Det virker som om Bergensere tror de vil få tak i billetter uansett lukket salg eller ei. Men det fungerer jo bra mot VIF og det vil vel forhåpentligvis fungere bra mot Brann også, selv om bergensere er mer utspekulerte. Det eneste jeg frykter er at billetthaier har medlemskaper i orden og selger til brannsupportere.
Billettsalg LSK-Brann
Collapse
X
-
Blir løsningen med billetter på kanarifeltet den samme som mot enga i vår? Nettverkssalg + ståfelt på RB?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nå gjelder det å få med seg flest mulig venner, familiemedlemmer og kolleger, slik at vi klarer å fylle opp de nesten 11 000 plassene vi har mot Brann. Jeg har lagt ut nedenstående sak på bedriftens intranett og regner med å få med meg minst 20-30 kolleger. Hva gjør du for å markedsføre kampen?
Billetter til LSK-Brann søndag 30.9.
Søndag 30.9. spilles gullkampen på Åråsen stadion. Det er kun lukket salg til sesongkortinnehavere, medlemmer av LSK og Kanari-Fansen. Hvis du holder med LSK og ønsker å få med deg denne toppkampen live, kan du bestille billetter av meg innen torsdag 30.8. kl. 16.00. Det er så stor rift om billettene at det antakelig ikke vil være noen billetter igjen i åpent salg.
Send bestillingen til torolf.holte@osl.no. Oppgi antall voksne og barn samt hvor dere helst vil sitte.
Brann-supportere som ønsker billetter, må kontakte Branns supporterklubb, som har fått tildelt ca. 700 billetter.Kommentar
-
Send bestillingen til torolf.holte@osl.no. Oppgi antall voksne og barn samt hvor dere helst vil sitte.
Brann-supportere som ønsker billetter, må kontakte Branns supporterklubb, som har fått tildelt ca. 700 billetter."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Kommentar
-
Jeg regner med at hver enkelt sponsor har en kvote i forhold til hvor stor sponsor de er. Nordea er nok blant de som har den største kvoten, naturlig nok. Noe annet ville vært rart og feil.
Evt forsøk på å regulere at det bare er LSK-vennlige Nordea-ansatte som igjen får ta del av disse billettene tror jeg blir litt vanskelig å gjennomføre...
Mvh
Gammer`nLast edited by gamle-perta; 28.08.2007, 15:55.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Det er vel slik at de fleste (alle) firmaer som sponser LSK har billettavtale som en del av pakka. F.eks. kan Lillestrømbanken ha en avtale om å kunne ta ut 20 billetter til sine ansatte, uten at jeg vet noe særlig om omfanget av slike avtaler.
At f.eks. ansatte i Nordea kan kjøpe 5 billetter i det lukkede salget er fullstendig utenkelig. Sånn er det garantert ikke. Det lukkede salget er kun for medlemmer og sesongkortinnehaver. I tillegg vil nok sponsorer (som vanlig) få en del billetter, men dette er som sagt ikke en del av det lukkede salget.Kommentar
-
Hvis det er noen kanaris på forumet som bor utenbys eller av en eller annen grunn ikke får kjøpt billetter selv på torsdag, kan dere sende meg en PM eller e-post. Husk å oppgi antall voksne/barn og hvor dere helst vil sitte eller stå. NB! Bestillingen er bindende.Kommentar
-
Gleder Meg Allerede Til Brann Kampen xD
Junior-Kanaris Kommer Som Vanlig Dit Og Synger Danser Osv ...1997 på bislet xD
5-1 Diallo Lekte seg :PKommentar
-
Håper det ikke blir alt for mye trykk på feltet denne kampen, dvs at turister kjøper billett(evt blir kjøpt billett til) på feltet. Forstår folk som vil ha med 10 kompiser på denne kampen, men hvis de ikke synger hemmer det stemninga på feltet. La de sitte!Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Håper det ikke blir alt for mye trykk på feltet denne kampen, dvs at turister kjøper billett(evt blir kjøpt billett til) på feltet. Forstår folk som vil ha med 10 kompiser på denne kampen, men hvis de ikke synger hemmer det stemninga på feltet. La de sitte!Kommentar
-
YvonneKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Fra bataljonen sitt forum.
hakeide
Ble Medlem: 18 Okt 2006
Skrevet: Ons Aug 29, 2007 1:36 pm Tittel: Re: Der er muligheter:-) janmic66 skrev:Bor selv i Oslo, og har fått kjøpt en familepakke til kampen, eneste kriteriet var at vi ikke stillte i fullt supporterutsyr , og det kan jeg leve med så lenge jeg får sett kampen og støttet laget idenen viktige kampen.
Er litt rart at du har fått kjøpt billetter når salget faktisk ikke har åpnet enda.. Og når det åpner er det internt salg for kun lsk/kfl medlemmer etc, som starter først imorgen??
Hvordan i all verden har du fått tak i de billettene? Du må jo ha noen helsikes kontakter??Til Toppen
janmic66
Ble Medlem: 31 Jul 2006
Skrevet: Ons Aug 29, 2007 1:43 pm Tittel: må nok innrømme at jeg har bekjente som har kontakter i LSK, men de var klar på at å kjøpe familiepakker til langsidene var mulig så lenge man ikke stillte i supporterutstyr.. og billetten er jeg lovet i hånden på fredag :-)Til Toppen
Kan det stemme?Kommentar
Kommentar