Billettsalg LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #21
    Ingen tvil her, vi må gjøre alt for å vinne gullet. I denne saken betyr det at man må gi Brann 600 billetter, ingenting mer. At det kan oppstå bråk er et latterlig argument. LSK-supportere som kjøper billett på Diadora vil være de roligste på hele stadion. En buffersone på et par-tre seterader holder lenge. Det holdt med mindre enn dette på Brann Stadion, hvorfor skal det ikke holde på Åråsen? En slik buffersone vil heller ikke koste så mye som enkelte vil ha det til. 5000 kroner kanskje, og da tar jeg i.

    Kommentar

    • Kølla Riisa
      Seniormedlem
      • Jun 2004
      • 1021

      #22
      Snakket med Mykle og lukket billettsalg blir det. De kommer å starte og selge til medlemmer av KFL og LSK etter Ålesund matchen.

      Samtlige bør se viktigheten av mest mulig folk med hjerte i gult.

      Enig med Lars om at at muligheten for bråk er latterlig argument. Politi og sikkerthetsmyndigheter i andre land og under andre større kamper klarer jo dette. Da burde det heller ikke være noe problem for Lillestrøm heller.

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #23
        Opprinnelig skrevet av Nightfox
        Brann spiller for NESTEN fulle tribuner hver kamp, og gir såklart kun vekk kvoten sin.
        Dette gjelder vel bare i 1. omgang?

        Dere kan få hele Diadora i 1. så fyller vi opp med kanaris når dere går ved pause!
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          #24
          Denne kampen skal vi vise hvilket navn ekte stemning har - Åråsen.
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          • TheFugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 385

            #25
            Vi skal synge ut bergenserene!

            Noen som vet kamptidspunktet?

            Kommentar

            • Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

              #26
              Opprinnelig skrevet av TheFugl
              Noen som vet kamptidspunktet?
              Søndag 30.09.07 kl. 18.00 iflg LSKs hjemmeside

              Kommentar

              • gorken
                Administrator
                • May 2006
                • 1483

                #27
                Husk at kampen kan bli flyttet som følge av TV-sending.
                I have this condition.

                Kommentar

                • Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

                  #28
                  Blir helt sikkert hovedkampen på tv2 klokken 20.00.

                  Kommentar

                  • skotten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 1794

                    #29
                    I det øyeblikket man begynner å bruke begreper som latterlig om andres saklige argumentasjon, skjønner man at ens egen er ute og kjøre. Konsekvensene av å drite i argumentasjon som handler om sikkerhet, må helt andre enn drømmerne som har lansert dette vanvittige forslaget ta. Siste ord i denne debatten sagt fra meg.

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3447

                      #30
                      Dere har ikke tradisjon for å fylle stadion. Dessverre for dere, det er realitetene. Objektivt sett. Brann spiller for NESTEN fulle tribuner hver kamp, og gir såklart kun vekk kvoten sin. Dere kan se på høydepunkter fra årets tippeliga på nesten hver eneste hjemmekamp for dere så er det masse ledige seter å spore.
                      Åråsen har en kapasitet på 12000, og i år har vi hatt et snitt på 9040, så det er ikke så galt med tanke på at det er kun Enga av publikumsmagnetene som har vært her så langt. Snittet vårt var på over 10000 før ferien, men det virker som at vi har tapt noe på ferieavvikling og lite interessante motstandere så langt etter ferien (Godset fylte knapt halve Diadora, og Odd hadde ikke med så mange de heller). Regner med at vi ender på over 10000 ved sesongslutt. Storkampene selger vi glatt ut, så at vi er mer gavmilde mot andre klubber spiller ingen rolle.


                      Uansett er det noen av de bedre borteplassene i eliteserien.
                      Å bli stua bort i et hjørne som vi ble på Brann stadion er en skam.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3447

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                        Enig med Lars om at at muligheten for bråk er latterlig argument. Politi og sikkerthetsmyndigheter i andre land og under andre større kamper klarer jo dette. Da burde det heller ikke være noe problem for Lillestrøm heller.
                        Var selv på Fotballpuben i Bergen hele helgen når vi spilte der, og så ikke antydning til bråk mellom supportere. Stemningen på kampdagen var kjempebra. Var noe antydning på bussen da to jenter begynte å kjefte litt, men de ble enkelt skilt av resten og roet ned.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3447

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av skotten
                          Er nok ikke noen vei utenom å gi Brann hele Diadorasvingen, alt annet er sikkerhetsmessig å skyte seg selv i foten. Men for å begrense innslag av rødt på de tre øvrige tribuneseksjonene mener jeg lukket billettsalg for medlemmer av LSK/KFL og sesongkortinnehavere er alfa og omega. Dette har vært gjort med stor suksess mot vif tidligere.
                          Brannsupporterne og KFL har gått bra før, og regner med at det gjør det denne gangen og. De som blir sittende ved sinden av Brannfansen er nok ikke de mest ihuga sangerne. Når det gjelder de andre tribunene er det bare å nekte folk adgang om de går i Branneffekter. Passerte noen desperate LSK-supportere som skulle sitte utenom feltet vårt og som ble nektet å komme inn fordi de gikk i drakt. De stod utenfor å spurte folk om noen hadde en nøytral t-skjorte å låne bort slik at de kunne se kampen.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1474

                            #33
                            Kjøpt bill allerede

                            Leste i tidligere innlegg:
                            Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                            Snakket med Mykle og lukket billettsalg blir det. De kommer å starte og selge til medlemmer av KFL og LSK etter Ålesund matchen.
                            Da må jeg få si:
                            Har en venn i Bergen som fortalte at han når han skulle kjøpe billetter til Brann - LSK i våres - først fikk billetter til LSK - Brann. Skjønner ikke dette jfr ønske om lukket bill.salg..
                            Billettbørsen på rb.no antyder billetter solgt 4320 (oppdatert 6.8(:???.
                            Jeg som ikke henger med i timen..eller er denne diskusjonen litt nyttesløs hvis billettsalget allerede er igang..?
                            Last edited by Håkon Henriksen; 14.08.2007, 15:34. Begrunnelse: fikk ikke "sitatfirkanten" til å funke

                            Kommentar

                            • hoyt
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 2850

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av VK
                              Blir helt sikkert hovedkampen på tv2 klokken 20.00.
                              Hmm, pleier ikke de virkelig store kampene å gå på TV2 sport da? Brann-Rbk gjorde jo det.
                              Og da blir det lørdagskamp i så fall.
                              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                              - Nosa

                              Kommentar

                              • Kanarifugl84
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2007
                                • 2319

                                #35
                                Billettbørsen på rb.no antyder billetter solgt 4320 (oppdatert 6.8(:???.
                                Jeg som ikke henger med i timen..eller er denne diskusjonen litt nyttesløs hvis billettsalget allerede er igang..?
                                De 4320 billettene som er "solgt" pr 6.8 er til sesongkortinnehavere i LSK/KFL, diskusjonen er av den grunn ikke nytteløs...
                                Last edited by Håkon Henriksen; 14.08.2007, 15:35. Begrunnelse: fikset "quoting"

                                Kommentar

                                • Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av hoyt
                                  Hmm, pleier ikke de virkelig store kampene å gå på TV2 sport da? Brann-Rbk gjorde jo det.
                                  Og da blir det lørdagskamp i så fall.
                                  De største kampene går som regel 20.00 på søndag. Allikevel blir noen godbiter lagt på betalingskanaler, forståelig nok. Det var det som ble gjort i tilfellet Brann - RBK.

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av skotten
                                    I det øyeblikket man begynner å bruke begreper som latterlig om andres saklige argumentasjon, skjønner man at ens egen er ute og kjøre. Konsekvensene av å drite i argumentasjon som handler om sikkerhet, må helt andre enn drømmerne som har lansert dette vanvittige forslaget ta. Siste ord i denne debatten sagt fra meg.
                                    Såpass. Jeg skrev at det er latterlig dersom LSK må ta i bruk betydelig større sikkerhetstiltak enn man gjør i absolutt alle andre kamper i TL for å skille bortefansen og de roligste hjemmetilhengerne. Og det står jeg selvsagt for.

                                    Om sikkerhetsargumentet er tungtveiende i denne saken, er LSK den eneste klubben i Norge som ikke klarer å skille to lags tilhengere på samme tribune.

                                    Kommentar

                                    • Martin83
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2007
                                      • 794

                                      #38
                                      På Tv2

                                      Brann-RBK gikk på lørdag fordi gutan skulle få flere hviledager mellom kampene (europacup). Ellers hadde den gått søndag.



                                      Så tror Fugla-brann går på TV2.

                                      Selv møter jeg opp på Åråsen!

                                      Ligagullet skal til Lillestrøm!
                                      Last edited by Martin83; 14.08.2007, 15:37. Begrunnelse: trykkleif

                                      Kommentar

                                      • Lillestrøm Kirke
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2004
                                        • 1470

                                        #39
                                        Før denne kampen hausses(?) opp til de helt store høyder vil jeg bare minne om at det skal spilles 4 tippeligakamper før denne, mye kan skje.
                                        "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                        Kommentar

                                        • gamle-perta
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2418

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                                          Før denne kampen hausses(?) opp til de helt store høyder vil jeg bare minne om at det skal spilles 4 tippeligakamper før denne, mye kan skje.
                                          Endelig kom det innlegget.
                                          Takk skal du ha, helt enig!

                                          Nå gjelder det å holde fokus på de viktige tingene, som å mobilisere maks mot Lyn og deretter Aalesund.


                                          Mvh
                                          Gammer`n
                                          Mvh
                                          Gammer´n (Per T)

                                          Kommentar

                                          Working...