Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • WAK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 966

    Mer sutring enn det er på dette forumet tror jeg man skal lete lenge etter. Uansett hva som gjøres av klubben så må det sutres. Det verste er at sjelden har de som sutrer mest satt seg det minste inn i saken og vet ingen ting om hva som ligger bak.

    Når Simon fikk et langt mer lukrativt tilbud enn han har i LSK så var det krise om skulle velge å gå. Og skulle han velge å gå kunne han bare ryke å reise. Skulle ikke han bygge opp klubben bla bla. Noen måneder etter på så kan han bare komme seg ut av klubben. Alt han gjør er feil!

    Så er det Skogvold da. Skjønner godt Skogvold vil dra til en annen klubb. Er du ung og kanskje ikke har den beste psyke/selvtillit så tror jeg ikke LSK er den beste klubben og man skulle være så dum at man leser på forumet KFL. Der får du passet påskrevet med hvor udugelig man er. Vet ikke hvor mange ganger jeg har lest på forumet at Skogvold ikke er god nok osv. Nå er det krise at han drar videre. Dette er jo akkurat slik dette forumet er. Det må sutres uansett. Skulle likt å se at klubben nå hadde satset på Skogvold og han hadde fått spille de minuttene han måtte for å spille på seg den selvtillit han trenger. Da hadde det også vært galt.

    Ja selvfølgelig kan man ikke ta alle over en kam. Det er forskjellige meninger men her på forumet er det noen som må sutre og klage uansett.

    Det er morsomt å lese meningene om Simon her på forumet etter man har hørt hva de som står nærmest klubben og vet hva som foregår innenfor veggene på Åråsen, sier om Simon. Fra å være en klubb hvor strømleverandøren kommer for å stenge strømmen på grunn av ubetalte regninger så er vi en av de 5-6 i Eliteserien når det gjelder økonomi. En av de med best treningsfasiliteter etc etc.

    Så er den evige sutringa over at ikke den og den spilleren blir kjøpt. Nok en gang har de ikke satt seg det minste inn i saken og vet ingen ting om hva som ligger bak. Skal ikke skryte på meg at jeg vet om hvorfor veldig mange spillere ikke er kjøpt. Men jeg har hørt grunner til noen av de som det er skreket mest om her på forumet ikke er blitt kjøpt. En ting er at summene klubbene forlanger er skyhøye men ofte er det saker om spilleren som er hovedgrunn. Skulle ønske klubben til tider kunne gitt begrunnelse for hvorfor forsterkninger ikke blir gjort, men skjønner at de opplysninger ikke kan gis ut.

    Kommentar

    • TheFugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 374

      Opprinnelig skrevet av WAK
      Mer sutring enn det er på dette forumet tror jeg man skal lete lenge etter. Uansett hva som gjøres av klubben så må det sutres. Det verste er at sjelden har de som sutrer mest satt seg det minste inn i saken og vet ingen ting om hva som ligger bak.

      Når Simon fikk et langt mer lukrativt tilbud enn han har i LSK så var det krise om skulle velge å gå. Og skulle han velge å gå kunne han bare ryke å reise. Skulle ikke han bygge opp klubben bla bla. Noen måneder etter på så kan han bare komme seg ut av klubben. Alt han gjør er feil!

      Så er det Skogvold da. Skjønner godt Skogvold vil dra til en annen klubb. Er du ung og kanskje ikke har den beste psyke/selvtillit så tror jeg ikke LSK er den beste klubben og man skulle være så dum at man leser på forumet KFL. Der får du passet påskrevet med hvor udugelig man er. Vet ikke hvor mange ganger jeg har lest på forumet at Skogvold ikke er god nok osv. Nå er det krise at han drar videre. Dette er jo akkurat slik dette forumet er. Det må sutres uansett. Skulle likt å se at klubben nå hadde satset på Skogvold og han hadde fått spille de minuttene han måtte for å spille på seg den selvtillit han trenger. Da hadde det også vært galt.

      Ja selvfølgelig kan man ikke ta alle over en kam. Det er forskjellige meninger men her på forumet er det noen som må sutre og klage uansett.

      Det er morsomt å lese meningene om Simon her på forumet etter man har hørt hva de som står nærmest klubben og vet hva som foregår innenfor veggene på Åråsen, sier om Simon. Fra å være en klubb hvor strømleverandøren kommer for å stenge strømmen på grunn av ubetalte regninger så er vi en av de 5-6 i Eliteserien når det gjelder økonomi. En av de med best treningsfasiliteter etc etc.

      Så er den evige sutringa over at ikke den og den spilleren blir kjøpt. Nok en gang har de ikke satt seg det minste inn i saken og vet ingen ting om hva som ligger bak. Skal ikke skryte på meg at jeg vet om hvorfor veldig mange spillere ikke er kjøpt. Men jeg har hørt grunner til noen av de som det er skreket mest om her på forumet ikke er blitt kjøpt. En ting er at summene klubbene forlanger er skyhøye men ofte er det saker om spilleren som er hovedgrunn. Skulle ønske klubben til tider kunne gitt begrunnelse for hvorfor forsterkninger ikke blir gjort, men skjønner at de opplysninger ikke kan gis ut.
      Jeg synes ikke det er rart at det stilles spørsmål ved Mesfins jobb.

      Det er faktisk ikke rart i det hele tatt all den tid han er sportslig leder i en klubb som lever av resultater. I enden av det hele sitter han med ansvaret. Et ansvar han har tatt på seg selv.

      Synes du Mesfin bør blir sittende ved nedrykk?
      Last edited by TheFugl; 14.08.2024, 16:07. Begrunnelse: Skriveleif

      Kommentar

      • Fugggel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2020
        • 503

        Opprinnelig skrevet av WAK
        Mer sutring enn det er på dette forumet tror jeg man skal lete lenge etter. Uansett hva som gjøres av klubben så må det sutres. Det verste er at sjelden har de som sutrer mest satt seg det minste inn i saken og vet ingen ting om hva som ligger bak.

        Når Simon fikk et langt mer lukrativt tilbud enn han har i LSK så var det krise om skulle velge å gå. Og skulle han velge å gå kunne han bare ryke å reise. Skulle ikke han bygge opp klubben bla bla. Noen måneder etter på så kan han bare komme seg ut av klubben. Alt han gjør er feil!

        Så er det Skogvold da. Skjønner godt Skogvold vil dra til en annen klubb. Er du ung og kanskje ikke har den beste psyke/selvtillit så tror jeg ikke LSK er den beste klubben og man skulle være så dum at man leser på forumet KFL. Der får du passet påskrevet med hvor udugelig man er. Vet ikke hvor mange ganger jeg har lest på forumet at Skogvold ikke er god nok osv. Nå er det krise at han drar videre. Dette er jo akkurat slik dette forumet er. Det må sutres uansett. Skulle likt å se at klubben nå hadde satset på Skogvold og han hadde fått spille de minuttene han måtte for å spille på seg den selvtillit han trenger. Da hadde det også vært galt.

        Ja selvfølgelig kan man ikke ta alle over en kam. Det er forskjellige meninger men her på forumet er det noen som må sutre og klage uansett.

        Det er morsomt å lese meningene om Simon her på forumet etter man har hørt hva de som står nærmest klubben og vet hva som foregår innenfor veggene på Åråsen, sier om Simon. Fra å være en klubb hvor strømleverandøren kommer for å stenge strømmen på grunn av ubetalte regninger så er vi en av de 5-6 i Eliteserien når det gjelder økonomi. En av de med best treningsfasiliteter etc etc.

        Så er den evige sutringa over at ikke den og den spilleren blir kjøpt. Nok en gang har de ikke satt seg det minste inn i saken og vet ingen ting om hva som ligger bak. Skal ikke skryte på meg at jeg vet om hvorfor veldig mange spillere ikke er kjøpt. Men jeg har hørt grunner til noen av de som det er skreket mest om her på forumet ikke er blitt kjøpt. En ting er at summene klubbene forlanger er skyhøye men ofte er det saker om spilleren som er hovedgrunn. Skulle ønske klubben til tider kunne gitt begrunnelse for hvorfor forsterkninger ikke blir gjort, men skjønner at de opplysninger ikke kan gis ut.
        Folk har forskjellig kilder, du skriver at han er godt likt, jeg har hørt at det er mye intern misnøye.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2360

          WAK Vel du sutrer og generalisere over sutring. Dom som kaller andre sutrere dom er sutrete dom ...
          Mange her inne som kommer med veloverveide innlegg den ene og andre veien men du velger å akkumulere det du definerer som sutring og dermed grer forumet over en kam.
          Og hva forventer du når det selges i)en fra egen stall ii)på 20 år iii) til en konkurrent iv) for lommerusk

          Hva menes med "sette seg inn i saken"? Er ikke akkuratt rocket science dette.

          Kommentar

          • *eLSKerLSK*
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 453

            Har vi under Mesfins ledelse noen gang blitt positivt overrasket over en salgssum? Til og med drittklubber som Sarpsborg og Odd får bedre betalt.

            Vi selger billig og/eller gir bort spillere, feks Rösler som nå er i Malmø.

            Kommentar

            • Henke25
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Jun 2018
              • 114

              Når Skogvold slår gjennom i Fredrikstad og selges utenlands for store summer vil vi sikkert få en slant.

              Kommentar

              • Playboy1
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 2151

                Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*
                Har vi under Mesfins ledelse noen gang blitt positivt overrasket over en salgssum? Til og med drittklubber som Sarpsborg og Odd får bedre betalt.

                Vi selger billig og/eller gir bort spillere, feks Rösler som nå er i Malmø.
                Enig dette , men nesten enda mer skremmende hva vi har prestert å kjøpe inn de siste par sesongene .

                Kommentar

                • kanarisuper
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2019
                  • 627

                  Hva gjør vi når TLO blir skadet igjen?

                  Kommentar

                  • hekk
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Mar 2019
                    • 245

                    Opprinnelig skrevet av kanarisuper
                    Hva gjør vi når TLO blir skadet igjen?
                    Rykker ned

                    Kommentar

                    • Fugggel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2020
                      • 503

                      Opprinnelig skrevet av kanarisuper
                      Hva gjør vi når TLO blir skadet igjen?
                      Har jo hentet en på lån som visstnok er helt hjelpesløs. Så de poenga må komme snart om ikke går dette rett ned!

                      Kommentar

                      • WAK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 966

                        Opprinnelig skrevet av TheFugl

                        Jeg synes ikke det er rart at det stilles spørsmål ved Mesfins jobb.

                        Det er faktisk ikke rart i det hele tatt all den tid han er sportslig leder i en klubb som lever av resultater. I enden av det hele sitter han med ansvaret. Et ansvar han har tatt på seg selv.

                        Synes du Mesfin bør blir sittende ved nedrykk?
                        Jeg synes heller ikke det rart at det stilles spørsmål ved Mesfins jobb. Hadde alle vært enig i alt Mesfin gjorde hadde interessen for LSK blitt borte. Men det er veldig ofte sinnsykt med negativitet og sutring på dette forumet. Det er det jeg prøver å få frem. Mulig jeg formulerer meg dårlig og misvisende.

                        Jeg synes KFL forumet har blitt dårligere og dårligere for hvert år som går nettopp på grunn av dette. Ved å sette seg ned her å lese etter en kamp så blir man jo deprimert. Har alltid tenkt at sånn er det og folk har lov til å si hva de vil. Men etter å høre at det er flere andre som synes det samme så tenker jeg det er greit å si i fra. Det er faktisk mange som ikke gidder å bruke forumet lenger for det er negativitet og sutring over en lav sko.

                        «Konstruktiv» kritikk er noe annet. Der er jo det som skaper debatt. Drittslenging til spillere og ikke minst at spillere blir bedt om å finne seg noe annet å gjøre blir for dumt. Skogvold er jo en som har fått høre akkurat dette.

                        Selv bor jeg mitt i Godset land og de fleste kompisene mine heier på Godset. Viste dem noen av kåmptrådene på dette forumet etter kamp. De ble meget overrasket over hvor sinnsykt mye drittslenging og negativitet det var av egene spillere.

                        Nok om det, tilbake til Mefsin. Om vi rykker ned må selvfølgelig Mefsin rolle evalueres. Og min mening er da at han ikke har lykkes og må gå.

                        Per dags dato synes jeg vi i 2024 ikke har lykkes i den grad vi burde sportslig.

                        På andre områder som hvordan vi står økonomisk, hvordan fasiliteter våre er, hvor aktraktiv vi er som klubb for spillere, hva vi har utviklet av spillere synes jeg er forbedret betraktelig de siste årene.

                        Kommentar

                        • WAK
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 966

                          Opprinnelig skrevet av Fugggel

                          Folk har forskjellig kilder, du skriver at han er godt likt, jeg har hørt at det er mye intern misnøye.
                          Jeg skriver ikke at han er godt likt. Jeg skriver at folk mener han er faglig sterk og har gjort en bra jobb for klubben med å bringe den opp i toppen på visse områder. Som jeg har nevnt; økonomi, fasiliteter etc.

                          Kommentar

                          • *eLSKerLSK*
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2005
                            • 453

                            Opprinnelig skrevet av WAK

                            Jeg skriver ikke at han er godt likt. Jeg skriver at folk mener han er faglig sterk og har gjort en bra jobb for klubben med å bringe den opp i toppen på visse områder. Som jeg har nevnt; økonomi, fasiliteter etc.
                            Jeg vet ikke hvem «folk» er eller hvordan økonomi og fasiliteter ville sett ut med annen leder enn Mesfin. De kunne også vært bedre enn de er.

                            Vi står i fare for å rykke ned for andre gang på 5 år. Det er fasit. Kanskje godt nok for godset og andre klubber med dårligere forutsetninger enn klubben vår. Jeg synes det er forholdsvis rolig i kjølvannet av prestasjonene mot Molde og KFK.

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2925

                              Opprinnelig skrevet av WAK

                              Jeg synes heller ikke det rart at det stilles spørsmål ved Mesfins jobb. Hadde alle vært enig i alt Mesfin gjorde hadde interessen for LSK blitt borte. Men det er veldig ofte sinnsykt med negativitet og sutring på dette forumet. Det er det jeg prøver å få frem. Mulig jeg formulerer meg dårlig og misvisende.

                              Jeg synes KFL forumet har blitt dårligere og dårligere for hvert år som går nettopp på grunn av dette. Ved å sette seg ned her å lese etter en kamp så blir man jo deprimert. Har alltid tenkt at sånn er det og folk har lov til å si hva de vil. Men etter å høre at det er flere andre som synes det samme så tenker jeg det er greit å si i fra. Det er faktisk mange som ikke gidder å bruke forumet lenger for det er negativitet og sutring over en lav sko.

                              «Konstruktiv» kritikk er noe annet. Der er jo det som skaper debatt. Drittslenging til spillere og ikke minst at spillere blir bedt om å finne seg noe annet å gjøre blir for dumt. Skogvold er jo en som har fått høre akkurat dette.

                              Selv bor jeg mitt i Godset land og de fleste kompisene mine heier på Godset. Viste dem noen av kåmptrådene på dette forumet etter kamp. De ble meget overrasket over hvor sinnsykt mye drittslenging og negativitet det var av egene spillere.

                              Nok om det, tilbake til Mefsin. Om vi rykker ned må selvfølgelig Mefsin rolle evalueres. Og min mening er da at han ikke har lykkes og må gå.

                              Per dags dato synes jeg vi i 2024 ikke har lykkes i den grad vi burde sportslig.

                              På andre områder som hvordan vi står økonomisk, hvordan fasiliteter våre er, hvor aktraktiv vi er som klubb for spillere, hva vi har utviklet av spillere synes jeg er forbedret betraktelig de siste årene.
                              Jeg kan helt ærlig ikke huske å ha sett særlig med drittslenging etter Skogvold. Mitt inntrykk er at stort sett alle har støttet han selv om han kan sies å ha vært skuffende ut ifra all hypen som har vært rundt han. De aller aller fleste har sett forbi dette fordi han er ung og ikke minst lokal. At noen få på forumet en eller annen gang har fått kortslutning og slengt noe etter han er mulig men det vil det alltid være. Å hogge ned hele forumet blir for dumt. Om noe er det vel få som har møtt slik tålmodighet rundt prestasjonene som han. Det tror jeg han føler på selv og.

                              Om noe så bør han være pissed på hvordan han er blitt brukt på banen for han har aldri blitt spilt god verken av lagkamerater eller av trenere eller lederne.
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • Svart og gul
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 374

                                Det er lett å være etterpåklok, men det er så mange feilvurderinger å trekke fram i Mesfins periode. Husk at vi også valgte Sannes foran Nordås. Sistnevnte kunne vært en fin mann i dagens tropp.

                                Kommentar

                                • Zindrinho
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2019
                                  • 530

                                  Opprinnelig skrevet av bjarmann

                                  Jeg kan helt ærlig ikke huske å ha sett særlig med drittslenging etter Skogvold. Mitt inntrykk er at stort sett alle har støttet han
                                  Syns å huske at én mente Skogvold burde holde seg til FIFA, men den fikk vel 15 tomler ned så inntrykket mitt er heller ikke at forumet har slengt dritt etter Henrik.
                                  Har nevnt det før men kan godt si det igjen, spellera må se til helvette å holde seg unna forum både når det går bra og når det går dårlig, kommer ingenting positivt utav det alikevel.

                                  Kommentar

                                  • bjarmann
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 2925

                                    Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                                    Syns å huske at én mente Skogvold burde holde seg til FIFA, men den fikk vel 15 tomler ned så inntrykket mitt er heller ikke at forumet har slengt dritt etter Henrik.
                                    Har nevnt det før men kan godt si det igjen, spellera må se til helvette å holde seg unna forum både når det går bra og når det går dårlig, kommer ingenting positivt utav det alikevel.
                                    Tror ikke så mange av de sitter og følger med på hva idioter som oss sitter og mener her inne altså
                                    I år så tar vi alt

                                    Kommentar

                                    • Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2558

                                      Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                                      Syns å huske at én mente Skogvold burde holde seg til FIFA, men den fikk vel 15 tomler ned så inntrykket mitt er heller ikke at forumet har slengt dritt etter Henrik.
                                      Har nevnt det før men kan godt si det igjen, spellera må se til helvette å holde seg unna forum både når det går bra og når det går dårlig, kommer ingenting positivt utav det allikevel.
                                      Eneste jeg har hørt om Skogvold, er at utviklingen hans skulle skjermes sist høst. Og akkurat det går ikke på Skogvold. Kan knapt husket ett eneste vondt ord om han.
                                      Sint og tverr på felt N

                                      Kommentar

                                      • Zindrinho
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2019
                                        • 530

                                        Opprinnelig skrevet av bjarmann

                                        Tror ikke så mange av de sitter og følger med på hva idioter som oss sitter og mener her inne altså
                                        Var vel snakk om at spellera hadde gått rett i kjellern etter nedrykket fordi de hadde vært inne her og lest all frustrasjonen som kom ut. Blei skikkelig overraska sjøl, trodde ikke ungdommen i dag tok til forum, men jeg veit ikke om KFL er på tiktok?

                                        Kommentar

                                        • Zindrinho
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2019
                                          • 530

                                          Opprinnelig skrevet av Børge

                                          Eneste jeg har hørt om Skogvold, er at utviklingen hans skulle skjermes sist høst. Og akkurat det går ikke på Skogvold. Kan knapt husket ett eneste vondt ord om han.
                                          Det var vel det klubben/Simon sa ja, men jeg kan huske en på forumet sa skogvold burde holde seg til fifa-spilling. Eneste eksempelet på at skogvold har fått dritt fra forumet jeg kan komme på, men det ble som sagt heftig nedstemt fra resten av oss.

                                          Kommentar

                                          Working...