles dersom man velger å ha en "familieseksjon" rett ved siden av tilreisende supportere. Tror heller vi bør ha "vanlige" billetter på vår egen Diadora-halvdel. Men ideen om en familietribune støtter jeg, bare ikke akkurat der...

                  Kommentar

                  • Flisby`n
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 312

                    #89
                    Godt mulig at en familieseksjon rett ved siden av tilreisende (fulle) bergensere ikke er å vise frem produktet fra sin beste side, men at vi ved et 5 % salg nå får muligheten til å knytte enda flere fremtidige supportere synes jeg er en viktigere prioritering enn jevn tribunekamp
                    En kjeeempescoring av tommy!!

                    Kommentar

                    • arni
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Aug 2007
                      • 109

                      #90
                      Biletter

                      Får man kun kjøpt billeter på åråsen til brann kampen nå eller? leste noe om det på siden... Da er det vel best og møte opp og få tak i

                      Kommentar

                      • Lskporsgrunn
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • May 2007
                        • 10

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Fritz
                        Selvfølgelig. Og det vil også være bergensere som får tak i billetter utenom bortefeltet, til tross for at man kjører lukket salg.

                        Men: metoden man nå har valgt begrenser dette til et minimum, og vi vil komme så nærme et gult og svart stadion mot SK Brann som mulig. Det er godt å vite.


                        er det mulig på en eller anen måte å få kjøpt billetter uten å møte opp.?? bor i porsgrunn og jobber begge dagene det er lukket salg:-( må jo ha billetter

                        Kommentar

                        • Brannpakk
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Aug 2007
                          • 4

                          #92
                          Vi klarer oss bra med de billettene vi har fått. Vi får satse på kvalitet kontra kvantitet denne gangen, og jeg tror at trøkket blir mye bedre i år enn det var i fjor på tross av at vi kanskje var opp mot 2500 i fjor. Barnefamilier og annet pakk bør holde seg andre steder enn der de syngende står, ellers blir det bare elendig stemning. Men det er jo vårt problem, og noe vi sliter med på bortefølget vårt siden vi ofte har veldig mye forskjellig klientell som reiser på kamper. Beste bortefølget i Norge? Mulig når det gjelder antall, men stemingsmessig må det bli bedre, og det blir det på Åråsen i år!!

                          Kommentar

                          • Kanarifugl84
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2007
                            • 2319

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Brannpakk
                            Vi klarer oss bra med de billettene vi har fått.
                            Bra dere er fornøyd, det er vi også! Hjertlig velkommen skal dere være...

                            Kommentar

                            • 10.09.50
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2005
                              • 1410

                              #94
                              Ifølge billettbørsen til RB er det solgt 765 billetter til Brannkampen siste uka. Hvordan er det mulig - er det kvota til Brann?

                              Kommentar

                              • hoyt
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2004
                                • 2850

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                                Ifølge billettbørsen til RB er det solgt 765 billetter til Brannkampen siste uka. Hvordan er det mulig - er det kvota til Brann?
                                Det er jo lukket salg til denne kampen. Salget starter 30. august. Så det er nok brann-kvota ja.
                                Last edited by hoyt; 23.08.2007, 12:27.
                                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                - Nosa

                                Kommentar

                                • Lillestrøm Kirke
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 1470

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                                  Ifølge billettbørsen til RB er det solgt 765 billetter til Brannkampen siste uka. Hvordan er det mulig - er det kvota til Brann?
                                  Jeg siterer fra siste avsnitt nederst i andre spalte i billettbørsnotisen i rb:

                                  Økningen på Brann-kampen skyldes at Brann har fått sine billetter.
                                  "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                  Kommentar

                                  • gutt94
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2007
                                    • 3272

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                                    Ifølge billettbørsen til RB er det solgt 765 billetter til Brannkampen siste uka. Hvordan er det mulig - er det kvota til Brann?
                                    en ting er at i avisen står det obs de 765 solgte billetene er til brannn.
                                    les ferdig en reportasje du neste gang
                                    KnutHSolberg

                                    Kommentar

                                    • dalen
                                      Brannsupporter
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2007
                                      • 391

                                      #98
                                      Noen som kan fortelle meg om denne kampen blir utsolgt for Lillestrøms del? Brann fyller sin del, men blir det fullt på resten av stadion?

                                      Og har det vært en eksplosiv økning i medlemmer? (før/etter)

                                      På forhånd takk for svar!
                                      If heartaches brought fame in love's crazy game,
                                      I'd be a legend in my time.
                                      If they gave gold statuettes for tears and regrets,
                                      I'd be a legend in my time.

                                      Johnny Cash - A Legend In My Time

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #99
                                        Da håper jeg ingen faller for fristelsen og selger billetter til bergensere. Nylige medlemmer av LSK og KFL med postadresse Bergen bør også være obs på. Håper at både KFL og LSK ikke gir noen fordeler til de som nylig har blitt medlem og som ikke har vært medlem før. Håper på en viss treghet i å sende av gårde medlemskort ;-)

                                        Da Brann møtte Lyn i cupfinalen, fikk Bastionen en eksplosiv økning med postadresse Bergen....
                                        Last edited by KFL41; 26.08.2007, 22:36.

                                        Kommentar

                                        • Seb.R
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 4159

                                          Det er en skam å bevisst selge billetter til bortesupportere, framfor sine "egne" gule fans.
                                          www.sebastianramsland.com
                                          www.twitter.com/sebramsland

                                          Kommentar

                                          Working...