Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1252

    RA har selvsagt fått sparken mer eller mindre. Han bærer vel vann frem til desmber omtrent. Han og dansken hadde neppe fungert. SM lever vel i en verden der han tror at han er redningsmann igjen, eller kanskje han kan dobbeltfakturere over helgen.

    Kommentar

    • Lillelord
      Medlem
      Møteplager
      • Aug 2004
      • 79

      Opprinnelig skrevet av maxpayne
      RA har selvsagt fått sparken mer eller mindre. Han bærer vel vann frem til desmber omtrent. Han og dansken hadde neppe fungert. SM lever vel i en verden der han tror at han er redningsmann igjen, eller kanskje han kan dobbeltfakturere over helgen.
      Det er mye man kan stille spørsmål ved, men det er helt unødvendig å antyde at Mefsin gjør dette for en eller annen økonomisk gevinst for seg selv. Han er fast ansatt i særlig uavhengig stilling, fakturerer naturligvis ikke timer.

      Kommentar

      • Ranakanaris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 488

        Jaja.... jeg sa det for 4 år siden att Mefsin kunne sendes på Nav, søppel!!!! Fikk masse dritt sist jeg ville sende han på Nav.... så dere som fortsatt støtter Mefsin for bare ta følge med han til Nav..... han er ikke noe å samle på..... inkompetanse på høyde med diverse politikere....

        Kommentar

        • Ranakanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 488

          Jaja.... jeg sa det for 4 år siden att Mefsin kunne sendes på Nav, søppel!!!! Fikk masse dritt sist jeg ville sende han på Nav.... så dere som fortsatt støtter Mefsin for bare ta følge med han til Nav..... han er ikke noe å samle på..... det gjelder mange av de ansatte i LSK inkl styret..... inkompetanse på høyde med diverse politikere over hele linja....

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4553

            Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
            Jaja.... jeg sa det for 4 år siden att Mefsin kunne sendes på Nav, søppel!!!! Fikk masse dritt sist jeg ville sende han på Nav.... så dere som fortsatt støtter Mefsin for bare ta følge med han til Nav..... han er ikke noe å samle på..... det gjelder mange av de ansatte i LSK inkl styret..... inkompetanse på høyde med diverse politikere over hele linja....
            Okay, gratulerer, I guess? Kommer aldri til å forstå denne higenen etter å komme med «hva var det jeg sa» når klubben gjør det dårlig.

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2151

              Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
              Jaja.... jeg sa det for 4 år siden att Mefsin kunne sendes på Nav, søppel!!!! Fikk masse dritt sist jeg ville sende han på Nav.... så dere som fortsatt støtter Mefsin for bare ta følge med han til Nav..... han er ikke noe å samle på..... det gjelder mange av de ansatte i LSK inkl styret..... inkompetanse på høyde med diverse politikere over hele linja....
              Vil ikke være like hard da.
              Vi må idag ikke glemme alt det bra han har gjort tidligere.
              Pr d.d så er vi tydeligvis aldri vært økonomisk ‘trygge’ som nå. Vi har en av de aller beste fasilitetene i ES.
              Iallefall sett ut fra bane og trenings anlegg .
              Samt vi har en utviklings arena med skole/støtte apparat etc som er en helt annen verden enn før.
              Men samme hva angående Mesfin , hvor mye han har bidratt på dette , samt han er en likanes kar og gult hjerte større enn de fleste . Kan det nok være at vi trenger en ny sport sjef , med nye impulser nå ?

              Kommentar

              • Ranakanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 488

                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                Okay, gratulerer, I guess? Kommer aldri til å forstå denne higenen etter å komme med «hva var det jeg sa» når klubben gjør det dårlig.
                Når var det sist LSK gjorde det bra?? Selv når vi surfa igjennom OBOS og overlevde året etter opprykk, så mener jeg fortsatt Mesfin er ræva selv når vi surfa igjennom OBOS.

                Kommentar

                • Svart og gul
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 374

                  Forventer en skikkelig opprydding etter sesongen, og at Mesfin er én av dem som forlater skuta.

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1252

                    SM fungerte godt sammen med Bakke/Myhre fordi der hadde han to sparringspartnere som kjenner norsk fotball og spilermarkedet her meget godt. Når han fungerer som enehersker på Åråsen så har det vært fullstendig krise. Som f.eks ansettelsen av Jørgen Lennarsson og AG som toppen på kransekaka. Jeg tror også David Nielsen er ett shot in the dark, men jeg håper i alle fall at vi klamrer oss fast fordi en retur til obos vil være meget utfordrende for klubben.

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4553

                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      SM fungerte godt sammen med Bakke/Myhre fordi der hadde han to sparringspartnere som kjenner norsk fotball og spilermarkedet her meget godt. Når han fungerer som enehersker på Åråsen så har det vært fullstendig krise. Som f.eks ansettelsen av Jørgen Lennarsson og AG som toppen på kransekaka. Jeg tror også David Nielsen er ett shot in the dark, men jeg håper i alle fall at vi klamrer oss fast fordi en retur til obos vil være meget utfordrende for klubben.
                      Jeg er fortsatt uenig i at ansettelsen av AG var en tabbe. Før AG gikk, tok vi 19 poeng på 14 kamper. Nå har vi tatt 1 poeng på 6. snittet til AG tilsa 40 poeng og en plassering midt på tabellen. Det ville jeg levd fint med i år. At United skulle komme på banen, var ikke noe Mesfin hverken kunne forutse eller lastes for, ei heller at Georgson var så keen på å simpe for Ten Haag. Egentlig enormt skuffet over Georgson. Er ikke så jævla gjevt å være én av mange i United. Mannen bør være persona non grata på Åråsen. Har sluppet altfor billig unna. Man dumper ikke bare Lillestrøm Sportsklubb uten å få høre det.

                      Kommentar

                      • maxpayne
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 1252

                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                        Jeg er fortsatt uenig i at ansettelsen av AG var en tabbe. Før AG gikk, tok vi 19 poeng på 14 kamper. Nå har vi tatt 1 poeng på 6. snittet til AG tilsa 40 poeng og en plassering midt på tabellen. Det ville jeg levd fint med i år. At United skulle komme på banen, var ikke noe Mesfin hverken kunne forutse eller lastes for, ei heller at Georgson var så keen på å simpe for Ten Haag. Egentlig enormt skuffet over Georgson. Er ikke så jævla gjevt å være én av mange i United. Mannen bør være persona non grata på Åråsen. Har sluppet altfor billig unna. Man dumper ikke bare Lillestrøm Sportsklubb uten å få høre det.
                        Det blir bare spekulasjoner men jeg tror at det samme kun skjedd med AG. Uansett historie. Nå gjelder det å redde stumpene.

                        Kommentar

                        • Svart og gul
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2004
                          • 374

                          Opprinnelig skrevet av maxpayne

                          Det blir bare spekulasjoner men jeg tror at det samme kun skjedd med AG. Uansett historie. Nå gjelder det å redde stumpene.
                          Samme her. Dessuten har det irritert meg hvor tafatte svenskene har vært på sidelinja. Nå gikk det ikke veien i dag heller, men Ordinas hadde i hvert fall et bra engasjement. Merket meg at han irriterte seg over spillernes valg flere ganger.

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9453

                            Mesfin må få tak i målskårere. Kjøp eller lån.

                            Eller så kan han finne på noe anna å drive med.

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2925

                              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                              Jeg er fortsatt uenig i at ansettelsen av AG var en tabbe. Før AG gikk, tok vi 19 poeng på 14 kamper. Nå har vi tatt 1 poeng på 6. snittet til AG tilsa 40 poeng og en plassering midt på tabellen
                              Er du virkelig så redd for å innrømme at du tok feil med AG at du selv ikke nå kan se at ansettelsen var en tabbe? Dette som skjer nå er jo på grunn av han! Ansettelsen har rasert klubben totalt. Vil hevde det er tidenes største tabbe i klubben. Større enn Pellerud. Større enn Lennartsson. Sistnevnte tok jo over en klubb som var fullstendig skakkjørt fra før. Georgson tok over en hekt annen klubb. En klubb som nå er ødelagt for lang tid fremover er jeg redd
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4380

                                Opprinnelig skrevet av knut
                                Mesfin må få tak i målskårere. Kjøp eller lån.

                                Eller så kan han finne på noe anna å drive med.
                                Utvilsomt. Men denne mannen har forsåvidt hentet en spiss allerede. Så jeg er ikke veldig optimistisk når Ali fra Västerås, av alle spisser i verden, var det han klarte å lande sist.
                                ..................

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9453

                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern

                                  Utvilsomt. Men denne mannen har forsåvidt hentet en spiss allerede. Så jeg er ikke veldig optimistisk når Ali fra Västerås, av alle spisser i verden, var det han klarte å lande sist.
                                  Ja, vi har vel en deal der som LSK kommer best ut av økonomisk. Er liksom bare sånne ting vi hører fra Åråsen.

                                  At det ikke er kasta penger etter målskårer fordi man skal beskytte TLO og Skogvold i FFK er en faens skandale. Den vurderinga kjører oss rett ned i OBOS. Vi skårer ikke mål, så andre lag trenger bare skåre 1 og la oss ha ballen for å slå oss.

                                  Kommentar

                                  • Henke25
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Jun 2018
                                    • 114

                                    Farbror Manchester var en katastrofe fra han vandret inn porten på Åråsen.

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4553

                                      Opprinnelig skrevet av bjarmann

                                      Er du virkelig så redd for å innrømme at du tok feil med AG at du selv ikke nå kan se at ansettelsen var en tabbe? Dette som skjer nå er jo på grunn av han! Ansettelsen har rasert klubben totalt. Vil hevde det er tidenes største tabbe i klubben. Større enn Pellerud. Større enn Lennartsson. Sistnevnte tok jo over en klubb som var fullstendig skakkjørt fra før. Georgson tok over en hekt annen klubb. En klubb som nå er ødelagt for lang tid fremover er jeg redd
                                      Handler hverken om stolthet eller frykt for å innrømme feil. Tror man virkelig at man ville kollapsa så enormt som dette dersom AG hadde blitt? Aldri i verden, mener nå jeg. Som MaxPayne sier blir det bare spekulasjoner, men det var ingenting som skulle tilsi 1 poeng på 6 kamper da AG gikk. Avgangen hans gjorde derimot et litt variabelt fundament til en åpen avgrunn. Enormt flaut å følge klubben i disse dager.

                                      Dette er min oppriktige mening – så er det selvsagt både lov og fullt forståelig at folk er uenig.

                                      Kommentar

                                      • worthy
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Apr 2011
                                        • 59

                                        Nå håper jeg vi er ferdig med han, for en klovn.

                                        Kommentar

                                        • Lillelord
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Aug 2004
                                          • 79

                                          Jeg tar opp diskusjonen med salgssummen vi oppnår for spillerne våre igjen, når jeg ser at Edmund Baidoo blir solgt av Sogndal for 40 mnok +12mnok til RB Salzburg. Gutten er riktignok 18 måneder yngre enn Skogvold, men Skogvold hadde altså 7 mål på 9 kamper for start i fjor sommer, mens Baidoo har 7 mål på 19 kamper nå. Baidoo selges altså for ca. 7 ganger så mye. At det ikke er mulig å få mer for Skogvold synes jeg er merkelig, og vi kan da ikke ha hatt bråhast med å selge heller at vi godtok det første og beste budet. Er vel nok av klubber både i Europa som er desperate etter å få inn spisser før transfervinduet stenger?

                                          Kommentar

                                          Working...