Lillestrøm SK - Viking FK, søndag 18:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Enig i at det er forvirrende med to etternavn og bare det ene av dem brukt for benken.
gilbert👍 1Kommentar
-
Da skjønner jeg. Beklager at mitt forkjølelses-hode ikke tok tegningen. Takker alle for feedbacken!Kommentar
-
Teknisk detalj: I Norge opererer vi med kun ett etternavn. I dette tilfellet Christiansen. Hedenstad er et mellomnavn. For at Hedenstad skulle vært etternavn, skulle han hett Hedenstad-Christiansen. Med bindestrek. Han kan velge kun Hedenstad til etternavn, men da må han enten flytte Christiansen fram som mellomnavn, eller fjerne det helt.Kommentar
-
appropos detalj: på Lag-siden på LSK.no står Mads Hedenstad Christiansen kun oppført som Mads Christiansen. Og dermed ble det noe mer kronglete vei til å oppfatte at Mads Hedenstad på lagoppstillingen var Mads Christiansen.
(som minimum skulle vært Mads H Christiansen)
Men dere løste det!
(og kanskje vil lsk.no justere infoen til Mads H Christiansen, og på lagoppstillingen bør han jo jfr Kroktåa da oppføres som Mads Christiansen)Kommentar
-
Teknisk detalj: I Norge opererer vi med kun ett etternavn. I dette tilfellet Christiansen. Hedenstad er et mellomnavn. For at Hedenstad skulle vært etternavn, skulle han hett Hedenstad-Christiansen. Med bindestrek. Han kan velge kun Hedenstad til etternavn, men da må han enten flytte Christiansen fram som mellomnavn, eller fjerne det helt.👍 1Kommentar
-
Men la meg understreke: .. Det er i alle fall helt sikkert at Aleksander Andreassen er en herlig type!! (uansett navn)
Kommentar
-
Kommentar