Ingen tvil her, vi må gjøre alt for å vinne gullet. I denne saken betyr det at man må gi Brann 600 billetter, ingenting mer. At det kan oppstå bråk er et latterlig argument. LSK-supportere som kjøper billett på Diadora vil være de roligste på hele stadion. En buffersone på et par-tre seterader holder lenge. Det holdt med mindre enn dette på Brann Stadion, hvorfor skal det ikke holde på Åråsen? En slik buffersone vil heller ikke koste så mye som enkelte vil ha det til. 5000 kroner kanskje, og da tar jeg i.
Billettsalg LSK-Brann
Collapse
X
-
Snakket med Mykle og lukket billettsalg blir det. De kommer å starte og selge til medlemmer av KFL og LSK etter Ålesund matchen.
Samtlige bør se viktigheten av mest mulig folk med hjerte i gult.
Enig med Lars om at at muligheten for bråk er latterlig argument. Politi og sikkerthetsmyndigheter i andre land og under andre større kamper klarer jo dette. Da burde det heller ikke være noe problem for Lillestrøm heller.Kommentar
-
Kommentar
-
Denne kampen skal vi vise hvilket navn ekte stemning har - Åråsen.Kommentar
-
Kommentar
-
I det øyeblikket man begynner å bruke begreper som latterlig om andres saklige argumentasjon, skjønner man at ens egen er ute og kjøre. Konsekvensene av å drite i argumentasjon som handler om sikkerhet, må helt andre enn drømmerne som har lansert dette vanvittige forslaget ta. Siste ord i denne debatten sagt fra meg.Kommentar
-
Dere har ikke tradisjon for å fylle stadion. Dessverre for dere, det er realitetene. Objektivt sett. Brann spiller for NESTEN fulle tribuner hver kamp, og gir såklart kun vekk kvoten sin. Dere kan se på høydepunkter fra årets tippeliga på nesten hver eneste hjemmekamp for dere så er det masse ledige seter å spore.
Uansett er det noen av de bedre borteplassene i eliteserien.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Var selv på Fotballpuben i Bergen hele helgen når vi spilte der, og så ikke antydning til bråk mellom supportere. Stemningen på kampdagen var kjempebra. Var noe antydning på bussen da to jenter begynte å kjefte litt, men de ble enkelt skilt av resten og roet ned.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Er nok ikke noen vei utenom å gi Brann hele Diadorasvingen, alt annet er sikkerhetsmessig å skyte seg selv i foten. Men for å begrense innslag av rødt på de tre øvrige tribuneseksjonene mener jeg lukket billettsalg for medlemmer av LSK/KFL og sesongkortinnehavere er alfa og omega. Dette har vært gjort med stor suksess mot vif tidligere.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kjøpt bill allerede
Leste i tidligere innlegg:
Har en venn i Bergen som fortalte at han når han skulle kjøpe billetter til Brann - LSK i våres - først fikk billetter til LSK - Brann. Skjønner ikke dette jfr ønske om lukket bill.salg..
Billettbørsen på rb.no antyder billetter solgt 4320 (oppdatert 6.8(:???.
Jeg som ikke henger med i timen..eller er denne diskusjonen litt nyttesløs hvis billettsalget allerede er igang..?Last edited by Håkon Henriksen; 14.08.2007, 15:34. Begrunnelse: fikk ikke "sitatfirkanten" til å funkeKommentar
-
Kommentar
-
Billettbørsen på rb.no antyder billetter solgt 4320 (oppdatert 6.8(:???.
Jeg som ikke henger med i timen..eller er denne diskusjonen litt nyttesløs hvis billettsalget allerede er igang..?Kommentar
-
De største kampene går som regel 20.00 på søndag. Allikevel blir noen godbiter lagt på betalingskanaler, forståelig nok. Det var det som ble gjort i tilfellet Brann - RBK.Kommentar
-
I det øyeblikket man begynner å bruke begreper som latterlig om andres saklige argumentasjon, skjønner man at ens egen er ute og kjøre. Konsekvensene av å drite i argumentasjon som handler om sikkerhet, må helt andre enn drømmerne som har lansert dette vanvittige forslaget ta. Siste ord i denne debatten sagt fra meg.
Om sikkerhetsargumentet er tungtveiende i denne saken, er LSK den eneste klubben i Norge som ikke klarer å skille to lags tilhengere på samme tribune.Kommentar
-
På Tv2
Brann-RBK gikk på lørdag fordi gutan skulle få flere hviledager mellom kampene (europacup). Ellers hadde den gått søndag.
Så tror Fugla-brann går på TV2.
Selv møter jeg opp på Åråsen!
Ligagullet skal til Lillestrøm!Kommentar
-
Før denne kampen hausses(?) opp til de helt store høyder vil jeg bare minne om at det skal spilles 4 tippeligakamper før denne, mye kan skje.Kommentar
-
Takk skal du ha, helt enig!
Nå gjelder det å holde fokus på de viktige tingene, som å mobilisere maks mot Lyn og deretter Aalesund.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
Kommentar