Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4380

    Jobbes med spiss? Det gjorde vi visst når vi henta Ali og. Trolig den verste signeringen i historien. At de samme folka skal finne en ny spiss er uvirkelig. Burde vært kasta på dør for lengst.
    ..................

    Kommentar

    • Lskgutt83
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Nov 2010
      • 10

      Spiss klarer de ikke å hente nå. Blir å fortsette med de vi har. Tross alt beste spissen i eliteserien når han er på sitt beste, selv om han ikke det er nå for tiden..

      Kommentar

      • Svart og gul
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 374

        Opprinnelig skrevet av _Jonern
        Jobbes med spiss? Det gjorde vi visst når vi henta Ali og. Trolig den verste signeringen i historien. At de samme folka skal finne en ny spiss er uvirkelig. Burde vært kasta på dør for lengst.
        Ganske sikker på at nestemann inn er under to meter og litt kvikkere i steget

        Kommentar

        • Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 732

          Opprinnelig skrevet av Svart og gul

          Ganske sikker på at nestemann inn er under to meter og litt kvikkere i steget
          Navn? Henter vi Skogvold tilbake for 10 mill kanskje.

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4553

            Opprinnelig skrevet av Pad

            Navn? Henter vi Skogvold tilbake for 10 mill kanskje.
            Er vel han derre nigerianeren borte i Armenia igjen da… Et sikkert kort

            Kommentar

            • Svart og gul
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 374

              Opprinnelig skrevet av Pad

              Navn? Henter vi Skogvold tilbake for 10 mill kanskje.
              Har ikke noe navn. Jobber sikkert med flere alternativer, men er i hvert fall noen dansker som er aktuelle.

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4380

                En benkesliter fra Hobro i dansk 1.divisjon er vel det de klarer å trylle frem. Bare å legge ned klubben.
                ..................

                Kommentar

                • hekk
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Mar 2019
                  • 245

                  Når man ser hvordan ting har gått etter at Geir Bakke stakk kan man nesten begynne å lure på om det var han som egentlig styrte skuta. Bydelsklubben har jo samtidig gått fra å være et makkverk av en klubb til noe som kan ligne på en veldrevet klubb. Kanskje noe burde se seg selv i speilet og vudrere muligheten for at det ikke bare var pengene som var grunnen til at han stakk, for ting er åpenbart ikke som det skal være i Sportsklubben.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9453

                    Opprinnelig skrevet av G-Man

                    Middelmådig minus så langt. På FFKs supporterforum er de lite imponert for å si det mildt, konsensus er at Henrik Kjelsrud er bedre, og de er forbannet over tanken på att Skogvold skal starte fremfor han. Nå skal det riktig nok sies at summen de betalte for Skogvold er veldig høy i FFK-sammenheng, og at forventningene kanskje var litt urealistiske, spesielt med tanke på Skogvolds manglende målproduksjon
                    Vi diskuterer Skogvold i Mesfintråden siden sånn er det!

                    Basert på vglive hadde han en sjanse han ikke fikk noe ut av etter 3.min og ble bytta ut i 77.min. Det er alle gangene han ble nevnt.

                    Mot Odd altså, som er like rævva som oss.

                    Bra salg Mesfin!

                    Kommentar

                    • Zindrinho
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2019
                      • 530

                      "Den svenske venstrebacken Mohanad Jeahze (27) har signert kontrakt med LSK ut sesongen.

                      Men hans siste klubb var i Major League Soccer (MLS) hvor han spilte for D.C. United. Dit dro han i starten av 2023.

                      Han spilte seks seriekamper for D.C. United på halvannet år. I fem av dem var han på banen fra avspark.
                      – Jeg startet noen kamper etter at jeg kom dit i 2023, men så kom det ny trener.

                      – Siden Kristoffer Tønnessen er ute med skade som potensielt kan være langvarig og vi kun har Frederik Elkær tilgjengelig i den posisjonen, er det viktig at vi har dekning ut sesongen.
                      Også er det en økonomi rundt det som gjør at vi velger å signere ham ut året. Da sikrer vi dekning og konkurranse i den posisjonen."

                      Så har vi handla backup til Elkær, har spilt 1 minutt siden april 2023. Hva kan vi egentlig forvente av ham i kamp? Eller er det bare for å ha en mann så man kan spille 11 mot 11 på trening?

                      Kommentar

                      • niko
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2008
                        • 536

                        I siste Pyro og pivo er sjefsspeideren i AIK og han overgangs-journalisten i Nettavisen gjester, og det snakkes om overganger, priser osv. Synes det var vel verdt en time.

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3434

                          Mesfin har fått mye kritikk denne sesongen, mesteparten er høyst berettiget. Vil likevel gi han cred for signeringene de siste dagene. Diop og Petersen fremstår som gode, og etter å ha lest litt mer om Jehaze så er jeg nøktern optimist. Jeg skulle nok heller sett at vi hentet mer klare forsterkninger som vi var trygge ville gå rett inn og forsterke laget, men Krygårds oppvisning på Ekeberg viste at det er utfordrende.

                          Nå har i det minste klubben tatt grep, og så får vi se om laget evner å redde sesongen.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4380

                            Hvor gode disse signeringene er vil tiden vise men faktum er at alle disse 3 har spilt svært lite fotball dette året, noe som gjør at jeg er skeptisk til om disse vil gå inn og heve 11'ren umiddelbart, som vi tross alt har et sterkt behov for. At vi må stå med begge beina i gjørma og vente til siste liten før vi gjør noe viser igjen hvor grenseløst naiv denne klubben er. Tar med glede feil, men frykter det er for sent og at heller ikke dette er kvalitet nok til å få oss opp av dritten.
                            ..................

                            Kommentar

                            • Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2558

                              Opprinnelig skrevet av MortenA
                              Krygårds oppvisning på Ekeberg viste at det er utfordrende.
                              Krygård gikk vel fra å være en av banens beste på Åråsen siste kamp, til en av de dårligste på Ekeberg. Tror ikke man skal si at det Krygård viste på Ekeberg er det nivået han jevnt over står for - det føler jeg er skivebom.
                              Sint og tverr på felt N

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3198

                                Det har jo vært utfordringen til LSK de siste årene. Potensielt meget gode spillere kommer inn, imponerer i en kamp eller to, og går så over til å bli ganske ordinære. Det kan handle om mange ting, men jeg mistenker jo at LSK har blitt en klubb som er litt for hyggelig, litt for familiær, hvor det er akseptabelt å levere på det jevne, og hvor dårlige prestasjoner i altfor liten grad "belønnes" med benk eller tribune. Når vi rykket opp var vi sultne, hvor er den sulten i dag?

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4553

                                  Opprinnelig skrevet av Børge

                                  Krygård gikk vel fra å være en av banens beste på Åråsen siste kamp, til en av de dårligste på Ekeberg. Tror ikke man skal si at det Krygård viste på Ekeberg er det nivået han jevnt over står for - det føler jeg er skivebom.
                                  Et mysterium den "prestasjonen" til Krygård på Ekeberg. G-man bruker ordet "ordinær", riktignok på et mer generelt grunnlag, men fredagen var langt unna noe som lignet ordinært for Kevin. Fyren må ha vært småsjuk eller noe, for det var virkelig helt absurd å følge med på. Satser på at softis-mannen er voldsomt revansjesugne og slår tilbake allerede mot RBK. Vi vet jo at han kan...

                                  Kommentar

                                  • Svart og gul
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2004
                                    • 374

                                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                    Et mysterium den "prestasjonen" til Krygård på Ekeberg. G-man bruker ordet "ordinær", riktignok på et mer generelt grunnlag, men fredagen var langt unna noe som lignet ordinært for Kevin. Fyren må ha vært småsjuk eller noe, for det var virkelig helt absurd å følge med på. Satser på at softis-mannen er voldsomt revansjesugne og slår tilbake allerede mot RBK. Vi vet jo at han kan...
                                    Sves sier i Dødball at det lå noe bak prestasjonen. Svakt av Nielsen og trenerteamet å la Krygård starte om han var såpass pjusk.

                                    Kommentar

                                    • TheFugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 374

                                      Opprinnelig skrevet av Svart og gul

                                      Sves sier i Dødball at det lå noe bak prestasjonen. Svakt av Nielsen og trenerteamet å la Krygård starte om han var såpass pjusk.
                                      Krygård er milevis bedre enn det han viste .

                                      Angående Nielsen ble det i podcasten også sagt at han ikke ville indra fridagen til spillerene etter Tromsø tapet, fordi han ville ikke ville sende et SIGNAL til spillerne om at han var STRESSA? Hva i h er det for no? Det er jo faen meg meninga at du skal være stressa i denne situasjonen David!! Og spillerene er da ikke småbarn som ikke skjønner noenting. Slik signal tull tror jeg ikke har noe for seg i denne situasjonen. Å inndra en fridag må da være innafor om en faktisk tror det har noe for seg?

                                      Jeg håper'n er mer tydelig og ærlig på feltet enn det jeg har sett/hørt så langt as. Det tror jeg han er også, der er bare at det ikke vises veldig godt for meg som supporter.
                                      Last edited by TheFugl; 03.09.2024, 11:32. Begrunnelse: Skrivefeil

                                      Kommentar

                                      • kanarisuper
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2019
                                        • 627

                                        Opprinnelig skrevet av TheFugl

                                        Krygård er milevis bedre enn det han viste .

                                        Angående Nielsen ble det i podcasten også sagt at han ikke ville indra fridagen til spillerene etter Tromsø tapet, fordi han ville ikke ville sende et SIGNAL til spillerne om at han var STRESSA? Hva i h er det for no? Det er jo faen meg meninga at du skal være stressa i denne situasjonen David!! Og spillerene er da ikke småbarn som ikke skjønner noenting. Slik signal tull tror jeg ikke har noe for seg i denne situasjonen. Å inndra en fridag må da være innafor om en faktisk tror det har noe for seg?

                                        Jeg håper'n er mer tydelig og ærlig på feltet enn det jeg har sett/hørt så langt as. Det tror jeg han er også, der er bare at det ikke vises veldig godt for meg som supporter.
                                        Ja husker godt Uwe tvinger de til å ta straffer etter 16 mai tap en gang. Uwe vi skulle hatt tilbake.

                                        Kommentar

                                        • TheFugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2006
                                          • 374

                                          Opprinnelig skrevet av kanarisuper

                                          Ja husker godt Uwe tvinger de til å ta straffer etter 16 mai tap en gang. Uwe vi skulle hatt tilbake.
                                          Trenger nødvendigvis ikke bli helt Uwe da , dog skulle gjerne hatt en klone.

                                          Kommentar

                                          Working...