Helt ærlig folkens!!!! Er det fortsatt noen av dere som er villig til å forsvare Mefsin som Sportsdirektør??? Er det noen som fortsatt med hånda på LSK-hjertet mener att han gjør en bra jobb for klubben vår???
Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin
Collapse
X
-
-
Du er sterk på å komme inn her og blåse ut litt fra tid til annen. Det finnes flere gode og gjennomtenkte innlegg her i tråden som evner å se både det gode og det dårlige Simon har gjort i løpet av sin tid som sportsdirektør, senest på forrige side.👍 4Kommentar
-
Jeg spør ett seriøst spørsmål!! Med dagens melding om ny trener som heter fagermo, tredje trener for året, mener du att han gjør bra jobb for LSK pr dags dato??Kommentar
-
Så håper jeg, som de fleste andre, at det vil gjøres en grundig evaluering etter sesongen.👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
😂 2Kommentar
-
Undrer det samme. Står på Lsk.no at både Kokkim og Fagermo skal være tilgjengelige for intervjuer på onsdag. Står ingenting om Mesfin. Hadde vært litt rart om han ikke var der. Har styret gått imot Mesfin?Kommentar
-
Føler han på mange måter enten signerer sin egen oppsigelse eller blir oppsagt når man kaster treneren han ansatte for noen uker siden.👍 5Kommentar
-
Ellers var det en åpenbar feilvurdering å ansette David Nielsen. Det som er det sykeste er at man går med på en løsning der han skal ha en annen stilling i et annet land i tillegg, og ikke være 100% tilstede i en kritisk situasjon for klubben. Helt på trynet. Det klubben skal ha kred for er at man faktisk drar i nødbremsen og gjør grep når det må gjøres grep. Vi hadde tatt 0 poeng resten av sesongen med DN. Nå er det hvertfall mulig vi får den boosten et trenerbytte kan gi. Et forbanna sirkus, men hvertfall riktig å gjøre...................👍 10Kommentar
-
Hvem som helst kunne fortalt at det ikke ville funka. Akkurat som hvem som helst kunne se at midtbanen vår var for treig og immobil før sesongen (unntatt trener og sportssjef)
Det står veldig mellom linjene, eller rettere sagt på kryss og tvers over linjene i tv2s sak med Yaw og Mathisen at det vil bli store forandringer i lsk etter sesongen, ikke bare på spiller og trenersiden. Kokkim er styreleder, Mesfin er sportssjef, treneransettelser er en sportssjefs oppgave så det virker kjemperart at Kokkim tar media denna gangen framfor Simon.👍 4Kommentar
-
Når vi legger alt som har skjedd dette året sammen med ryktene om samarbeidsproblemer mellom Kokkim og Mesfin, er det vel en del signaler nå som kan tyde på at Mesfins tid i klubben nærmer seg slutten.Elska þetta félagKommentar
-
Opprykk på Espen Olsen da eller? Er vel ikke akkurat flust av gode sportssjefer å ta av, mange som går på rundgang med mindre det er en tidligere klubbhelt som i Godset f.eks.Kommentar
-
Hvis det derimot er Mesfin som har vært så "uheldig" og gjort så mange bommerter som det kan se ut som utenfra, og Kokkim er "uskyldig", skal vi eventuelt være glade for at sistnevnte setter foten ned og finner en annen sportssjef! I så fall må vi bare sette vår lit til at han også har en klar ide om hva slags person og kanskje til og med hvem som kan og vil gjøre jobben!
Jeg håper virkelig vi etter sesongen får høre mer av sannheten om alt som har skjedd bak lukkede dører i klubben. Hvis de som skal bestemme på årsmøtet får det, tror jeg det vil være avgjørende for hvem i dagens regime som eventuelt blir med videre.
Følg med i neste ukes episode!Elska þetta félagKommentar
-
Men sportsdirektørstillingen skal han strippes for. Det er salg&kjøp på totalt måfå. En blåkopi av Fjøra perioden - dyrt og skadeskutt!
Og når man først driver og rydder opp. Denne Atta connection. Er dette et blylodd rundt beinet? Virker som alt vi får inn går via den veien (mulig jeg er helt på Vigernesjordet her).
Andre klubber klarer å finne elativt gode ballspillere med grei hurtighet i beina for mindre kronasjer enn det vi øser ut med. Selger Atta oss skrap som ingen andre vil ha?
Feks hvorfor er han så keen å selge oss KP og ikke til andre klubber som har enda mere ståler og større videresalgspotensiale. Noe skurrer.
Kommentar
-
Han er flink med det utenomsportslige. Ordna styre&stell så mulig det er andre oppgaver i klubbem han kan få.
Men sportsdirektørstillingen skal han strippes for. Det er salg&kjøp på totalt måfå. En blåkopi av Fjøra perioden - dyrt og skadeskutt!
Og når man først driver og rydder opp. Denne Atta connection. Er dette et blylodd rundt beinet? Virker som alt vi får inn går via den veien (mulig jeg er helt på Vigernesjordet her).
Andre klubber klarer å finne elativt gode ballspillere med grei hurtighet i beina for mindre kronasjer enn det vi øser ut med. Selger Atta oss skrap som ingen andre vil ha?
Feks hvorfor er han så keen å selge oss KP og ikke til andre klubber som har enda mere ståler og større videresalgspotensiale. Noe skurrer.Kommentar
-
Har du noe kjennskap til om han ryker dersom vi rykker ned? Hadde jo vært typisk om det var en klausul på det.Kommentar
-
Kommentar
-
Det siste vi trenger er interne opprykk og videreføring av kompisgjengen med hjerte for klubben. Vi må ansette den som er best egnet til å gjøre en profesjonell jobb, og jeg tviler på at vedkommende er på Åråsen per i dag. Olsen må ta sin del av kritikken for spillerlogistikken mens han har vært her.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 3Kommentar
Kommentar