Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ønsker seg mer spilletid, men samtidig vil han bli i Norge, og sånn jeg forstår det Oslo-området. Muligheter for lån ut sesongen, spesielt om Malec stikker til sommeren?
Tenkte tanken selv når jeg tuslet til Ulevaal med tanken på at Skoda skulle starte. Godset har vel gode minner om annen spiller som fikk utvikle seg hos oss...
Annen spiller jeg kunne tenkt meg å sett er RBK sin Stamnestrø. Midtbanemotor som har havnet lengre ut på benken med Marius tilbake fra skade,
Nå ligger det vel an til at han kommer til å spille mot oss på lørdag ettersom både Marcus Pedersen og Bassel Jradi må sone karantene. Blir ikke overrasket om han storspiller da.
Nå ligger det vel an til at han kommer til å spille mot oss på lørdag ettersom både Marcus Pedersen og Bassel Jradi må sone karantene. Blir ikke overrasket om han storspiller da.
Bra vi (antagelig) ikke har planer om å hente han, så Kippe kan kjekse han skikkelig
Fremstod greit I dag, men ikke overbevisende. Tror det er mer å tjene på å finne unge talenter som aksepterer å være back-up for Erling og Udoji en stund.
En signering jeg knapt registrerer med et skuldertrekk..... Ikke akkurat herjet og er skeptisk til å hente bankeslitere fra klubber som er like gode/dårlige som oss. Skoda 2.0?
En signering jeg knapt registrerer med et skuldertrekk..... Ikke akkurat herjet og er skeptisk til å hente bankeslitere fra klubber som er like gode/dårlige som oss. Skoda 2.0?
Vent å se. På ingen måte Skoda 2.0. Har stor tro på Marco i en 442 formasjon
Det blir vanskelig å ta en plass slik Erling og Udoji har funnet hverandre. Slik sett hadde jeg heller sett at vi hentet Moses, men Marco skal få muligheten.
Kommentar