Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sigurdsen
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 1820

    Har han ikke åremålsstilling? Hvor lenge er det igjen av kontrakten i så fall?

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2360

      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
      Har han ikke åremålsstilling? Hvor lenge er det igjen av kontrakten i så fall?
      Synes intervjuer hadde satt seg godt inn i situasjonen og kom med gode spørsmål. Simon svarer som vanlig god for seg. En politikerspire? Håper han ikke er like kjølig på bakrommet som han virker på TV. Da kan han umulig forstå situasjonen klubben er i.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4071

        Henter denne over fra kamptråden etter Godset-fadesen, da jeg synes dette mer og mer handler om mannen med ansvaret for elendigheten!

        Opprinnelig skrevet av fredpet76
        Ja, dette er blitt sagt flere ganger. Mye av årsaken skyldes også KP, som kommer etter sesongen.
        Når det gjelder denne hypen rundt KP, tipper jeg det blir en ny fadese fra klubben og Mesfin. Kanskje vi klarer å få til et salg som er hyggelig, men hvis han er bare halvparten så fantastisk som alle (i klubben!) snakker om, blir han antageligvis solgt før sommeren -25. Kanskje til og med før han får spilt en eneste obligatorisk kamp for oss. Og hva om han blir sparket ned? Vi må få inn noen som leder for sport som klarer å forstå at man må ha flere tanker i hodet samtidig. Og ikke bare satse alt på en hest!

        Elska þetta félag

        Kommentar

        • sigurdsen
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 1820

          Opprinnelig skrevet av sigurdsen
          Har han ikke åremålsstilling? Hvor lenge er det igjen av kontrakten i så fall?
          Kontrakt ut 2026…

          Kommentar

          • sigurdsen
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 1820

            Opprinnelig skrevet av sigurdsen
            Har han ikke åremålsstilling? Hvor lenge er det igjen av kontrakten i så fall?
            Kontrakt ut 2026..

            Kommentar

            • Henke25
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Jun 2018
              • 114

              Åremålsstilling gjelder vel kun styreformann.

              Kommentar

              • Holterkanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2009
                • 580

                Hvordan kan det være mulig med de treningsfasiliteter og ressurser vi har?
                ________________________
                TB

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2360

                  Bare å stålsette seg for det intetsigende og forutsigbare pjattet om hvordan man skal stå sammen og klare dette. Hvis han skjønner at vi er i skjiten igjen da??.
                  Utrolig å ha dette som heltidsjobb og ikke skjønne det mange så allerede etter fjorårets høstsesong - at vi allerede da var en potensiell dumpekandidat.

                  Hvem blir den neste sportssjef montro?

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2925

                    Opprinnelig skrevet av kunden

                    Hvem blir den neste sportssjef montro?
                    Blir vel Kippe da. I ekte fuglaånd. Kan kun ta folk innad i klubben må vite. Tror uansett Mesfin blir sittende. Er så hyggelig vettu
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • worthy
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Apr 2011
                      • 59

                      Hva var det jeg sa.

                      Kommentar

                      • AB40
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Aug 2015
                        • 59

                        Jeg er egentlig veldig fan av Mesfin, men kanskje jeg har latt meg sjarmere av typen han er. Fuglamann tvers gjennom så ikke noe å ta han på der.

                        Synes det kanskje er på tide med en oppfriskning i flere ledd og Sportsdirektørstillingen er en stillingen man nå kanskje må vurdere i større grad en tidligere.
                        De klubbene som driftes best har hatt en ganske klar rød tråd i hvordan de skal driftes, spillestil og spillerlogistikk. Nå hadde man liksom tatt et valg på spillestil da vi ansatte AG, men hvor var den planen før det? Da virket det mest basert på hva GB og PM mente.

                        For meg virker det som et innfall som kom og som egentlig burde vært krystallklart allerede da han tok over stillingen for en del år siden.

                        Nedrykket ble etterfulgt av gode prestasjoner og i stor grad kjøp også, men det som har skjedd etter GB sin avgang står til stryk. Sånn sett vil jeg si trenden har vært negativ i over 1 år.
                        Kanskje han ikke er det største problemet i klubben, men sånn som klubben fremstår nå så må alle vurderes.

                        Kommentar

                        • brune stakkeland
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2012
                          • 893

                          Mesfin har gjort en strålende jobb (sammen med styret) med å bygge fasiliteter og organisasjon til en toppklubb, men det kan hende at det trengs andre egenskaper for å bygge et topplag.

                          Det viktigste nå må være å redde sesongen, og så må det tas en seriøs og nådeløs evaluering internt etter sesongen. Om det ikke finnes en trenerkandidat som tikker av på alle boksene og som man virkelig har trua på for fremtiden så må det inn kun midlertidig løsning nå, for etter den evalueringa (som MÅ komme) så kan det hende at man har justert strategien eller at det plutselig er noen andre som skal utføre den.

                          Kommentar

                          • banan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2018
                            • 438

                            Han dolker i alle fall Asterhed kraftig i ryggen ved å selv lede laget på søndag. Han mener tydeligvis at han selv er bedre skikket enn Asterhed, og det synes jeg er veldig usannsynlig, frekt og forkastelig.

                            Kommentar

                            • Svart og gul
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2004
                              • 374

                              Oppmerksomhetssyk fyr.

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3372

                                Opprinnelig skrevet av banan
                                Han dolker i alle fall Asterhed kraftig i ryggen ved å selv lede laget på søndag. Han mener tydeligvis at han selv er bedre skikket enn Asterhed, og det synes jeg er veldig usannsynlig, frekt og forkastelig.
                                Fryktelig rart, hvorfor skal Mesfin i det hele tatt være på benken her? Kunne hvertfall kjørt Kippe og Ordinias. At RA ikke er vurdert kan jo være så enkelt at han selv ikke ønsker fokus på seg selv. Virka rimelig mør på Lerkendal.

                                Kommentar

                                • Henke25
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Jun 2018
                                  • 114

                                  Mesfin står i stormen. Det synes jeg er sterkt. Får vi et resultat på søndag ser jeg lyst på det. Valget av Nielsen sender et tydelig signal til spillergruppa. Her må man blø for drakta.

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4071

                                    Opprinnelig skrevet av banan
                                    Han dolker i alle fall Asterhed kraftig i ryggen ved å selv lede laget på søndag. Han mener tydeligvis at han selv er bedre skikket enn Asterhed, og det synes jeg er veldig usannsynlig, frekt og forkastelig.
                                    Det kan man gjerne mene. Men alle som har sett Asterhed i det siste, og aller tydeligst etter kampen mot rbk, ser jo at han pt er en fortvilet, forvirret og vettskremt mann! Det er mulig det er reelt at han skal være assistent videre, men akkurat nå tror jeg han bare trenger hvile!
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9453

                                      Opprinnelig skrevet av LS89

                                      Fryktelig rart, hvorfor skal Mesfin i det hele tatt være på benken her? Kunne hvertfall kjørt Kippe og Ordinias. At RA ikke er vurdert kan jo være så enkelt at han selv ikke ønsker fokus på seg selv. Virka rimelig mør på Lerkendal.
                                      Skulle bare kjørt Ordinas ffs.

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3198

                                        Hvordan i alle dager skal RA komme ut av dette med noen form for respekt og autoritet innad blant spillerne? Her sier jo Mesfin nesten rett ut at mannen er ubrukelig, og at hvem som helst kan lede laget bedre. Helt vanvittig, og det bare 3 uker etter at samme Mesfin hadde full tillit til RA!

                                        Kommentar

                                        • Holterkanari
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2009
                                          • 580

                                          Sett fra en annen side kan ydmykhet være en styrke iblandt det også. Kanskje mannen har den største selvinnsikt og innser fakta, samtidig kan han være faglig dyktig å ha masse å komme med i tilnærmelse til yngre spillere. Nå håper jeg vi står samlet. Stolt av hvordan supportergruppene tar denne ydmykende knekken, vi skal reise oss og jeg har fortsatt stor tillit til Simon
                                          ________________________
                                          TB

                                          Kommentar

                                          Working...