Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin
Collapse
X
-
Den andre tingen som jeg mener er helt basic av hva man kan forvente av en leder er at vedkommende sørger for at planene blir satt til live og etterfulgt. For min del klarer jeg ikke å se noen rød tråd mellom de uttalte sportslige planene og hva klubben gjør i praksis. En leder som bare lager planer men ikke greier å få teamet til å følge visjonene hans er ikke akkurat noe særlig tillitsvekkende.
Når det er sagt; det kan være andre grunner til at planene ikke blir fulgt. Synes Mefsin både er og kommer til å bli en utrolig bra ressurs for klubben i lang tid fremover, men for en som ser klubben utenfra kan det virke som han fikk jobben som sportslig leder litt for tidlig.Kommentar
-
👍 2
Kommentar
-
Nå er det såvidt jeg har hørt dama til Bjørn som har vært tunga på vektskåla (krevde å bo i Lillestrøm) og Bjørns kjærlighet til LSK og ikke Mesfin som har vært avgjørende her. At han skal slippe unna med den elendige jobben han har gjort pga dette det holder ikke. Når det er sagt så er det helt sjukt å tenke på at Bjørn er tilbakeI år så tar vi alt👍 4Kommentar
-
Nå er det såvidt jeg har hørt dama til Bjørn som har vært tunga på vektskåla (krevde å bo i Lillestrøm) og Bjørns kjærlighet til LSK og ikke Mesfin som har vært avgjørende her. At han skal slippe unna med den elendige jobben han har gjort pga dette det holder ikke. Når det er sagt så er det helt sjukt å tenke på at Bjørn er tilbake
👍 2Kommentar
-
For øvrig kan vi gi en liten takk til den forrige sportssjefen for at Björn kom til oss i utgangspunktet, og dermed er interessert i å komme tilbake nå.👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Begynner ikke enkelte av dere å ta denne mobbekampanjen mot Mesfin vel langt nå? Han er vel ikke feilfri, men at han har skaffet de spillerne trenerne til enhver tid har ønsket seg er en dårlig begrunnelse for den hetsen dere holder på med.👍 2Kommentar
-
Å gi uttrykk for det på et debattforum må være lov. At det er fokus på dette er viktig for klubbens eksistens. Det er bedre at vi retter opp i noe som ikke funker i dag enn i morgen.👍 3Kommentar
-
Nå må folk slutte å kalle alt hets og mobbing bare man er kritisk til noen. Han er sportsdirektør for en klubb som ligger midt på tabellen i OBOS. En klubb som hadde vært i eliten siden 75. Hvor legger man lista da, om man ikke kan si at jobben han har gjort er rævva? Han er sikkert en hyggelig fyr men det driter jeg også i om han er. Det er jobben hans jeg kritiserer ikke personen bak.I år så tar vi alt👍 5Kommentar
-
Om man er fornøyd med den jobben Mesfin har gjort eller ikke, avhenger vel av hvordan man definerer roller. Mesfin har vel så vidt jeg vet i stor grad hentet spillere eller spillertyper trenerne har ønsket seg, innenfor de (trange) økonomiske rammene han har til rådighet. Her mener jeg at Mesfin har gjort en god jobb. At så så godt som samtlige spillere har blitt dårligere etter å ha kommet til LSK er det vanskelig å klandre Mesfin for.
Ingen er fornøyd med hvor vi ligger eller hvordan vi presterer, men jeg plasserer hovedansvaret for det andre steder.
👍 5Kommentar
-
Ingen fredes, heller ikke Mesfin. Og ja, de 3 siste trenerne har vært elendige. Og nei, Mesfin har ikke tvunget på noen av dem de spillerne han har hentet.👍 1Kommentar
-
Helt ærlig, hva skal vi med en sportsdirektør hvis den eneste jobben hans er å skaffe de spillerne den til enhver tid sittende trener ønsker seg? For meg skulle jeg ønske vi hadde en sportsdirektør av type som staket ut en sportslig plan og hentet de trenerne og spillerne som passet planen. Og som ikke var redd for å konfrontere evt. trenere som ikke følger planen.
Slik det fremstor nå så henter vi trenere basert på tidligere meritter og spillestil bestemmes av treneren selv. For meg fremstår det helt utrolig merkelig at sportsdirektøren ikke kalte treneren inn på teppe da han byttet til 433 fordi han mente nåværende spillermateriale passet best til dette (wtf).👍 1Kommentar
-
Helt ærlig, hva skal vi med en sportsdirektør hvis den eneste jobben hans er å skaffe de spillerne den til enhver tid sittende trener ønsker seg? For meg skulle jeg ønske vi hadde en sportsdirektør av type som staket ut en sportslig plan og hentet de trenerne og spillerne som passet planen. Og som ikke var redd for å konfrontere evt. trenere som ikke følger planen.
Slik det fremstor nå så henter vi trenere basert på tidligere meritter og spillestil bestemmes av treneren selv. For meg fremstår det helt utrolig merkelig at sportsdirektøren ikke kalte treneren inn på teppe da han byttet til 433 fordi han mente nåværende spillermateriale passet best til dette (wtf).Kommentar
-
Mesfin har sluppet sjokkerende billig unna. Noen som husker hvor mye tyn Fjøra og Bjarmann fikk, selv da vi faktisk hadde relativt gode lag? Skulle gjerne sett raseriet her om LSK hadde rykket ned på Fjørtoft sin vakt, og han i tillegg valgte å ikke trekke seg fra jobben.Last edited by stian84; 16.08.2020, 20:43.👍 2Kommentar
Kommentar