Simon er hverken geni eller idiot. Noe er veldig bra (som f.eks Larsson) og noe er skivebom (Sam Rodgers er vel den verste). Og i sommer er det eksamen...
Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin
Collapse
X
-
Tja, om Larsson er veldig bra vil jeg avvente litt med å felle en dom over. Skal vi snakke om aldrende svensker, så er heller Pettersson mannen å dra fram. Der snakker vi kulthelt som jeg gjerne hadde sett at vi forlenget med.👍 4Kommentar
-
Godt det fortsatt finnes noen optimister blant oss! Jeg frykter at han/de har klart å ødelegge klubben for lang, lang tid fremover. Vi hadde alle tiders mulighet til virkelig å komme oss et skritt nærmere de beste i Norge nå, men det har han/de uten tvil ødelagt. Blir kanskje litt i overkant spennende å se hvor langt ned i systemet de siste åras tjenesteforsømmelse vil føre klubben.
Når det gjelder Mesfins rolle i kaoset, så er det tydelig at det må komme flere spillere i sommervinduet. De fleste av oss har vært tydelige på at midtbanen må forsterkes, og i så måte er signeringen av Karlsbakk velkommen. Han beskrives som en spiller med stor løpskapasitet. Det jeg håper er at han også har god fart. Både Ibrahimaj og Åsen løper mye, men det går dessverre altfor sakte. Forhåpentligvis har Karlsbakk høyere toppfart og evne til å dekke rom.
At Wenderson til slutt valgte å bli i Allsvenskan tror jeg var en skuffelse for klubben som virker å ha lagt mye energi i å få til den overgangen, og han virker som en spiller vi kunne hatt god bruk for. Jeg er fortsatt tydelig på at vi trenger enda en indreløper og en spiss som kan utfordre/komplimentere Lehne. Hvorvidt klubben er enig gjenstår å se.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
-
👍 1Kommentar
-
👍 4Kommentar
-
Var motstanderene vil gjerne ha teknologi med offside og mållinjer. Resultatet ville blitt helt det samme som i går. Er det offside så er det offside, samme om det er 1 mm. Enkelt og greit. Straffen er også helt korrekt. Står dommeren nærme spillere midt på banen og ser samme handsen så ville vile det blitt blåst med en gang.Kommentar
-
Lurer på hvor mange prosent vi får av Colin Röslers overgang til Malmø etter at vi ga ham bort til Mjällby. En spiller med så stort potensial burde tilsi et svært høyt tall. Alt annet nok en ripe i lakken til Mesfin.Kommentar
-
Siden han ble frigitt fra kontrakten sin med oss får vi hele 0 % fra den overgangen.😡 1Kommentar
-
Kudos for å hente Svenningsen, dog. Der tror jeg vi har gjort et varp!👍 5Kommentar
-
Helt utilgivelig å bare gi bort en ung midtstopper med masse u-landskamper for Norge. Er så ufattelig svakt. Men som vanlig med Mesfin så skal alltid spillere pleases . Skal være så forbanna ålreite hele tiden. Salget av Ogbu og Kaan fikk vi altfor lite ut av. Slipper de ved omtrent første mulighet og er ikke tøff nok i forhandlingene. Samme med Skaarud, det største egenproduserte talentet vårt på sikkert 30-40 år. 15 mill for en klubb som Ajax er ingenting. Vil de virkelig ha Daniel Skaarud så burde vi krevd 25 minst med en totalpakke på 30. Take it or leave it. Irriterende at absolutt alle andre klubber klarer å tyne mer penger for spillerne sine enn det vi gjør. Spillere har faktisk en kontrakt å forholde seg til og det er vi som skal bestemme om det blir salg eller ikke...................👍 4Kommentar
-
At Jim Solbakken er misfornøyd, trolig snytt, siden penger er det viktigste i livet hans, gjør nesten bot for Mesfins udugelighet i denne saken. Nesten.👍 4Kommentar
-
Helt utilgivelig å bare gi bort en ung midtstopper med masse u-landskamper for Norge. Er så ufattelig svakt. Men som vanlig med Mesfin så skal alltid spillere pleases . Skal være så forbanna ålreite hele tiden. Salget av Ogbu og Kaan fikk vi altfor lite ut av. Slipper de ved omtrent første mulighet og er ikke tøff nok i forhandlingene. Samme med Skaarud, det største egenproduserte talentet vårt på sikkert 30-40 år. 15 mill for en klubb som Ajax er ingenting. Vil de virkelig ha Daniel Skaarud så burde vi krevd 25 minst med en totalpakke på 30. Take it or leave it. Irriterende at absolutt alle andre klubber klarer å tyne mer penger for spillerne sine enn det vi gjør. Spillere har faktisk en kontrakt å forholde seg til og det er vi som skal bestemme om det blir salg eller ikke.I år så tar vi alt👎 3Kommentar
-
Utrolig at Mesfin slipper så billig unna. Klart Bakke torpederte den langsiktige planen i fjor sommer, men faktum er uansett at vi har gått fra tabelltopp og tidenes momentum våren 2022 til nedrykksstrid i 2024. Det er faen så bittert og vitner om dårlig klubbdrift. Bare se på overgangshistorikken vår med spillere inn og ut i hytt og vær.👍 4Kommentar
-
-
Kommentar