Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranakanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 496

Helt ærlig folkens!!!! Er det fortsatt noen av dere som er villig til å forsvare Mefsin som Sportsdirektør??? Er det noen som fortsatt med hånda på LSK-hjertet mener att han gjør en bra jobb for klubben vår???

Kommentar

• Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4651

Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
      Helt ærlig folkens!!!! Er det fortsatt noen av dere som er villig til å forsvare Mefsin som Sportsdirektør??? Er det noen som fortsatt med hånda på LSK-hjertet mer att han gjør en bra jobb for klubben vår???
      Du er sterk på å komme inn her og blåse ut litt fra tid til annen. Det finnes flere gode og gjennomtenkte innlegg her i tråden som evner å se både det gode og det dårlige Simon har gjort i løpet av sin tid som sportsdirektør, senest på forrige side.

Kommentar

• Ranakanaris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 496

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Du er sterk på å komme inn her og blåse ut litt fra tid til annen. Det finnes flere gode og gjennomtenkte innlegg her i tråden som evner å se både det gode og det dårlige Simon har gjort i løpet av sin tid som sportsdirektør, senest på forrige side.
        Jeg spør ett seriøst spørsmål!! Med dagens melding om ny trener som heter fagermo, tredje trener for året, mener du att han gjør bra jobb for LSK pr dags dato??

Kommentar

• Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4651

Jeg spør ett seriøst spørsmål!! Med dagens melding om ny trener som heter fagermo, tredje trener for året, mener du att han gjør bra jobb for LSK pr dags dato??
          Jeg mener det er riktig å gjøre noe mens vi ennå kan redde plassen. Vi har utrolig nok sett enda verre ut under Nielsen enn under Asterhed.

Så håper jeg, som de fleste andre, at det vil gjøres en grundig evaluering etter sesongen.

Kommentar

• DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4227

Noen har beskyldt tidligere, og for så vidt nåværende ledelse for å være handlingslammet. Den ballen kan i alle fall legges død!
            Elska þetta félag

Kommentar

• Ranakanaris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 496

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
              Noen har beskyldt tidligere, og for så vidt nåværende ledelse for å være handlingslammet. Den ballen kan i alle fall legges død!
              Spørsmålet er vel om styret og stell i LSK bør dømmes for utilregnelig i gjerningsøyeblikket!!

Kommentar

• Nosferatu
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 760

Spørsmålet er vel om styret og stell i LSK bør dømmes for utilregnelig i gjerningsøyeblikket!!
                "Å ikke gjøre fornuftige ting er også å gjøre fornuftige ting!"
                For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

Kommentar

• DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4227

Jeg undrer meg over at det er Kokkim, og ikke Mesfin, som annonserer dette og kommenterer til media. Er det et signal?
                  Elska þetta félag

Kommentar

• TheFugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2006
                    • 418

Jeg undrer meg over at det er Kokkim, og ikke Mesfin, som annonserer dette og kommenterer til media. Er det et signal?
                    Undrer det samme. Står på Lsk.no at både Kokkim og Fagermo skal være tilgjengelige for intervjuer på onsdag. Står ingenting om Mesfin. Hadde vært litt rart om han ikke var der. Har styret gått imot Mesfin?

Kommentar

• HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6091

Opprinnelig skrevet av TheFugl

Undrer det samme. Står på Lsk.no at både Kokkim og Fagermo skal være tilgjengelige for intervjuer på onsdag. Står ingenting om Mesfin. Hadde vært litt rart om han ikke var der. Har styret gått imot Mesfin?
                      Føler han på mange måter enten signerer sin egen oppsigelse eller blir oppsagt når man kaster treneren han ansatte for noen uker siden.

Kommentar

• _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4396

Opprinnelig skrevet av TheFugl

Tipper Kokkim som øverste leder tar ansvar og tar støyten når det blåser såpass. Simon var da tilstede på Åråsen i går han også så at han er involvert tror jeg.

Ellers var det en åpenbar feilvurdering å ansette David Nielsen. Det som er det sykeste er at man går med på en løsning der han skal ha en annen stilling i et annet land i tillegg, og ikke være 100% tilstede i en kritisk situasjon for klubben. Helt på trynet. Det klubben skal ha kred for er at man faktisk drar i nødbremsen og gjør grep når det må gjøres grep. Vi hadde tatt 0 poeng resten av sesongen med DN. Nå er det hvertfall mulig vi får den boosten et trenerbytte kan gi. Et forbanna sirkus, men hvertfall riktig å gjøre.
                        ..................

Kommentar

• Zindrinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2019
                          • 584

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                          Det som er det sykeste er at man går med på en løsning der han skal ha en annen stilling i et annet land i tillegg, og ikke være 100% tilstede i en kritisk situasjon for klubben. Helt på trynet.
                          Jeg har aldri hørt om noe lignende noengang, de jeg kjenner som ikke er lsk-fans men fotballglade fikk helt hakeslepp da jeg fortalte han skulle jobbe i danmark samtidig som med oss. Flere som trodde jeg måtte ha misforstått.
                          Hvem som helst kunne fortalt at det ikke ville funka. Akkurat som hvem som helst kunne se at midtbanen vår var for treig og immobil før sesongen (unntatt trener og sportssjef)
                          Det står veldig mellom linjene, eller rettere sagt på kryss og tvers over linjene i tv2s sak med Yaw og Mathisen at det vil bli store forandringer i lsk etter sesongen, ikke bare på spiller og trenersiden. Kokkim er styreleder, Mesfin er sportssjef, treneransettelser er en sportssjefs oppgave så det virker kjemperart at Kokkim tar media denna gangen framfor Simon.

Kommentar

• DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 4227

Når vi legger alt som har skjedd dette året sammen med ryktene om samarbeidsproblemer mellom Kokkim og Mesfin, er det vel en del signaler nå som kan tyde på at Mesfins tid i klubben nærmer seg slutten.
                            Elska þetta félag

Kommentar

• Zindrinho
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2019
                              • 584

Når vi legger alt som har skjedd dette året sammen med ryktene om samarbeidsproblemer mellom Kokkim og Mesfin, er det vel en del signaler nå som kan tyde på at Mesfins tid i klubben nærmer seg slutten.
                              Opprykk på Espen Olsen da eller? Er vel ikke akkurat flust av gode sportssjefer å ta av, mange som går på rundgang med mindre det er en tidligere klubbhelt som i Godset f.eks.

Kommentar

• DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4227

Opprinnelig skrevet av Zindrinho

Opprykk på Espen Olsen da eller? Er vel ikke akkurat flust av gode sportssjefer å ta av, mange som går på rundgang med mindre det er en tidligere klubbhelt som i Godset f.eks.
                                Jeg har ingen anelse om hvem som eventuelt både er kompetent og villig til å ta jobben, om Mesfin taper det som mer og mer kan se ut som en intern maktkamp. Alt rundt dette blir jo bare ren spekulasjon. Men, hvis det er Kokkim som sto for lekkasjen ifbm Helstrup, velger jeg å være åpen for at noen (mange?) av de viktige beslutningene i det siste fatale drøye året kan være tatt mot Mesfin sine ønsker. Hvis det er sånn, kan man jo litt mer også forstå Mesfins uttalelser til media i det siste. Litt.

Hvis det derimot er Mesfin som har vært så "uheldig" og gjort så mange bommerter som det kan se ut som utenfra, og Kokkim er "uskyldig", skal vi eventuelt være glade for at sistnevnte setter foten ned og finner en annen sportssjef! I så fall må vi bare sette vår lit til at han også har en klar ide om hva slags person og kanskje til og med hvem som kan og vil gjøre jobben!

Jeg håper virkelig vi etter sesongen får høre mer av sannheten om alt som har skjedd bak lukkede dører i klubben. Hvis de som skal bestemme på årsmøtet får det, tror jeg det vil være avgjørende for hvem i dagens regime som eventuelt blir med videre.

Følg med i neste ukes episode!
                                Elska þetta félag

Kommentar

• kunden
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 2420

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Han er flink med det utenomsportslige. Ordna styre&stell så mulig det er andre oppgaver i klubbem han kan få.
                                  Men sportsdirektørstillingen skal han strippes for. Det er salg&kjøp på totalt måfå. En blåkopi av Fjøra perioden - dyrt og skadeskutt!
                                  Og når man først driver og rydder opp. Denne Atta connection. Er dette et blylodd rundt beinet? Virker som alt vi får inn går via den veien (mulig jeg er helt på Vigernesjordet her).
                                  Andre klubber klarer å finne elativt gode ballspillere med grei hurtighet i beina for mindre kronasjer enn det vi øser ut med. Selger Atta oss skrap som ingen andre vil ha?
                                  Feks hvorfor er han så keen å selge oss KP og ikke til andre klubber som har enda mere ståler og større videresalgspotensiale. Noe skurrer.

Kommentar

• Svart og gul
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2004
                                    • 422

Opprinnelig skrevet av kunden

Han er flink med det utenomsportslige. Ordna styre&stell så mulig det er andre oppgaver i klubbem han kan få.
                                    Men sportsdirektørstillingen skal han strippes for. Det er salg&kjøp på totalt måfå. En blåkopi av Fjøra perioden - dyrt og skadeskutt!
                                    Og når man først driver og rydder opp. Denne Atta connection. Er dette et blylodd rundt beinet? Virker som alt vi får inn går via den veien (mulig jeg er helt på Vigernesjordet her).
                                    Andre klubber klarer å finne elativt gode ballspillere med grei hurtighet i beina for mindre kronasjer enn det vi øser ut med. Selger Atta oss skrap som ingen andre vil ha?
                                    Feks hvorfor er han så keen å selge oss KP og ikke til andre klubber som har enda mere ståler og større videresalgspotensiale. Noe skurrer.
                                    Helt riktig at Mesfin er for låst til Aneke, men med KP har Aneke vært veldig ryddig. LSK oppdaget ham først og fikk "førsteretten". Veldig mange ville ha KP, så det var ikke slik at Aneke trengte å selge ham inn.

Kommentar

• Egumen
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2011
                                      • 204

Opprinnelig skrevet av Svart og gul

Helt riktig at Mesfin er for låst til Aneke, men med KP har Aneke vært veldig ryddig. LSK oppdaget ham først og fikk "førsteretten". Veldig mange ville ha KP, så det var ikke slik at Aneke trengte å selge ham inn.
                                      Har du noe kjennskap til om han ryker dersom vi rykker ned? Hadde jo vært typisk om det var en klausul på det.

Kommentar

• Svart og gul
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2004
                                        • 422

Opprinnelig skrevet av Egumen

Har du noe kjennskap til om han ryker dersom vi rykker ned? Hadde jo vært typisk om det var en klausul på det.
                                        Ikke hørt noe om det, men jeg tar ikke noe for gitt. Glimt-jævlene lusker i sivet.

Kommentar

• MortenA
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 3487

Opprinnelig skrevet av Zindrinho

Det siste vi trenger er interne opprykk og videreføring av kompisgjengen med hjerte for klubben. Vi må ansette den som er best egnet til å gjøre en profesjonell jobb, og jeg tviler på at vedkommende er på Åråsen per i dag. Olsen må ta sin del av kritikken for spillerlogistikken mens han har vært her.
                                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

Working...