Billettsalg LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • larsbøffel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1028

    Kan melde om at det er utsolgt på KFL feltet! Jeg måtte kjøpe på RB ståplass - men håper RB ståplass blir det samme som en forlengning av KFL?

    Kommentar

    • Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

      Opprinnelig skrevet av larsbøffel
      Kan melde om at det er utsolgt på KFL feltet! Jeg måtte kjøpe på RB ståplass - men håper RB ståplass blir det samme som en forlengning av KFL?
      Haha sykt! Allerede?
      Er jo steike meg 3 livsviktige kamper som skal spilles først også.

      Godt å se at det virkelig er etterspørsel etter billetter for tiden. For en kanarigul heksegryte Fort Åråsen skal bli framover!
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

      Kommentar

      • Tiny
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jun 2004
        • 104

        Er det noen som har 2 sitteplassbilletter til salgs? I såfall, pm meg..

        Kommentar

        • LSK-jenta
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2004
          • 656

          Jeg må le litt av folk her inne.
          Nå har både jeg og Torolf (som jeg vet om) sagt oss villige til å kjøpe med billetter til folk som ikke kunne kjøpe selv.
          Jeg hadde mulighet til å kjøpe 20 billetter ekstra i tillegg til de 20 jeg kjøpte, men fikk ingen henvendelser.
          Men nå, etter at man har stått i køen og kjøpt de billettene man skulle, da begynner folk å få panikk fordi de av en eller annen grunn ikke dro for å kjøpe og lurer på om noen har billetter å selge dem.
          Ang det å vise frem medlemskap/sesongkort så ble både jeg og de før meg bedt om å vise det.
          Yvonne

          Kommentar

          • 307
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 358

            Dette er akkurat som ved andre stor kamper. Det er ikke utsolgt. Det er bare andre som har de billettene til kanarifeltet. Det kalles nettverksalg. Da er det mange som sitter hjemme som har en kompis som har billetter. Det er eks antall selgere som får de billettene som de selger til personer som liksom fortjener dem bedre en dem som står en til to timer i kø. Det fins personer som har vært på hver hjemmekamp de siste årene som nå må sitte/stå på rb tribunen. Men de har ikke de RETTE kompisene.

            Det beste er å kjøpe sessongkort.

            Kommentar

            • ChriZza
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 4265

              de som trneger billett til feltet kan bare melde seg her så tar sikkert en nettverksselger kontakt 8)

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2505

                Billettsalget gikk veldig bra.
                Det er solgt over 10000 billetter, og det er igjen i overkant av 1000 billetter på diverse tribuner.
                Disse selges lørdag mellom klokka 12 og 15 i billettlukene på Åråsen.
                Salget er også da bare åpent for medlemmer i LSK eller Kanari-Fansen, og sesongkortinnehavere, som fortsatt får kjøpt fem billetter per kort.

                Stort sett alle som var interessert fikk kjøpt billetter på Kanarifeltet.

                De som er interessert i å vite om organiseringen på tribunene, eller opplegget rundt kampen, kan ringe eller SMSe Arild Myklebust på telefon 97531931.
                Flere har gjort dette i forbindelse med salget, og fått vite på minutter det de ikke fikk klarhet i etter måneder på nettet.

                Kommentar

                • caLitri
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 634

                  hmm jeg som ikke hadde tid til å kjøpe i dag.
                  hadde håp om at jeg kunne kjøpe på Lørdag jeg.
                  noen som har 2 billetter til kanarifeltet?

                  huff nå føler jeg meg dum som ikke spurte om noen kunne kjøpe med i dag
                  Gi alt, stå på LSK

                  Kommentar

                  • Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

                    Opprinnelig skrevet av caLitri
                    hmm jeg som ikke hadde tid til å kjøpe i dag.
                    hadde håp om at jeg kunne kjøpe på Lørdag jeg.
                    noen som har 2 billetter til kanarifeltet?

                    huff nå føler jeg meg dum som ikke spurte om noen kunne kjøpe med i dag
                    Da har du _forhåpentligvis_ lært til neste gang.

                    Kommentar

                    • official
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Apr 2005
                      • 101

                      damn assa!

                      det gikk jo sinnsykt fort da.. noen som har 3-5 biletter til overs så PM meg!

                      ..og til de som ler og er frustrerte fordi de hadde sagt ifra, så må jeg bare beklage at jeg ikke tok det alvorlig!

                      stemme det virkelig at det bare er 1000 igjen.. kan tenke meg de har solgt 5000 idag med de køene som var, og det var vel ca 6500 igjen før salget startet idag?

                      ..hvis noen hjelper meg nå så skal jeg faen meg få fiksa den første linja på Lillestrømgutt! på tide å få inn Tom der..
                      ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
                      ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                        Jeg må le litt av folk her inne.
                        Nå har både jeg og Torolf (som jeg vet om) sagt oss villige til å kjøpe med billetter til folk som ikke kunne kjøpe selv.
                        Bare å le. Det er det som er problemet når man har jobb. Det skjer plutselig uforutsette ting som gjør at man ikke får gitt beskjed til noen eller dratt selv.

                        Opprinnelig skrevet av ChriZza
                        de som trneger billett til feltet kan bare melde seg her så tar sikkert en nettverksselger kontakt 8)
                        Håper det. Jeg har foreløpig ikke hørt noe selv om jeg la ut beskjed rett etter seks.

                        Det er sikkert mange som sitter på ekstra billetter.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • techern
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2007
                          • 327

                          Det var pokker til lang kø idag også. Glad jeg dukka opp tidlig.
                          Men ang. kvoter, jeg er sikker på at det er mange som kjøpte kvota si, så iallefall slik ut. Så burde være endel biletter å kunne få kjøpt av folk, er nok bare å spørre ut (her).

                          Jeg kunne bare kjøpe 5, og kjøpte med til 4 stk + meg selv, men vet om flere jeg snakka med der som kjøpte godt mer enn 25 biletter, og som hadde mer enn hva de trengte, så videresalg er nok ikke noe problem.
                          Shut up and focus on the good things

                          Kommentar

                          • Fæssundrånern
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Aug 2007
                            • 53

                            Det er dager som disse jeg nyter ekstra mye å ha sesongkort......

                            Også håper jeg bare at vi fortsatt er å regne som en gullkandiat når denne kampen mot Brann spilles...:???:


                            Fulga til vi dør!!!

                            Kommentar

                            • Kanariz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 2507

                              Jeg har biletter til kfl feltet ( kun for medlemmer), PM meg, så kanskje jeg har noen igjen..

                              Kommentar

                              • techern
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2007
                                • 327

                                Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                Jeg har biletter til kfl feltet ( kun for medlemmer), PM meg, så kanskje jeg har noen igjen..
                                løp og kjøp folkens hehe
                                Shut up and focus on the good things

                                Kommentar

                                • Petter Ø
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3008

                                  En kompis kontaktet meg i småpanikk utpå kvelden igår og lurte på om jeg hadde flere billetter. Det har jeg ikke så lurer på om noen her har 4 sitteplasser å selge? lsk-folk selvsagt.

                                  Eneste negative med sesongkort er telefonstormen i dager som disse
                                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                  Kommentar

                                  • Brækken
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Jun 2007
                                    • 109

                                    Klok av skade reiste jeg ned til Åråsen tidlig i går og var der ca kl 15.30. Da satt det ett par personer der og jeg kom som nummer 3 i køen. Jeg skulle ha 6 billetter rundt omkring på stadion, bla var det 2 billetter til felt C på Notar-tribunen.

                                    Førstemann i køen kjøpte 5 billetter på felt C, andremann kjøpte 1 billett på KFL-feltet og så var det min tur. De første 2 billettene jeg ba om var to voksne på felt C (bortenfor KFL) men fikk beskjed om at det eneste som var ledig på Notar tribunen var på første rad på felt F!!??!!

                                    Hvordan er dette mulig? Ifølge billettluka.no så er det pr dags dato 19 ledige billetter på felt C til kampen mot Sandefjord, så det betyr at det fortsatt skulle ha vært 14 ledige plasser når det var min tur til å kjøpe billetter, ettersom det ikke har vært noe salg til denne kampen tidligere. Er det andre her som synes dette høres rart ut, eller skal jeg bare be mine venner akseptere det?

                                    Selv har jeg sesongkort og min faste plass er på KFL-feltet, så jeg er fornøyd. Men jeg kunne se skuffelsen i øynene på vennene mine når jeg fortalte at jeg ikke fikk tak i billettene de ønsket seg.
                                    Team Wenche Myhre

                                    Kommentar

                                    • Rubinho
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2005
                                      • 1501

                                      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                      Billettsalget gikk veldig bra.
                                      Det er solgt over 10000 billetter, og det er igjen i overkant av 1000 billetter på diverse tribuner.
                                      Disse selges lørdag mellom klokka 12 og 15 i billettlukene på Åråsen.
                                      Salget er også da bare åpent for medlemmer i LSK eller Kanari-Fansen, og sesongkortinnehavere, som fortsatt får kjøpt fem billetter per kort.

                                      Stort sett alle som var interessert fikk kjøpt billetter på Kanarifeltet.

                                      De som er interessert i å vite om organiseringen på tribunene, eller opplegget rundt kampen, kan ringe eller SMSe Arild Myklebust på telefon 97531931.
                                      Flere har gjort dette i forbindelse med salget, og fått vite på minutter det de ikke fikk klarhet i etter måneder på nettet.
                                      Solgt over 10000? da tar man i utgangspunktet med dem som har sesongkort fra før og som ikke kommer seg til stadion og får kjøpt ekstra billetter?

                                      Kommentar

                                      • ulfpulf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 2505

                                        Opprinnelig skrevet av Rubinho
                                        Solgt over 10000? da tar man i utgangspunktet med dem som har sesongkort fra før og som ikke kommer seg til stadion og får kjøpt ekstra billetter?
                                        Sesongkortene er regnet med i de 10000 plassene som er opptatt nå.
                                        Har du sesongkort, trenger du ikke kjøpe billett til deg selv, men kan kjøpe inntil fem billetter til andre fuglevenner.
                                        Litt over tusen billetter er altså fortsatt ledige og kan kjøpes i morgen mellom tolv og tre.
                                        Jeg hadde kanskje ikke satset på å komme fem på tre og regne med at det var noen igjen.

                                        Kommentar

                                        • Snerten
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2006
                                          • 458

                                          Jeg personlig har sesong kort på feltet og trenger ikke. Men nå har min far og minste lillebror funnet ut at dem vil på kampen. Vi var på Åråsen igår, prøvde og kjøpe men min far ga opp da køen nesten ikke bevegde på seg. Vi dro dessverre for seint igår til å rekke og være der i tide.

                                          Det jeg lurte på er om noen har noen billetter til overs som ikke er på feltet men på rb, notar eller ss, samme hvor det var så lenge dem havner på samme tribune.

                                          Om noen har noen så PM meg så skal dere få nr til å kontakte min far.

                                          På forhånd takk for hjelpen
                                          Evig LSK

                                          Kommentar

                                          Working...