Billettsalg LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #61
    I kampene mot vif er det en avtale om at de får hele Diadora, mens vi får hele nedre VG. Nettopp pga det du nevner. Men det går ikke an å sammenligne vif-kampene og denne. Dette er ikke noen vanlig Brann-kamp, det er en kamp om gullet. Og da må vi ta i bruk alle midler vi kan for å vinne. Jeg vil heller ha seriegull enn en god tribunekamp, for å si det sånn.

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #62
      Opprinnelig skrevet av Lars
      I kampene mot vif er det en avtale om at de får hele Diadora, mens vi får hele nedre VG. Nettopp pga det du nevner. Men det går ikke an å sammenligne vif-kampene og denne. Dette er ikke noen vanlig Brann-kamp, det er en kamp om gullet. Og da må vi ta i bruk alle midler vi kan for å vinne. Jeg vil heller ha seriegull enn en god tribunekamp, for å si det sånn.
      Wow!! Avtale med vif om å få HELE nedre-VG....

      Nå har vif alltid mange tusen ledige seter på Ullevål, uansett motstander, så hvem som har noe å tjene på denne "avtalen" er kun vif.
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        #63
        Ble det helt fullt på LSK - Brann ifjor?
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • Mr.Lee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 736

          #64
          Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
          Ble det helt fullt på LSK - Brann ifjor?
          Mener å huske at speakeren sa "Utsolgt" ja.

          Men at Brann fylte hele kortsia har nok mye med å gjøre at det var Norwaycup den uka kampen ble spilt.

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            #65
            Blir helt sikkert fullt vis begge lag fortsatt er i toppen og kjemper om gull.

            Kommentar

            • Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1453

              #66
              I en eventuell seriefinale så handler det ikke om at det er morsomt med en kamp på tribunen. Det handler om en ting: å gjøre alt for at LSK skal vinne. Vi hadde aldri i verden fått mer enn kvoten vår i Bergen i tilsvarende situasjon. Dessuten trenger vi ikke hjelp fra noen skarrere i svingen for å lage stemning. Mot Godset og Lyn har vi trøkket til skikkelig uten at de har gitt oss noen form for motstand på tribunen.

              e.d bruker England som eksempel. Vel. I Newcastle er det f.eks flere års venteliste for å få sesongkort, men du mener da at de skal selge færre sesongkort for å få inn flere bortesupportere?
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

              Kommentar

              • e.d
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 688

                #67
                .Kanari-Fansen er blandt de suporterne med størst bortefølge. Det har vært en voldsom økning de siste åra og det er ingen grunn til at denne økningen ikke skal fortsette til neste år. -Desto større bortefølge av Kanari-Fansen- desto større støtte til LSK-desto større sjanse for LSK seier-desto større sjanse for seriegull til LSK. Nå når norske stadionanlegg er i ferd med å fylles opp så er det nettopp Lillestrøm som blir skadelidende hvis den 5% kvoten til bortesupporterne blir praktisert.

                fordet går vel ikke an å mene at Brannfansen på Åråsen kun skal ha en billettkvote på 5%, og samtidig at dette ikke skal gjelde Kanari-Fansen når vi er på tur?

                tror også at i lengden så blir vi bedre av å ha motstand på tribunen. -Gjør at vi stadig må bli bedre og ikke stagnerer selv om det kanskje ikke har så mye betydning i den enkelte kamp.
                synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                Kommentar

                • Raskolnikov
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1453

                  #68
                  På generelt grunnlag er jeg enig med deg e.d. Så lenge bortesupporterne greier å fylle opp plassene sine kunne kvoten godt vært på mer enn 5%. MEN, så lenge det er 5% som er bortekvoten ser jeg ingen grunn til at LSK skal benytte denne anledningen til å være dumsnille. Blir det en seriefinale mot Brann på Åråsen (det er langt fram dit) må LSK gjøre alt mulig for å legge til rette for hjemmeseier.

                  Forresten blir poenget ditt om at hvis vi gir Brann 5% så kan vi ikke forlange noe mer selv ganske meningsløst når fakta er at Brann kun gir 5% til bortesupporterne. Husker vel bråket rundt dette i forbindelse med Brann-RBK i fjor. Hvorfor skal de da kunne forlange noe mer når de selv er på tur?
                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                  Kommentar

                  • skotten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 1794

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av e.d
                    ang. sikkerhetshysteri som råder så er det meningsløst.
                    Ordbruken din provoserer meg. Vet bare om meg selv, og muligens et par andre langt tidligere i tråden som har berørt sikkerhet. Fikk ikke inntrykk av at det var hysteriske mennesker, og jeg er langt fra hysterisk... Har kun lansert noen argumenter, og i den grad noe har luktet hysterisk må det være fra enkelte av de som ikke var enige.

                    Brannmatchene har alltid forløpt i fred og fordraglighet fra bortefansen og i forholdet borte/hjemmefans, og det tror jeg den kommer til å gjøre i år også. Når det er sagt tar jeg aldri sikkerhet som en selvfølge, hvilket man kan få inntrykk av at veldig mange som har skrevet i denne tråden gjør... Helt greit å gi Brannfansen 5 pst av billettene. For å holde oss til sikkerhetsaspektene; jeg tror også det er helt greit med henblikk på å gi fem pst. Tror riktignok ikke det er ideelt, i forhold til å legge til rette. Tror i hvert fall sjansen for at det møter opp idioter uten billetter øker, som kan gjøre dagen svett på utsiden av stadionportene. Men nok en gang, så lenge de som er ansvarlige føler at de har kontroll er det helt KONGE om vi slapp færrest mulig ikledd rødt inn på stadion.

                    PS! Enig med de som mener kampen om gullet er viktigere enn tribunekampen

                    Da har jeg lest gjennom en gang til før jeg trykker på "send", men fant ikke noe jeg kan tolke som hysteri

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #70
                      Går det ikke an å gi Bergenserne på vei utav stadion etter kamp den 30. noen tørkeruller, så de kan tørke sine tårer på veien hjem?
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                        Går det ikke an å gi Bergenserne på vei utav stadion etter kamp den 30. noen tørkeruller, så de kan tørke sine tårer på veien hjem?
                        Hvorfor gi dem så mye? Vi gir dem juling på tribunen og på banen. det får holde
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3447

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av e.d
                          fordet går vel ikke an å mene at Brannfansen på Åråsen kun skal ha en billettkvote på 5%, og samtidig at dette ikke skal gjelde Kanari-Fansen når vi er på tur?
                          Reglene er de samme når vi er på tur, så hvorfor skal de ikke gjelde på Åråsen?

                          Hadde kampene vært reversert og Brann spilte hjemme i en potensiell seriefinale, så tviler jeg på at de hadde gitt ifra seg flere billetter enn de er pålagt. Derfor mener jeg at vi bør gjøre det samme.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • brann_copper
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Jun 2007
                            • 6

                            #73
                            Dette kommer ikke til å bli noen seriefinale. Brann vinner serien med Viking og Stabæk på de neste plassene.

                            Kommentar

                            • LSK-jenta
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2004
                              • 656

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av brann_copper
                              Dette kommer ikke til å bli noen seriefinale. Brann vinner serien med Viking og Stabæk på de neste plassene.
                              Og hva hadde det med billettsalget å gjøre? Her i Lillestrøm vinner vi ikke kampene på forhånd og drar på kamp uansett.
                              Yvonne

                              Kommentar

                              • LasseN
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 1610

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av brann_copper
                                Dette kommer ikke til å bli noen seriefinale. Brann vinner serien med Viking og Stabæk på de neste plassene.
                                Så da trenger dere ikke de 700 plassene dere får engang da, siden dere allerede har vunnet serien?

                                Godt jeg ikke er bergenser. Hadde vært farlig å gå med huet opp i skyene såpass mye.
                                LasseN

                                Kommentar

                                • brann_copper
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Jun 2007
                                  • 6

                                  #76
                                  Men vi vil gjerne ha så mange plasser som mulig likevel. Selvsagt. Selv kommer jeg fra Oslo og trenger ikke sitte sammen med Bataljonen. Men på kamp skal jeg, og en hel del andre Brann-fans utenfor Bergen.

                                  Kommentar

                                  • Macho-Morten
                                    Ikke KFL-styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2687

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av brann_copper
                                    Selv kommer jeg fra Oslo og trenger ikke sitte sammen med Bataljonen. Men på kamp skal jeg, og en hel del andre Brann-fans utenfor Bergen.
                                    Da må det i så fall finnes utro tjenere i LSK/KFL, for billetter utenfor Bataljonens kvote selges kun til medlemmer og sesongkortholdere.

                                    Kommentar

                                    • Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av brann_copper
                                      Dette kommer ikke til å bli noen seriefinale. Brann vinner serien med Viking og Stabæk på de neste plassene.
                                      Gratulerer med nok et seriemesterskap!

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #79
                                        Er vel kanskje noen bergensere som fikk kjøpt billetter før salget ble fryst?

                                        Kommentar

                                        • Tony
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4737

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av KFL41
                                          Er vel kanskje noen bergensere som fikk kjøpt billetter før salget ble fryst?
                                          Det er ikke mange isåfall.

                                          På shopen har det ikek gått noen billetter mens jeg har jobba der. Tror ingen andre har solgt noe heller

                                          Kommentar

                                          Working...