Nevermind
Lillestrøm SK - Viking FK, søndag 18:00
Collapse
X
-
Arne mener laget spiller bra, men i store perioder er det helt dødt på Åråsen på og utenfor banen. Bra å vinne på en heller dårlig dag, men håper virkelig ikke det han står og sier offentlig er noe som gjentas i garderoben. Laget har et stort problem med å takle taktikken motstander møter opp med på Åråsen.Kommentar
-
Kommentar
-
Men for faen da. Vi kan da ikke styre matchene i 90 minutter heller. I dag har vi ballbesittelse på 52%, så vi ligger jo ikke bare dypt heller. Er da bedre at vi ligger godt organisert noen ganger og slipper til lite, enn at det skal være konstant cowboy-fotball, som vi så i fjor. Synes dette laget fremstår som mer og mer solid!..................👍 5Kommentar
-
Jeg har ikke gitt uttrykk for at jeg misliker at vi er kompakte og dype defensivt, derimot har jeg argumentert ganske sterkt for at det er intelligent og gjennomtenkt at vi gjør det fordi det langt på vei eliminerer svakhetene til de to nøkkelspillerne der bak. Origi slipper å fly rundt i feltet og Frode blir ikke tatt på farta. Merk også at vi ligger på ett i mot i snitt over de siste syv kampene, og det er et kraftig argument i seg selv.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Smart å plassere ballen i krysset, ofte vanskelig for keeperen å ta den der!
Ellers er jeg ikke noe stor fan av at vi flere ganger i kampen lar Vikingspillere føre ball totalt uten press midt på vår halvdel. Heldigvis sugde Viking lut og hadde 0 bevegelse forran ballfører. Med bevegelse rundt stopperne våre og 0 press på ballfører så er det lett for motspiller å tre inn i boksen vår.
Ikke imponerende spill, men utrolig viktige poeng.
Forøvrig er LSK en smålig gjeng som tvang meg til å kaste den ekstra hamburgeren jeg hadde etter å ha kjøpt LSK-meny på mcDonalds før jeg dro på kamp. Det hadde jeg sluppet om jeg så kampen på tv.Kommentar
-
Deilig punktum. Viking må være ligaens desidert dårligste lag. Prøvde å legge seg bakpå, men likevel produserer vi nok til å score fire-fem mål. Mangelen på en goalgetter er prekær. Disse poengene kan bli viktige i høst!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
-
Det er da stor framgang at du faktisk forventer noe av laget. I april var jo nedrykket sikra ifølge mange. Nå har vi i det minste en sjanse til å overleve."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even Nordlien👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Veldig frustrerende at akkurat Udoji ble byttet ut. Vi blir så mye flatere med Skoda ved siden av Erling, og alt står mer stille når vi mister den eneste playmakeren vi har. Og for å sitere sidemannen min: da blir det til at det skapes irriterende lite akkurat de siste 20, når stikk motsatt selvfølgelig burde være tilfelle. Vi bytter oss nesten bort fra seieren i dag. Udo må! spille hele tiden.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 2Kommentar
-
Kort spørsmål: reservekeeper trodde jeg var Emil Ødegård. Skal ikke han da være oppført på benken?
Iflg nettet var benken flg spillere:
Benken:
40 Mads Hedenstad
15 Erik Næsbak Brenden
22 Stefan Antonievic
14 Fredrik Krogstad
27 Michal Skoda
7 Tomas Malec
9 Bajram Ajeti
Kommentar
-
Veldig frustrerende at akkurat Udoji ble byttet ut. Vi blir så mye flatere med Skoda ved siden av Erling, og alt står mer stille når vi mister den eneste playmakeren vi har. Og for å sitere sidemannen min: da blir det til at det skapes irriterende lite akkurat de siste 20, når stikk motsatt selvfølgelig burde være tilfelle. Vi bytter oss nesten bort fra seieren i dag. Udo må! spille hele tiden.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
Kommentar